Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

Hehe pa sej nisem Vizjak :hudicek:

pred 9 urami je Alex napisal:

A je avto kaj bolje letel? 😊

Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.

 

Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan EGR ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Mene sedaj desni zafrkava. Pa je bil že enkrat menjan.😬

A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi. :hudicek:

 

Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.

 

Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗

Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša. 

Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surla pa odhod s foruma. :whatever:

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).

 

Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. :nevem: Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je Jest napisal:

Sem prejle probal ja… dokler je samo toliko prizgano, da radio spila, kaze -%, ko sem pa dal kontakt, da se prizgejo se lucke v stevcih … pa kaze dejanski procent…

 

Jaz imam 100%, ker sem bil prejsnji teden na servisu…

 

A0E8390C-3E71-44D3-904A-09B595E7A439.jpeg.df10ffb84f1bcb1dc2144ea7ed3bc2c1.jpeg

 

61411706-853F-4DA5-85C9-51A99A4C7414.jpeg.dae4259333392494ffce44132cfbcb9f.jpeg

 

Lahko pa kot kaze sam resetiram… nisem pa probal, kaj se zgodi ;)

 

 

 

 

Pol je dejansko tako kot sem omenil. Notri ima določeno, da moraš na naslednji servis v roku enega leta ali do prevoženih 20kkm. Pri tebi se kot kaže vidi, da si od servisa prevozil 315km. 😉 Torej to ni nobeno aktivno prevejanje kvalitete olja, da bi s tem določalo servisni interval.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

Pred eno uro je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Aja sej res, ne smemo dvomit v Alexa - BMW je edini, ki ima gor DPF filter zato, da se še bolj ven kadi. Verjetno je to samo pri tistih, ki imajo KP tablco.

 

Drugač pa BMW je dajal DPF filter v vse modele od jeseni 2005. Starejši od tega letnika lahko da nimajo DPF filtra. Je pa večina BMW-ju pri nas kupljena rabljenih v vprašljivem stanju in sploh bemvejaši radi ven režejo DPF filtre, ker avto prec dobi še vsaj 20KM.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.