Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.
Mene sedaj desni zafrkava. Pa je bil že enkrat menjan.😬
A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi.
Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.
Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.
A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?
... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗
Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša.
Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surla pa odhod s foruma.
Jz mam od menjave 10.000 prevoženih pa mi tud kaže 30%. Tole olje res hitr hudič jemlje. Ne vem kako naj bi zdržalo 20.000 km kot je predviden servisni interval.
Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.
Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).
Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.
Sem prejle probal ja… dokler je samo toliko prizgano, da radio spila, kaze -%, ko sem pa dal kontakt, da se prizgejo se lucke v stevcih … pa kaze dejanski procent…
Jaz imam 100%, ker sem bil prejsnji teden na servisu…
Lahko pa kot kaze sam resetiram… nisem pa probal, kaj se zgodi
Pol je dejansko tako kot sem omenil. Notri ima določeno, da moraš na naslednji servis v roku enega leta ali do prevoženih 20kkm. Pri tebi se kot kaže vidi, da si od servisa prevozil 315km. 😉 Torej to ni nobeno aktivno prevejanje kvalitete olja, da bi s tem določalo servisni interval.
Sam men se zdi, da tole je samo podatek, ki pove koliko ti manjka, do prevoženih 20kkm, ko je potreben servis oziroma, koliko manjka, do enega leta od zadnjega servisa. Ne računa na osnovi kvalitete olja.
Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.
Pred eno uro je Bini napisal:
Se potem črno kadi....
Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.
Aja sej res, ne smemo dvomit v Alexa - BMW je edini, ki ima gor DPF filter zato, da se še bolj ven kadi. Verjetno je to samo pri tistih, ki imajo KP tablco.
Drugač pa BMW je dajal DPF filter v vse modele od jeseni 2005. Starejši od tega letnika lahko da nimajo DPF filtra. Je pa večina BMW-ju pri nas kupljena rabljenih v vprašljivem stanju in sploh bemvejaši radi ven režejo DPF filtre, ker avto prec dobi še vsaj 20KM.
Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe pa sej nisem Vizjak
Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.
Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani