Skoči na vsebino
Zadnja meglenka
Napisano (urejeno)

Hmm stevilka 22 FOG 15 A varovalka k se nahaja v skatli pri motorju je cela? Mogoce samo slab kontakt na grlu (oksidacija)?

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano

Pozdravljeni,

glede na to, da do sedaj se nisem zasledil, da bi imeli svojo temo o ciscenju in vzdrzevanju nasih jeklenih konjickov, sem se odlocil, da odprem novo temo. Ce tema slucajno ze obstaja se opravicujem in se temi lahko zdruzita. Namen teme je, da se malo predstavi, katere izdelke uporabljate za nego svojega vozila in kaksni so obcutki dolocenih izdelkov (plusi-minusi) 
Torej, ker je bil danes lep soncen, dan sem se odlocil, da svojo mazdico "pripravim" na zimo in sem ji privoscil malo bolj detaljno pranje in pa zascita z zimskim voskom.

Sam osebno avto zacnem prati s predpranjem, torej s posebnim penilcem in pa samponom za predpranje, kateri ustvari zelo bogato peno (snow foam). Snow foam pustim delovati na avtu cca. 8-10 min, saj ta bogata pena vso trdovratno umazanijo zmehca, katero kasneje odstranim z "vapom". Predpranje je zelo pomembno, saj smo vecino grobe umazanije odstranili brez dotikanja avta in s tem zmanjsali moznosti, da avto popraskamo. Sledi ciscenje avta po "two bucket" metodi, kar pomeni, da za ciscenje avta uporabljam dva posebna 19l vedra, katera imata na dnu sito oz. filter. V eno vedro dodam poljuben sampon, katerega bom uporabil za ciscenje avta v drugo vedro pa samo cisto vodo. Point two bucket metode, da eno vedro sluzi za nanos sampona na avto, drugo vedro pa sluzi za ciscenje rokavice in pa odcejanje. Na ta nacin vsa umazanija, katero smo pobrali iz avta pristane v drugem vedru in tako je moznost prenosa umazanije ali trdih delcev, kot je pesek nazaj na avto bistveno manjsa. Bolj detaljno razlago si lahko pogledate na spodnjem linku. Po koncanem pranju sem avto zelo dobro spral in pa posusil. Za susenje vozila sem uporabil posebno brisaco za susenje vozila. Po cca. 15 min, ko je bilo vozilo kompletno suho sem se nanesel zimski zascitni vosek, saj se priblizuje zima. Pred nanosom voska bi bilo fajn, ce bi se uporabil cistilni plastelin, ampak ga danes nisem. Pozabil sem se napisati, da sem za platisca uporabil cistilo K2 ROTON (na isto foro kot IRON X). Naslednje leto pa sledi se ciscenje s plastelinom in pa enostopenjsko poliranje ter zascita vozila. Vem, da na prvi pogled izgleda vse zelo zakomplicirano in pa drago, ampak enkrat, ko nastudiras sistem je vsaka stvar logicna. Vsa avtokozmetika je kupljena pri operi-avto.si in so svetovno priznane znamke, katere so osredotocene samo na car detailing. Je tudi res, da izdelki niso ravno poceni, ampak je vecina izdelkov mocno koncentrirana (tudi varna) in zdrzijo zelo dolgo casa preden je potreben nov nakup.

Nekaj dni nazaj sem tudi spucal usnje in ga seveda tudi primerno zascitil.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZVAxphcgKnY

 

Penilec in pa sampon za predpranje:

https://www.spoliraj.si/si/kategorije-izdelkov/1679-394-carshinefactory-foam-power-pack.html#/34-konektor-karcher_k_serija

 

rokavica iz mikrofibre :
https://www.operi-avto.si/gobe-in-rokavice-za-pranje/2686-chemical-guys-microfiber-wash-glove.html?_pcnocache=1606324528618

 

Vedro z vlozkom:
https://www.operi-avto.si/vedra-vlozki-in-pokrovi/3462-meguiar-s-detailing-bucket-kit.html?search_query=vedro&results=21&_pcnocache=1606324238539

 

 

Sampon K2 Vena pro (naslednje leto, ko bo potrebno odstraniti vosek iz vozila bom uporabil drugacen sampon)
https://www.operi-avto.si/home/4069-k2-vena-pro-1l-5906534017420.html?search_query=K2+Vena+Pro+&results=1091&_pcnocache=1606324368948

 

Ciscenje zracne rje: K2 ROTON 

https://www.operi-avto.si/pripravljeno-za-uporabo/3731-k2-roton-pro-1000ml.html?search_query=K2+ROTON&results=6&_pcnocache=1606324456775

 

Zimski zascitni vosek:
https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/3667-soft99-new-fusso-coat-dark-12-months-wax-200g.html?search_query=soft+99+fusco&results=81&_pcnocache=1606324599734

 

 

 

 

 

IMG_20201125_152908.jpg

IMG_20201125_152511.jpg

IMG_20201125_152529.jpg

IMG_20201125_151527.jpg

IMG_20180508_165916.jpg

IMG_20201125_194107_007.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

Ja, sem slabo prebral, sem mislil za sprednje čeljusti;)

Je pa zanimivo, da pašejo od MPS na sprednjo os :). A ploscice pasejo iste, kot za klasicne celjusti ali so drugacne ? Vrjetno drugacne an?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano (urejeno)

Tvoje kataloske so za sprednje celjusti tam je pa seveda drugacna celjust, saj je tudi disk vecji kot pa pri prvi generaciji :) . Meni najde da sta isti. Na autodocu tudi kaze da naj bi bilo isto. Zadnji disk je pa tudi isti na obeh generacijah, ce se ne motim in sicer 280 mm. Ugl pase sto posto ker sem jih menjal in na prvi generaciji (1.8) in tudi na zdajsnji  drugi generaciji (2.5) s tocno istimi celjustmi. Kar vidim je samo to da ima prva generacija po FL se eno dodatno katalosko, ampak to je vrjeno samo kaksna izboljsava in ni drugacna celjust.

mk1.jpg

 

 

 

 

mk2.jpg

 



 

fl.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Pri drugi generaciji problema z rjo na karoseriji ni. Je pa podvozje tudi lepo rjasto. Zaenkrat se nic problemov pa imamo dve sestki GH pri bajti. Pri drugi generacji je pa s celjustmi problem, zato ker je zadnja celjust ista, kot pri prvi generaciji...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 2. 11. 2020 ob 12:37 je Aless napisal:

@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.

Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši. 

Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele. 

Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši. 

Jermene pa Gates ali Continental. 

Ostale filtre pa ni tako pomembno kake znamke je. 

Ma jest vzamem vse filtre od mahle ali mann pa je. Nazadnje sm vzel se nek super duper ogljen in anti bakterijski kabinski filter. Je pa tako, kot si rekel in je meni na bartogu ze sam rekel, da mi po taki ceni kot jo ima autodoc nemore dati.  Ce pa zelo malo narocas na autodocu in ti je predraga postnina pa narocis material za ene par rednih servisov pa je :). Jest sem ravno vceraj v bartogu kupil oljni filter in sem tocno seenkrat drazji placal, kot pa autodoc. Gre pa za tocno isti filter z isto oznako. Kar se pa tice stevilk katere je scania napisal gre za stevilke dolocenega proizvajalca in ne kataloske stevilke. Torej pod to stevilko bos dobil doticen izdelek dolocenega proizvajalca in ti nebo nasel vseh kompatibilnih opcij drugih proizvajalcev. Problem nastane, ker ce bos izdelek iskal pod to stevilko ti bo iskal samo npr. Mann kabinski filter. Ni nic narobe s firmo mann, ampak mogoce mann ni na zalogi in ti nebo nicesar nasel.

Jest osebno vse narocam preko autodoca, ker za isto ceno katero bi placal pri bartogu za neko levo firmo pri autodcu dobim top shit firmo. Primer: sprednje ploscice ATE pri bartogu 90e, autodoc 45e. Ni cudno da potem folk daje neke no name znamke gor, ker se jim vse skupaj zdi predrago. Jest osebno probam kupit cimboljso znamko glede na to kaj rabim in sicer:

Filtri :MANN ali MAHLE

Podvozje : meyle, lemforder, febi bilstein, sachs

Jermena: SKF, contitech

Svecke obvezno NGK (so tudi prva vgradnja)

Vzmetenje: bilstein, sachs, eibach

Zavore: ate, textar, TRW

Elektronika: hell, beru, ngk, 

Skratka imas dolocene firme k so specializirane na dolocenem podrocju in tam res rasturajo in vejo kaj delajo. Ne kot neke firme k delajo vse zivo od pralnih strojev, brisalcev do avtodelov.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 31. 10. 2020 ob 22:35 je Aless napisal:

 

Ti rabiš  Redline MTL 75w80 GL4. 

MT90 je gostejši druga sestava in ni boljši če je predpisano 75w80. 

0000255_mtl-75w80-gl-4-gear-oil_464.jpeg
WWW.REDLINEOIL.COM

Popular for BMW (before 1993), Honda and Acura, Ford Focus, late-model Mini Cooper, Dodge...

 

To je to isto olje k pase v 6ko GH an? Ceprav je v servisni napisano 75W90, ce se ne motim :). Jest sem takrat dal original mazda olje, ampak, ce bi seenkrat lahko izbiral bi probal z redline :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano (urejeno)

To da ima prva generacija velike probleme z rjo je dejstvo. Prej ti ga bo rja pojedla, kot pa vse drugo. To pelji k enmu kleparju in naj ti posvasa za male pare. Kar se pa celjusti tice je pa tudi klasicna rak rana mazde. Sam sem jih cca. 3x menjal na prvi generaciji in tudi enkrat ze na drugi generaciji. Batek v celjusti zasteka in potem steka tudi rocna. Po koncani voznji malo poslati zadnje diske in bojo sigurno vroci. Jest sem takrat narocil komplet zadnje celjusti na ebayu (70€) pa so brez problema zdrzale 3 leta. Pri nas je cena cca 130-150€ na kos pa se stare jim moras vrniti, da jih potem oni veselo samo obnovijo. Obnova zadnjih celjusti se ne splaca ker je prevec zajebancije in samo drobni material je cca 30-40€.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava baterije v kljucu
Napisano (urejeno)

Evo se malo bolj podrobna razlaga
 


 

 

 

chip.png

 

Sicer pa saj ves kako so vcasih delali, ko so izgubili kljuc in je bil samo se en na voljo. Odstranili so chip in so ga nalimali poleg kljucavnice. Gres do kljucavnicarja kjer ti izreze 3 duplikate in bos z vsemi lahko prizgal avto :)

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Opravljanje rji podobnih pik na beli barvi
Napisano

Jest osebno nebi uporabljal glino za ta nanem. Glina zna za seboj pustiti praske. Jest osebno glino uporabljam samo pred poliranjem. Na vsakodnevni bazi bi raje uporabil iron x. Brez problema bo odstranil zracno rko. Sem tudi sam imel belo mazdo in ni noben bau bau. Je pa zelo lepa barva :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.