Pelko uporablja ?e malo vi?ji faktor glede problematike in te?av glede B in D.
Je pa recimo tudi 2.3B rizi?en motor, ker je bila moja 6-ka skoraj edina, da ni zaribala na glavni gredi
Tudi 1,8 motor na prvi generaciji 6 ni bil biser za moje pojme, ?e so vsi pri 180.000 delali generalke, ker je olje ?rl. Jaz sem imel 626 1,8 in pri 350.000 km ni popil olja ni? na servisni interval
Imamo te?avo z malo turbino, kakor ta, ki odpira in in zapira dotok k mali turbini padla ven in udarila po mali turbini, ki je sedaj seveda uni?ena. Original se samo loputa ne dobi ampak je potrebno kupiti kompletno turbino, ki pa je seveda zelo draga. Ali pozna kdo koga, ki ima zadnjo generacijo 6 v delih oz. kako druga?e sanirati to loputo?
Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj. Sem lastnik Mazde 6, 2014, disel, avtomatik, 2.2, 150 konjev...kdaj je treba menjati olje na avtomatiku? Hvala za odgovore!
Bratu je je serviser v Lescah povedal da bi bilo priporo?ljivo menjavati na 80.000 glede na to da je aisinov Oz enak kakor pri peugeot in citroen in ?e verjetno kje drugje. No brat ga je zamenjal pri 140.000
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi 1,8 motor na prvi generaciji 6 ni bil biser za moje pojme, ?e so vsi pri 180.000 delali generalke, ker je olje ?rl. Jaz sem imel 626 1,8 in pri 350.000 km ni popil olja ni? na servisni interval
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani