Hja... meni tudi ni bilo nekoč jasno, kaj ima gorivo veze z dometom vozila. Dokler nisem začel tankat OMV dizla. 🤗
Ja placebo pač... si se odločil, da je boljše in da imaš večji domet in to je to. Sej recimo Jures je tud trdil, da mu je tista ogroma gajba od Alhambre kurila le dobrih 5 litrov in da če maš avto na lizing, da na koncu lizinga še zaslužiš. Tko pač je.
Bini ti me ubijaš in jaz te čist nič ne razumem... zakaj bi bilo pri manjši bateriji kar koli boljšega pri kratkih razdaljah. Alternator bo pri obeh primerih v enakem času napolnil točno toliko amperur in če pri 75Ah akuju manjka takoj po vžigu recimo 5Ah jih ravno tolk manjka pri 95Ah akuju. In če bo vožnja kratka in bo napolnil le za 2 Ah bo na koncu pri obeh manjkalo 3Ah do polnega. Razlika je le v tem, da če delaš take kratke razdalje z veliko vžigi, da boš s 95 Ah imel več rzerve kot pri 75 Ah.
Ker takšen način vožnje ni koristen za nobeno batterijo je edina rešitev, da avto na vsake tolk zapelješ na daljšo pot in dofilaš aku al pa uporabljaš poseben polnilec za dofilavanje, ker če ne boš slej kot prej ostal brez možnosti zagona avta.
@Aless hvala za razlago in tudi razumem zakaj morajo biti ustrezna olja in nikjer nisem predlagal, da bi se dajalo notri klasično olje. Ampak da pa ustrezno olje za DPF sisteme menjaš za neko drugo olje, ki ima isto ustrezne specifikacije in se ti pri tem podaljšajo intervali čiščenja DPF mi pa pač ni jasno. Samo v to sem podvomil.
U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika....
To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni.
Že že, če sta obe bateriji prazni in seveda pol močnejšo dlje časa polniš. Ampak če pa štartaš oba mobitela polna in odpiraš enake aplikacije recimo 30 minut boš za napolnitev baterije rabil enako časa ne glede kakšno kapaciteto imata. Tko je pa tud pri avtomobilskem akuju, saj je večino časa poln al pa skoraj poln. PRi tistem z večjo kapaciteto imaš nekolikoveč manevrskega prostora in načeloma po teoriji je dlje časa uporaben saj tudi, če bo imel po nekaj letih uporabe še samo 80% kapacitete 95Ah, bo še vedno enako dober, kot tisti nov, ki ima max recimo kapaciteto 75Ah.
Uff... klele tole berem, kot da gre skos motor ene tolk olja kot goriva. Ne vem, če zarad tistga deci olja al dva na 15.000 km, da bi to vplivalo na DPF. Skoraj nemogoče se mi zdi, ker v tem času gre skos 900 litrov nafte in da bi 2 deci olja bistveno spreminjalo regeneracije.
A si zlagal z ročicami v prtljažniku? Tam sta dve ročici, če se ne motim na levi strani. Preveri, ali se ni mogoče katera zataknila v odprtem položaju.
Greta je zdaj polnoletna in se ne more šlepat na prikaza ubogega otročička, ki smo mu mi zlobneži ukradli otroštvo. Tako, da Greta je passe razen, če bo našla povezavo med korono in avtizmom.
No sej jaz sem to 2x pred mnogimi leti sam delal na Wartburgu. Sicer sem si izdelal pripravo iz desk. Ampak ta avto je bil tolk simpl za popravljat, da sem naredil vse sam, od predelave hladilnika, menjave sklopke, zavor, amortizerjev, optike.
Zna bit... obvezno naredi optiko oziroma bi bilo fino še amortizerje in vzmeti zamenjat pred tem. Ker da ti zavija, kot si opisal je po moje čist razštelana optika in ti bo gume pobralo prej kot 2x pomežikneš. Prva generacija je tako ali tako znana, da zelo hitro ob viseči cesti vleče v eno ali drugo smer, če pa optika ni ok je pa to sploh pogost pojav.
Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja placebo pač... si se odločil, da je boljše in da imaš večji domet in to je to. Sej recimo Jures je tud trdil, da mu je tista ogroma gajba od Alhambre kurila le dobrih 5 litrov in da če maš avto na lizing, da na koncu lizinga še zaslužiš. Tko pač je.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani