Skoči na vsebino

Včeraj sem se mimogrede za 5 minut oglasil pri starem znancu avtomehaniku, ki ima že 25 let splošen avtoservis na obrobju Ljubljane ... Vprašal je, če še vozim Hondo, pa mu rečem, da že 5 let vozim Mazde, da sem Hondo pred leti zamenjal za Mazdo dizel ... potem je kar sam nadaljeval, da imajo z Mazdami 2.2 kar velike težave, samo stran od njih  ...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ponoči sem imel moraste sanje. Na Mazdinem servisu mi je sprejemink BB na listek napisal predračun za redni servis - dobrih 500€ ... in zahteval vnaprejšnje nakazilo. Po kratkem razgovoru mi je ceno znižal na cca 350€ ... no potem sem se na srečo zbudil. 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje DPF
Napisano
pred 11 urami je uklopko napisal:

Zivjo. 

Sorry za pozen odg. 

Hvala za tolažbo. Saj ne delam panike, skrbim res kar je treba in na nekaterih stvareh morda celo več. Pač ja, odvisen od avta in rad imam da stvari delajo predvsem, da je avto zanesljiv. Je pa moteče ker načina vožnje nisem spremenil v petih letih, čas regeneracije pa je zelo drugačen....zato me bega. Zagotovo obstaja nek vzrok za tako spremembo.  Če je res fizično DPF filter tako zabasan potem je rešitev zelo jasna ☺️. (Znebit se treba tega )😂 

Bol kot problem me muči firbec zakaj ha ha ha

Ok problem na stran....povej s katerega konca si, da ti častim pijačo.

 

Ajde.

 

Lp

Uros

 

@uklopko. Ko berem tvoj zapis me nekoliko zmrazi -   ker sem doživljal podobno zgodbo 4 leta nazaj.

 

Pri takratni CD175 z okoli 100.000 prevoženih je bilo po testiranju pooblaščenih servisov vse BP. A interval regeneracij se je iz tedna v teden zmanjševal in v cca 4 mesecih skoraj prepolovil (iz cca 200 km na cca 100 km - zelo odvisno od režima vožnje). Pa sem si kupil OBD2 adapter, preko aplikacij  FORScan-a in Torque spremljal parametre, objavljal na več forumih, se oglasil na več pooblaščenih servisih. Odgovorov pa vedno več kot vprašanj - iz matematike vemo, da v takem primeru ni točne rešitve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem nekoč hodil na usklajevanje tehničnih direktiv EU. Prvi predlog je imel za podlago študije, kaj bodo spremembe prinesle dobrega ekonomiji, novim delovnim mestom. Tako da lažje razumem pojav - zakaj so zadnja leta s predpisi pokvarili že zelo zanesljive avtomobile. Servisi bodo imeli spet več dela.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Če je kdo kdaj delal s strankami ve, da je nemogoče 100% zadovoljiti vse.

 

V eni od mojih prejšnjih služb smo določenim nemogočim strankam rekli "pacienti". Ugotovili smo tudi, da polna luna vpliva na večje število takih pacientov. Morda ima samo slab dan, težave v zakonu, težave v službi, težave z zdravjem, ... karkoli, da je nezadovoljen s sabo in potem tudi z okolico, recimo Mazda servisom.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je porko-d napisal:

Verjetno bo to ja, hvala vsem za pomoč!

Za testirat bom izklopil konektorje in preveril če ne trese več, in če je res to bom stopil z vami v kontakt miha20.

Še enkrat hvala vam za pomoč!

Katere konektorje?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Če odgooglaš "mazda cylinder deactivation vibrations" dobiš kar dosti zadetkov, na primer:

 

 

Some customers may object to low-frequency noise and / or noticeable vibrations on the steering wheel, on the floor and / or on the seats when driving at a speed of 1500-1650 min-1 (regardless of the gear selected).

Cause: This is normal behaviour when cylinder deactivation is activated (drives with two cylinders).

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/tsb-for-engine-vibration.240897/

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

 

pred 2 urama je Bini napisal:

Pri teh obratih se naj nebi vozil tak bencinar. To so bolj diselski obrati. Mogoče so kolektorji zabiti, če se tako veliko vozi, drugače pa običajno z dinoti ni problemov. Mogoče Pelkota pokliči in obišči.... :nevem:

 

Pri našem 2.5 AT avto sam določa obrate, ali pa ne razumem (99% ne premikamo v Sport mode ali v ročni način)? Če je tudi v drugih 2.5 AT tako, potem me počasi skrbi, da ne bo tako kot pri dizlih ...

 

Ugibam, da je največja možnost-vzrok težave izvedba "drain and fill" v AT??? Me pa zanima mnenje @scania ali @miha20.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Shrek napisal:

Veš to iz prve roke 😁

Vse iz prve roke. :) Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa:

- je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke :))

- je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin
Napisano (urejeno)

Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂

 

Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.

 

Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin
Napisano

Vse bencinske CX-30 imajo dovolj navora in posledično moči. Seveda ne toliko navora pri nizkih obratih, recimo pri 1.500 obratih kot dizli, a pri visokih obratih celo več, tako da recimo X186 po moči prekosa dizelske Mazde CD150, CD175, CD184 (186 je več kot 150, 175 in tudi več kot 184 😃).

 

Moje osebno mnenje je, da je G140 odlična izbira za CX-30, tako za ročni in tudi za avtomatski menjalnik. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda emblem platišča
Napisano (urejeno)

Zanima me, ali obstaja kakšen trik, za odstranitev emblema, ko je platišče na avtu? Sem poskusil s plastičnim orodjem, pa je reža tako tesna, da ne gre.

 

Mora res platišče dol?

 

20250405_120920.jpg

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Alex napisal:

Jaz sem opazil danes, ko sem šel z 6-ko v Kozino, da ne gre nikamor v kanec. Sem se ustrašil in pogledal pod sprednjo havbo. Noter je bil Dino. 😬

Prava mora. 🙂 Zate bi bil spodnji levi. 

 

image.jpeg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.