Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑
Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.
DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjenzmanjšanju emisij škodljivih delceviz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija jezajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva.
Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.
Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20 (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).
Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.
Mehaniki komaj čakajo, da popravljajo za nekom, ki je pred njimi:
- Zamenjanega filtra oljne čprlake (pri pospeševanju je avto šel v zasilno delovanje, pumpa zaradi zabasanosti filtra ni uspela doseči zadostnega tlaka)
- Očiščen sesalni kolektor
- Zamenjane podložke injektorjev
- Še enkrat zamenjan filter oljne črpalke (ker ga je vmes še enkrat zabasalo)
- Zaradi napak motorja (koda egr ventilov in dpf filtra) odstranjen DPF in izklopljena egr ventila
- Zaradi ponovitve napake motroja, izklopljen tudi temperaturni senzor
Pelji k tistemu, ki ti je vse tole naredil in verjetno še kaj, kar nobeden drug ne ve ... Noben mojster ne popravlja rad problemov, ki so nastali zaradi nestrokovnosti prejšnjih "mojstrov". V tem smislu razumem pooblaščene servise in njihovih omejitev garancij (ne more sem in tja po motorju šarit še nekdo tretji ... kako naj potem Mazda garantira?).
Ti kompleksni motorji so zelo dobri, dokler ne padejo iz ravnovesja ... rešitev z odklopom, odstranitvijo ???
Vpliv avtomobilov je proti kurjenju na trda goriva minimalen. Dokazano je, da četudi je na avtu dpf filter, še vedno spusti skozi mikro delce, ki so še bolj škodljivi za pljuča kot navadni, večji delci. Tako, da ne verjeti vsega "zelenemu"svetovnemu lobiju, zaradi katerega plačuješ tako drago električno energijo in pogonska goriva.
Po mojem razumevanju veliko bolje kot brez filtra, podobno kot pri cigaretah (brez filtra in s filtrom).
Sicer pa, ko enkrat narod začne razmišljati in ukrepati s svojo glavo (ko vsak dela, kar njemu paše in se mu zdi smiselno), se bojim posledic ...
Koliko stvari je meni neumno (omejitve hitrosti, plačevanje cestnin, itd. ) , ampak imajo v širšem pogledu verjetno precej smisla.
Kurjenje na premog in drva je v teh krajih stalnica. Prav tako v notranjosti Slovenije. Na obali tega skorajda ni več. 😉
Alex, govorimo o vplivu avtov na okolje.
Verjetno imate stanovanje priključeno na kanalizacijo in plačujete odvajanje odplak. Zakaj se še temu ne izogneš in spelješ odplake (drek) direktno na cesto?
Podobno oziroma še slabše je z odvajanjem zelo škodljivega avtomobilskega izpuha v zrak, ki ga potem namesto dpf filtra čistijo naša pljuča...
Ha, ha, kakšno je šele mnenje mehanika, ki je bil na servisu mercedesov (Avto plus) v Kp. Prej je servisiral Mazde. Po letu dni servisiranja mercedesov je dal odpoved In je šel na svoje.Ko pridem enkrat na leto k njemu na redni servis z Mazdo 6 mi pravi, Mazde so doktorji za mercedese.
Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex. 😃
3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80.
Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.
Ja, imel sem edino to vklopljeno za čas opravka oziroma parkiranega vozila na robniku.
Vse ostalo se ob ugasnitvi vozila samo izklopi ter vklopi pri kontaktu oziroma štartanju ;
luči imam nastavljene na AUTO, bralnih lučk in ostalega nisem potreboval, preko 12V vtičnic nisem nič polnil, vozilo je bilo zaklenjeno
Hvala za omenjeni izračun.
Iz njega je razbrati da je nemogoče da bi se akumulator s kapaciteto 64Ah tako hitro izpraznil.
Ja, sicer sem oceno vmes popravil .. moč žarnic s 5 na 20 W ... pa verjetno je še nekaj izgub, tako da je pri 64Ah akumulatorju z utripanjem odšlo dobrih 10% polne kapacitete, če bi bil akumulator nov.
menjaj kartico za navigacijo, če me spomin ne vara, je enkrat @Janez007 nekaj raziskoval o tej smeri?
Ja, zafrkavala je SD kartica. Na servisu sem si izboril novo, od takrat (2,5 let) je ok.
Test: če dela brez vtaknjene kartice OK, potem je zelo verjetno kriva kartica. Še kakšno leto nazaj so bile nove na AliExpress po 50 € in so menda delale.
Želim veliko sreče. In upam da čimprej javiš, da ste popravili.
Problematika diagnosticiranja napak novejših dizlov je znana. Tudi napake pri Mercedesih včasih ugotavljajo nekaj dni, tednov. Tudi brez poskušanja mnogokrat žal ne gre.
Za 60 € bi šel jaz kupit na pooblaščenca. Na avtoodpadu bo malo Mazd2 letnika 10-14, od tega je pol spredaj razbitih in te plastike so ponavadi potolčene od robnikov, zmrznjenega snega, ...
Kupim popraskano in škrbasto M2 l2014 za 4.500 ...😀
Ja, komisijska ... sem že videl nekaj pogodb za avte, ki jih je firma kupila-prepisala na lastnika firme, potem pa prodajala komisijsko. In se izognila določilom Zakona o varstvu potrošnikov, ki velja med potrošnikom in podjetjem, ne pa med fizičnimi osebami. Zanje velja le Obligacijski zakonik, pri katerem je v primeru kršenja pravico potrebno iskat preko sodišča.
Bencinski 2.0 (G145, G165) motor Mazde 6 (govorim za ročni menjalnik) je čisto OK. Je pa res, da ga je treba vozit precej drugače kot CD150 ali CD175. Da vleče ga je treba vozit pri nekoliko višjih obratih, ignorirati predlog prestave na zaslonu. Posledično je seveda poraba precej višja, ne več 6,5, ampak prej 8,5 l/100 km.
Mazda 2.0 Skyactiv motor pri normalnem vozniku zdrži 400.000 km in več, brez večjih stroškov ... Sodelavec ima Mazdo 3 z bencinskim 1.5 G100 motorjem in ima sedaj blizu 300.000 km, 1. lastnik, samo redni servisi ...
Ne kupujejo Švabi zopet novih dizlov. Je pa res, da si ga moraš malo priredit in ga lepo vzdrževati. In ni nobenih problemov z njimi.
Tako hitro, l lahkotno in z majhno porabo se mu ne približa noben. Mazdin benzinar. Cx30 mogoče, a nima dovolj navora. Atmosfercem pač manjka navor in tukaj nimamo kaj. Če bi imeli naši benzinarjih turbino, bi bili super. Ali še bolje dve. Tako pa je dizel, vsaj zame, še vedno pojem moči in suverene vožnje.
A ni odstop od pogodbe možen za trgovino po pošti?
Sicer pa ali neskladnost (stvarna napaka) oz. garancija ...
Pokliči ali se oglasi na Tržno inšpekcijo, bodo povedali kako in kaj - če imaš srečo in boš naletel na normalnega inšpektorja, ki imajo dežurstvo za take primere. Ali preberi in razumi Zakon o varstvu potrošnikov ...
Stvarna napska:
78. člen
(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.
Živjo, vso srečo. Avto je lep. 👍 Je pa običajno obratno, Mazda dizel => Mazda bencin. 🙂
Minimalno ketnico oljne črpalke (in sčistiti sito), če še ni bila, preverit/zamenjat podložke injektorjev, pa olje v nadalje menjat na 10.000 - 15.000 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak, servis je imel prav.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani