Res ne vem zakaj japonci, če ne osvojijo tehnologije zavor z diski, raje ne uporabljajo tehnologijo zavor na bobne. Pri Zastavi so imeli zadeve pošlihtane.
Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi.
So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico.
Na fičotu mi diski nikoli niso tresli
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Lada njiva ni vsemogočna. Leta 2002, teden pred božičem, sem s 5 dni staro šestico ponoči kruzal po Jelovici. Kolega (z alfo) je naletel na gospoda z njivo ki ni vedel kaj početi z avtom, pa mu je potem kolega odpeljal lado na vrh klanca dani blokiral ceste.
4WD je čist krasna stvar tudi za kvazi terence. Seveda v resnem terenu je za uspeh zaslužna polovica 4WD, polovica terenske gume, polovica pa voznik.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov
Kako odpreti avto z mehanskim ključem je enostavno. Kako pa je z zaščito pred krajo - blokada vžiga - ko keyless crkne zaradi prazne baterije pa še nisem preizkusil. Mi ni čisto jasno. Klasičen ključ si pač vtaknil v kontaktno ključavnico, čip za zaščito pred krajo pa je bil potem prebran brez potrebe da bi bila v ključu baterija.
Drugač pa, nekoč so baterije v daljinskih upravljalnikih za odklepanje držale dlje, kot je bila življenjska avta. Keyless pa kar naprej nekaj komunicira in skuri baterijo v 9 mesecih. Ko kompjuter sporoči da je baterija prazna, jo pač zamenjam - je pametno imet eno v avtu. Zadnja prigoda letos je bila, da je bila povsem nova in zapakirana rezervna baterija v ku.cu.
V rezervnem ključu seveda nimam baterije, imam pa jo v vrečki zraven sicer bi bila najverjetneje prazna ko bi ga slučajno rabil.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ti nikakor nisi kriv pri trčenju od zadaj, ker tudi nisi zaviral brez potrebe in namenoma! On bi moral dokazovati namerno tvoje bremzanje, drugače pa je to trčenje zaradi premajhne var.razdalje.
Ne Boss ni kriv. Ko je pretila nevarnost od voznika BMVja se je takoj začel zgovarjat da je kriv avto.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.
Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Drotar, mazda ti rjavi, ker je ne znaš uporabljat. Tako so mene podučili največji znalci mazda foruma (ni jih malo) pred par leti, ko je bila moja mazda ena sama rja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Od kdaj? Sodelavec je v golf 4 sdi nato?il bencin... Videl na lastne o?i.
Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dizl v bencinarja ne more? naliti ?e kak?ni dve ali ve? desetletij - preozka luknja. Za prepre?itev to?enja bencina v dizel avto imajo sedaj avti loputo ki jo odpre pravi premer cevi - dizlski je ve?ji od bencinskega. Uglavnem, cela jeba ko poizku?a? nato?it iz kantice.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dobrih in?enirjev ni na pretek, zato so dragi, in posledi?no zni?ujejo profit avtomobilski firmi. Umetnikov je pa kolikor ho?e?. Boss, ?e ne?esa ne razume?, je to preprosto zato, ker je to umetni?ka in?talacija.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Res je, sem sprobal. Tudi pri ro?nem menjalniku, ko "zategne?" ro?no vse lu?i ugasnejo in se ne pri?gejo tudi ?e ro?no potem spusti? ampak ?ele, ko za?ne? peljati.
Sva?ta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hvala fantje, opreme nima ni?. ?trom ?ipe in ?pegli, ro?na klima in to je po?as to. Nima niti potovalnega ra?unalnika, je pa tako, da je avto od mame in mi ga bo ?enkala Bom pa? brez, jebiga ?e sm se do zdej vozu v 30+ let starih avtih...bom ?e
Star slovenski pregovor pravi: Podarjenemu konju se ne gleda a ima tempomat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Res ne vem zakaj japonci, če ne osvojijo tehnologije zavor z diski, raje ne uporabljajo tehnologijo zavor na bobne. Pri Zastavi so imeli zadeve pošlihtane.
Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.
Popravljeno od Mraušk MčkThe only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani