Jaz sem 99%, da tam v luki v Kopru vse cisterne natočijo iz iste nafte, ki pride k nam. Potem pa mogoče kdo kaj doda notr in to je to. Kot pravi shrek, mogoče je kak deci razlike, to je pa to. Pa saj vi veste, da so naše mazde (in ostala novejša vozila) že tako pametni, da režim delovanja motorja prilagodijo gorivu, ki ga dobijo? Avto ne gre nič več, nič manj.
EDIT: to prilaganje motorja pomeni, da ti čutiš iste performance in iste pospeške pri različnem gorivu...
Izgleda, da je skrb na obeh straneh, tako traktorski kot benzinarski. Se pravi, da moramo vsi preventivno nekaj postoriti na motorjih.
Ko bo prišlo to čiščenje na vrsto, bom vse lepo poslikal. Da vidimo, kako to izgleda in da bomo imeli lepo dokumentirano.
Ne kompliciraj. Bencinar ima en in edini problem in to je direktni vbrizg, pri dizlu pa lahko delam seznam 2 uri pa še ne bom na koncu. No mogoče mi pa jutri gred ven vseka.
Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.
Če je fejst dež prižgi še meglenko na ac. Jaz sem se to navadil od avstrijcev ni je res lepa in uporabna navada.
Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi...
S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....
Tako ja, namesto da bi imeli na "Auto" imajo na prvi stopnji ni potem jim automatsko ne preklopi. Morda bi takrat avto lahko opozoril, da je zunaj tema in naj užge luči, če tip sam ne vidi, da vozi v temi
Jaz imam 6-tico g165 2018 sedaj imam 63000km in vse ok. Malo me edino skrbi pacanje sesalnih ventilov zaradi direktnega vbrizga.
Vsake toliko natoči 100-ko pa mal po gasu. Sicer "sranja" za nazaj ne moreš spucat, ampak škodi pa ziher ne. DI je pa nekaj, kar je ratalo v 2020 nekaj povsem normalnega in ne dobiš več avta brez tega. Vprašanje je samo na proizvajalcu, kako bo ta problem (ne)reševal.
imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti
Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.
Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok.
Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?
Hvala in lp
Po zakonodaji lahko pri dnevnih lučeh izklapljaš zadnje luči. To se pravi, da zadnje luči v "dnevnem načinu" ne gorijo sploh. To ni samo pri mazdi ampak pri marsikaterem drugem proizvajalcu enako. Če bi rad da gorijo zadnje luči, moraš na roko vsakič vklopit "nočni način". Policaji in tehnični na to ne težijo, ker je tak zakon. Priporočam pa vklop luči na roko v primeru jesenskega dežja na ac, da je tvoj avto bolj viden.
Sprednje luči pa vedno gorijo (podnevi samo ledice). Če zategneš ročno ugasnejo, ampak se takoj nazaj vžgejo ko spelješ (opazuj odsev v avtu pred tabo)
Jaz pa (trkam po mizi) še nimam nobenih problemov s črički, samo tisto polico zadaj v prtljažniku bi najraši vrgu iz avta, 3krat povozu pa še zažgal. Lahko pod njo podložim od vate do gumic pa ne bo nehala skakat v luft .......
Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip
Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm
p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo
Ofak A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal...
Lahko, da niso še nič odpirali mašine in ne vedo vzroka. Jaz sem malo povprašal znanca mehanika na servisu tu na mazda servisu v Kp če so imeli kak podoben primer, pa pravi da niti enega takega. Imeli so nekaj na začetku z prvimi dizli, ko so zamenjali odmične in turbine, z novimi pa ne.
Jaz pravim, da je še vedno potrebno vsaj na štinajst dni pogledati nivo olja in vse ostalo.Ker,če je nivo olja previsok(nafta v olju) ti ne bo nič svetilo a tako olje verjamem, da ne opravlja svojega dela kot mora. 🤔
Pač jaz ne morem verjet, da kupimo "drag" avto in nima notri enga brezveznega senzorja za nivo olja... 15 let stari renault dizli ga majo za 1/3 cene mazd.... Pa smo lahko še takšni ljubitelji znamke ampak to je totalni poden. Sploh pa ker vejo, da lahko nivo olja začne naraščat in tega ne boš videl nikjer drugje kot na palčki? Daj prosim te, 3/4 ljudi ne gleda palčke ampak samo tanka in vozi.... To bi moral imet notri senzor in to je to. PIKA
A si dejansko naročil ohišje iz tega linka? Kako si potem prestavil ta mazda logo. A je tole aliexpress ohišje isto od Mitsubishija? Imaš morda kako sliko? Naročam ga že od februarja haha.
Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.
Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila.
Lahko peljen v sluzbo al je konc
Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.
A drugač čist tko informativno, dokler je avto v garanciji oz. jamstvu pa da mi crkne aku, moram kupit original al lahko aftermarket in bi pri uveljavljanju neke druge stvari bil lahko problem, ker ni vse na avtu več "original"? A mi zna kdo na to odgovorit.
Mam filing, da bo moj letos šel že jeseni cugrunt, ker se mi že istop sam od sebe izklopi oz. "not ready", ker je aku črno obarvan.
Poskusim ob prvi priliki. Zvok po moje prihaja z zadnjega dela, saj ve je v prtljažniku nekaj prtljage, je zvok bolj izstopajoč. Za nosilce ne vem. Glede na pregled na servisu so amortizerji ok.
Nevem kje sem bral ampak sem ziher bral pred nakupovanjem mazde, da je imela ena serija teh novejših mazd probleme z nosilci motorja in je bil edini pokazatelj tega v štartu "doneč klokotajoč" zvok. Zato mi je takoj to padlo na pamet.
Drugače pa res izprazni vse iz prtljažnika, tudi vinto in gumo (če jih imaš) in ostale prčkarije.
Hja, to je rak rana teh motorjev. Nisi edini. Koliko imaš km? Če si nad 100, je izpušni kolektor ziher za spucat, ravno zadnjič je nekdo pisaril v eni izmed tem o temu.
Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.
Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.
Mislim, da je tukaj bolj problem, da te je on obvozil tam po pasu za zavijanje v levo kot to, da si se ti naglo ustavil.
V primeru nesreče bi moral policistom na licu mesta pokazat posnetek kamere, da bi oni lažje presodili, kaj se je dogajalo. Ker potem če pride do sojenja baje tam posnetek ne velja več. Ali kako že?
Je kar uredu ta feature, zdej vsaj veš da dela, če slučajno zaspiš ali karkoli. Moja CX-3 tega še nima, ima pa "city breaking".. In potem se vozim do rampe, ko grem iz šihta, in če sem slučajno prehiter (tudi če že bremzam) auto takoj po žlajfih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ej to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀
Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani