Eni avti (recimo audi) imajo ?e serijsko nastavljene na zgornjo mejo dovoljenega, da potem lepo svetijo dlje.
Problem pri LED lu?eh je ta, da je svetlobni snop le-teh zelo bel in mo?en, fokusiran in naenkrat odsekan.
Logi?no da imajo avdiji nastavljeno vi?je - so pa? hitrej?i od ostalih avtov. Pa ?e blendanje imajo direktno vezano na radarski tempomat.
Problem LED lu?i ki ga omenja?, ni problem, pa? pa prednost. Prav to, da je snop naenkrat odsekan - ?im bolj izrazit t.i."cut off line", je eno od meril kako dobre so kratke lu?i. ?immanj sipanja svetlobe nad to ravnino pomeni bolj?o vidljivost v zahtevnih vremenskih pogojih.
Recimo renoldi so bili neko? znani po tem da so jim krtke lu?i stra?no dobro svetile, ampak kaj je to pomagalo - sipale so svetlobo na vse strani in so bile v megli neuporabne.
Eni avti pri ve?jih hitrostih snop kratkih lu?i avtomatsko dvignejo vi?je, pri nizkih pa spustijo dol. Ampak to je zelo ?e?ka re?itev. Me pa ?udi da tega nimajo buti?ni avti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A to tisti avti ki jim lu?i svetijo previsoko - cut off line gre v nebesa - a to so avti od tistih lastnikov, ki so ugotovili, da obstaja vijak za nastavitev vi?ine?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e enkrat spra?ujem. A nek avto vesoljskega dizajna s tehnologijo 22stoletja, z asisten?nimi pripomo?ki 23stoletja in s 26 tiso? senzorji ne premore senzorja tlaka olja, ki bi pravo?asno zaznal da se cedilo ma?i?
Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ma dejte no dejte. Kak?ne kreme. Kreme kupujejo uni k so narobe zvezan.
Moja mazda 6 313Kkm, slu?bena Honda 200Kkm, slu?bena Toyota, 100Kkm, od najdra?je Megane 200Kkm, moj ?kodilak dobrih 100Kkm - niti en od na?tetih avtov ki jih vozim nima ?isto ni? obrabljeno usnje na volanu. S tem da nobenih kremic. ?e je volan obrabljen v tako rosno mladih letih, je razlog lahko samo eno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Odgovoren si ti, ker notri sedi? in gleda? naokrog
Misli? naokrog po FB .
Zana?anje na asisten?ne sisteme pomeni tudi to, da bo kak?na re? hudo narobe. Senzor svetlobe ti pri talni megli (nekaj metrov debeli) pa da je sonce nad njo, v sanjah ne bo pri?gal lu?i pa ?eprav pred sabo ne bo? videl nosu. Ampak to je ?e najmanj. Obstajajo primeri da je line assistent na ozki cesti zamenjal sredinsko ?rto za levi rob cesti??a, zaviranje v sili kadar ni potrebno (dogajalo se je v ovinkih ko je sistem prepoznal nevarnost ki ni bila pred avtom ampak na stranski cesti) - komot fa?e? enga od zadaj.
Torej kaj sem ?e hotel povedat o mazdi 5 2015
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ma ni res. Sedaj ti avti sami dr?ijo varnostno, sami prepre?ujejo vijuganje, sami bremzajo ?e kdo sko?i pred avto, sami prepoznavajo pe?ce ob cesti, sami prepoznavajo znake. In ti celo sami povejo kdaj mora? iti na kofe.
Moja mazda ni imela ni? od avtomatike, lu?i je bilo treba po zagonu motorja pri?gat na roke pa niso bile nikoli pozabljene.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kako je pa kaj pri mazdah z avtomatskim pri?iganjem lu?i ko za?ne de? (senzor de?ja). Ker takim avtom ki nimajo avtomatskega pri?iganja v primeru de?ja- tako kot je rekel Alex v tej temi - take je trba kaznovat ali pa prepovedat prodajo avtov brez avtomatskih lu?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mam raje direkt lu?i pri?gane, kot pa da se tako vozim...
Ne vem, koliko se prihrani s temi sprednjimi dnevnimi lu?mi...bi lahko novo debato o tem odprli...
Meni je pomembneje, da zadnje lu?i gorijo podnevi...
Koliko se prihrani z dnevnimi?
Sodobni avti z zadnjimi LED pozicijskimi in prednjimi LED ?arometi po zelo optimisti?nem ra?unanju 2promila . Po predpostavki da dnevne lu?i uporabljamo samo pol ?asa - v de?ju, jeseni/pozimi imamo ve? ali manj vseskozi pri?gane kratke - se prihranek prepolovi.
Avto s porabo 6l/100km torej prihrani 6mililitrov - ?e mumila?i si ve? vbrizgavajo v ?ile.
Ni vpra?anje koliko goriva se prihrani z dnevnimi lu?mi, ker se prakti?no ni?. Vpra?anje je koliko pleha se pri?para. Pomoje je bilanca negativna.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da, premium znamke lepo poskrbijo za svoje zveste stranke
Premijum znamke imajo po mojih osebnih izku?njah zaenk. suport svojih strank. Vsaj z mazdo je bilo tako. Sedaj ko nisem ve? na premijum znamki, je odnos druga?en.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...
Japonci pa?. Tudi moj suzuki je imel sranje od bremz, sicer ne tako katastrofalno kot mazda, pa vendarle. Pa saj avti so za gas ti?at ne za bremzat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Slu?bene izku?nje z nemci s firmo s katero sodelujemo ?e mnogo let vse od svobode - zadnje desetletje pri nemcih nobenega sledu o korektnosti - ne delajo drugega, kot samo gledajo kako te bodo nategnli, pa smo dolgoletna njihova stranka. In, ne, Alex tam na nobenem od vodilnih polo?ajev ni jugovi?a, sami pravi nem?ki arijci tako kot se spodobi, ane. ?e Italjani, ki so kao cigani, so pojem po?tenosti in korektnosti napram ?vabom.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni so tudi poslali vpoklic. Imam pa 1.gen 6-ko, letnik 2003...
A to so ti sedaj poslali? Za tiste letnike je bil vpoklic za sovoznikov airbag ?e vsaj ene 5-6 let nazaj. Razen, ?e je bila tudi na vpoklicu vgrajena zani? roba.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).
Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.
Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju.
Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.
?e pa nova bremza po nekaj deset km s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Samo nekaj. Stvar je bila programirana in na osnovi testov je dobila ?temple o izpustih (ki so nenazadnje tudi osnova za davek itd) ?e sedaj zadevo reprogramirajo ker je bil original program o?itno napa?en (pa dvomim da strokovnjaki pri Mazdi tega nebi vedeli), potem pri dobrem litru ve? porabe tudi sami izpusti niso ve? enaki in je to vseskupi enako kot afera pri ljudskem vozilu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Logi?no da imajo avdiji nastavljeno vi?je - so pa? hitrej?i od ostalih avtov. Pa ?e blendanje imajo direktno vezano na radarski tempomat.
Problem LED lu?i ki ga omenja?, ni problem, pa? pa prednost. Prav to, da je snop naenkrat odsekan - ?im bolj izrazit t.i."cut off line", je eno od meril kako dobre so kratke lu?i. ?immanj sipanja svetlobe nad to ravnino pomeni bolj?o vidljivost v zahtevnih vremenskih pogojih.
Recimo renoldi so bili neko? znani po tem da so jim krtke lu?i stra?no dobro svetile, ampak kaj je to pomagalo - sipale so svetlobo na vse strani in so bile v megli neuporabne.
Eni avti pri ve?jih hitrostih snop kratkih lu?i avtomatsko dvignejo vi?je, pri nizkih pa spustijo dol. Ampak to je zelo ?e?ka re?itev. Me pa ?udi da tega nimajo buti?ni avti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani