Poleg silikonskega spreja je morda boljša varianta teflonski?
Za ga prav popraviti, ga boš moral razdreti in potem zrihtati. Vse ostalo podmazovanje tako, mimo stekelca, je kratkoročna rešitev. Ima pa mazda to z zložljivimi ogledali res slabo rešeno.Čim pride malo več vode zraven, že trokira. Imam občutek, da so uporabili neke cheap plastične komponente.
Regeneracije so se normalizirale na vsakih 200 km. Danes sem zopet vliv v poln rezervoar tekočino liqui moly za čiščenje in zaščito dpf filtra. In res, regeneracija se je že takoj izvajala le 10 km. Baje, da s tem dodatkom dosežeš, da se regeneracije izvajajo tudi pri nižjih temperaturah v samem dpf filtru. Posledično je tudi čas regeneracije krajši.
Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex).
Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.
Na moji M6 so se ravno zaradi nestrokovne montaže na uradnem servisu BTC diski zvili že po nekaj 1000 km po menjavi ploščic. Reklamacije seveda niso priznali in so mi s tem povzročili dodaten strošek 300€. To se od uradnega servisa ne pričakuje.
Res je. Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km.
Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.
Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje.
Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič. 😉
Zimmerman sem menjal samo zaradi pokanja ker sem zacel sumit da je mogoce ploscica ampak ce bi imela te plehece nebi pokala, drugace z brembo ploscicami se mi zdi da bolje prime. Trw so mi dizaster, sem pa na toyoto od moje dal jakoparts ploscice ker sem edino te imel (kupil pred leti), zdajsnje boschove so postale trde in se je slisalo kot po tracnicah. No jakoparts ploscice so samo zacasno montirane dokler brembo ne prispe 😁😁
Jaz imam brembo na stari 6 - ki in so res vrhunske zavore. 👍
Tudi na ostalih avtih prej sem jih imel pogosto. Edina slabost pri njih je ta, da je malo več prahu na feltnah.
Je pa to dokaz, da niso trde in tako ne uničujejo in zavijajo diskov. Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski.
Če kdo ni picajzlast kot jaz glede znamke zavornih ploscic imam sedaj trw zadnje ploscice za 6ko g165 na 80% in sprednje zimmermanove z 70% samo da te zimmermanove nimajo vzmetnih plehecov na eni strani (kar je bil vzrok pokanju) lahko se pa s starih premonturajo. Vglavnem ce kdo rabi podarim, drugace gre v smeti.
A te zimmerman niso bile v redu, razen tega, da so pokale?🤔
Saj moje ATE tudi niso imele original tistega svetlega plehka. Smo vzeli iz starih trw in je bilo rešeno.
Šele sedaj, ko imam vrhunske zavore spredaj vidim, kako zanič so te trw zavore.
pred 8 minutami je scania napisal:
Drugače pa bremza prime sedaj čisto pri vrhu in ko so zavore tople res grizejo, brembo mi je postal vsec. Sedaj imam spredaj zimmerman diski z luknjicami in brembo ploscice, zadaj pa oem disk in brembo ploscice. Mi je vsec 🙂
Tudi pri meni. Opazil sem še to, da bolj ko se segrejejo, bolje primejo. Pri starih trw pa je bilo tako, da ko so se segrele po kakem divjem spustu prek prelaza, so na koncu v dolini bile zelo boge, pa še po bremzah je smrdelo.
Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡
Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.
Hvala za tole. Še enkrat več, da se je potrebno izogibati uradnem servisu, če res ne poznaš koga tam. Kot sem že omenil, na uradnih servisih ponavadi delajo kaki mehaniki, ki nimajo kam it oziroma nimajo znanja in jajc, da odprejo svojo mehanično delavnico. In se tam švercajo.
Meni so tako uničili spodnje plastično dno, ki me je stalo "uko iz glave". Eden izmed vajencev, ki je zamenjal olje, je tako pozabil dati čepe, ki držijo plastiko nazaj gor. 🙄
Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surala pa odhod s foruma.
Glede regeneracije mi ni več nič jasno. Na poti v Dolomite se je izvajala na vsakih 180 km. Nato sem tankal njihovo agip+ nafto. Ko smo se spuščali iz prelaza(preko 2000m) v dolino, se je regen. izvedla šele pri 243 km. Najbrž zato, ker je bilo veliko km brez čisto brez gasa, le bremze so hudo trpele. 😬 Polno naložen avto in štiri odrasle osebe noter. 🤪
Nato pa zopet na avtocesti na vsakih 170 km. 🤔 Moram pa še enkrat pohvalit to olje ravenol, saj je bila poraba le 6l/100 za domov. Kar je za polno naložen avto in normalne avtocestne hitrosti res ugodna poraba. To je sigurno zasluga olja. Možno je, da so tudi krajši intervali "zasluga" olja?🤔
Brembo diski in ate ploščice so pa res vrhunska kombinacija. Vse štiri spuste čez dvatisočake (prelaze) so vrhunsko izdržale. A ste že kdaj doživeli, ko parkiraš avto po takih vratolomnih spustih in pokajo zavorne čeljusti od vročine. In feltne čisto vroče, da jih skoraj ne moreš prijeti.
Mirc 90, malo bolj sproščeno zadihaj. Scania je že prav napisal in se popolnoma strinjam z njim.
Imaš paciente, ki se prijavijo na forum šele, ko imajo kak problem, pametujejo, in izginejo. Noben potem ne ve, kako in ali so sploh rešili problem. Tako, da se strinjam, da če že kdo vpraša za pomoč naj na koncu vsaj pove kaj in kako je rešil. 😉
Ma bom za foro še enkrat dal Ravenol, ker ena lastovka še ne prinese pomladi hahah
Če pa po 2eh menjavah ne bo ql, bom pa lepo sprobal Motul.
Še enkrat hvala Aless za analizo in vse! Ko menjam olje te pa kontaktiram, in ti magari pošljem, pripeljem olje za nadaljnjo analizo
Jaz bom počakal še do naslednje menjave pa da vidimo, kako se bo pri meni Ravenol olje obneslo. Potem pa že imamo neko referenco, kaj paše in kaj ne v naše mazde.
Zaenkrat kaže Motulu najbolje. Moram pa še kar nekaj regeneracij narediti da točno vidim, kakšno bo povprečje intervalov regeneracij. Pa gremo drugo leto na Mobil.
@Hixxydaj se kako sliko vzorca brez osvetlitve odzadaj, da lahko bolje ocenim.
Na prvo žogo bi pa ocenil da je olje na koncu, mogoče max 1000km še, pozitivno pri tvojem vzorcu pa je da imaš res minimalno količino goriva v olju za Mazdinega dizla, količino goriva v olju ocenjujem na 1%.
Se pravi, da s tem oljem narediš max. 8500 km potem je fuč?
Jz mam od menjave 10.000 prevoženih pa mi tud kaže 30%. Tole olje res hitr hudič jemlje. Ne vem kako naj bi zdržalo 20.000 km kot je predviden servisni interval.
Nikakor... Zato pa imamo na srečo tu na forumu ljudi, ki se res dobro spoznajo na olja in so nam že svetovali, kakšni intervali oziroma na koliko prevoženih kilometrov naj bi se, še varno, zamenjalo olje.
Prav zanima me, kaj bo pokazala analiza olja pri Hixxy-ju, ki ima enako olje v avtu kot jaz. 🤔
@Bini, za nas ni nerešljivega problema. V najslabšem primeru motor vzamemo ven in drugega not. 🤣
Vseeno sem mnenja, da se malo pretirava z temi raznimi diagrami. Itak ni skoraj nobenemu jasno, kako mora stvar laufat. Dobro bi bilo, v vsakem primeru, vsakih nekaj let očistiti vse te ključne elemente( EGR, dpf, kolektor, maf, pif, paf,). In piči dalje. 😉
Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂
Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.
Zelo koristne informacije za nas dizelaše. Hvala za tole.👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Za ga prav popraviti, ga boš moral razdreti in potem zrihtati. Vse ostalo podmazovanje tako, mimo stekelca, je kratkoročna rešitev. Ima pa mazda to z zložljivimi ogledali res slabo rešeno.Čim pride malo več vode zraven, že trokira. Imam občutek, da so uporabili neke cheap plastične komponente.
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani