Je bilo že večkrat omenjeno, da je to obvestilo lahko samo posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje DPF. Včasih so razlog s sajami zabasani kanali (sesalni kolektor, EGR, ...), temu pa so včasih razlog nepravilno delovanje injektorjev, ki ima za posledico nepravilno izgorevanje in prekomerne saje.
Brez servisa, ki pozna to tematiko, ne bo šlo, s poskušanjem pa je lahko še bistveno dražje (recimo čiščenje DPF, ki sploh ni izvorna težava).
Točno tako.
Zelo verjetno je poleg zabasanega DPF še kakšna druga težava - EGR, injektor(ji) ... Tako da naj se z njimi ukvarja strokovnjak, sicer boš (pre)večkrat plačeval.
Pa ni mi jasno, zadnjih 15let se nisem imel zavor da ne bi tresle, na vseh mazdah. Nazadnje mi ni treslo na golfu 3.
Jaz imam enake izkušnje. Najslabša stvar na Mazdah so zavore. Tudi meni so še pri vsaki tresle, zamenjam komplet vse, zdrži mogoče 20k km.
Pa sem v življenju dlje časa vozil že skoraj 10 avtov. Težave z zavorami pa samo pri Japoncih, npr. na Hondi Accord sem moral zadnje zavore menjati na 40k km, prednje na 60k km.
So pač poddimenzionirane. Za penzioniste in mestno vožnjo so menda okej ...
Jaz bom zelo verjetno tudi tele dal na trojko. Ker misel o "brake swap" sem ze skoraj v celoti opustil, saj nic pametnega in cenovno sprejemljivega ne najdem.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30 je sintetično motorno olje, ki skrbi za podaljšano življenjsko dobo in vzdrževanje učinkovitosti sistemov za...
Sicer ti pa priporočam, da skrajšaš interval menjave olja na vsaj 15.000 km ... Tudi "čez palec" nasvet mehanikov je, da se avtomobilom, ki imajo 200.000+ km prepolovi interval menjave olja, sploh dizlom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ampak kadil bo pa črno kot lokomotiva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani