Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen.
Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.
Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.
Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.
Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...
Fuck, zdaj je meni jasno zakaj teb EV tolk sede, ker tole je adijo pamet. 10-16l/100km. Pa si ziher, da nimaš kakšen ami musclecar?
Men se poleti poraba giblje med 5,6 in 5,8l/100km pozimi pa 5,7 do 6,0. Tio sem šel raćunat za posamezna leta tri najhladnejše mesece december, januar in februar ter tri najtoplejše junij, julij in avgust. Je pa moja vožnja cca 30% mestne, 60% AC in ostalo regionalke. Je pa res, da zelo malo čičam v mestnih gnečah.
@Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav...
To drži, ampak vseeno tisto gretje zicev deluje tudi pri suhcih tako da . Itak se pa velika večina tko obleče za v avto kot bi šla na Himalajo. Če je enako oblečen zunaj je Ok, če gre v avto ga pa zebe.
EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!
Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.
Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.
Aha, šele zdajle uspel pogledat video (Mozzila mi ga ne pokaže) v Brave-u in res ne zgleda drastično. Bolj zato sem ugibal, ker voda je hudič, ker je nestisljiva v primerjavi s plini in zna narest škodo tam, kjer najmanj pričakuješ.
Zato maš pa nastavitve v meniju za osvetlitev, kjer nastaviš občutljivost senzorjev oziroma kako hitro se prižgejo luči. Pozimi si jih nastavi na več, da se vklapljajo tudi pri boljši osvetlitvi a slabši vidljivosti (megla dež, sneg), poleti pa spustiš občutljivost.
Če hočeš dobro narest je treba kardan dol pobrat. Jaz osebno bi vseeno to dal na servis narest, ker imajo ustrezno orodje in bodo tole naredili res hitro.
Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo.
Nočem ti slabih občutkov vzbujat, ampak, če imaš avto ponoči parkiran na javnih mestih je vse možno. Sploh če imaš kakšnega sovražnika. Ker da bi se losale matice kar tako je malo verjetno, tudi to, da si to opazil šele po 5 mesecih od menjave je skoraj nemogoče. Da res niso na delu kaki škodljivci na dveh nogah. Jaz osebno bi vsaj nekaj časa bil precej bolj pozoren.
Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...
Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.
Malo več napiši kako to zgleda, a ti zakuha med vožnjo, ko stoji v koloni, ko se pelješ v klanec? Navadno so za take zadeve krivi ali ventilator, ki se ne vklopi, ali termostatski ventil, ki ne odpre, ali pa je notri premalo hladilne tekočine oziroma je nekdo slabo odzračil, ko je napolnl sistem.
Večja jeba pa je, če so ti kej odpirali motor pa tesnilo na trsni dobro in uhaja hladilna v motor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa če nagaja IMV ventil?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani