Mraušk Mčk 3.625
Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.
Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.
A potem pri mazdi ?e vedno skrivajo vpoklice pred svojimi zvestimi strankami.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
O sfriziranih podatkih novih avtomobilov ki so tolk in tolk var?nej?i od starej?ih modelov smo ?e govorili. Seveda morajo tr?niki re?i, da je nov model za 15% ali ve? var?nej?i od starega in pa seveda oh in sploh bolj?i, sicer bi bolj malo prodali.
Odmi?ne gredi so bile verjetno pri novem dobavitelju ene 10 centov ceneje pa se je izpla?al menjat dobavitelja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Merilnik frekven?nega spektra signala. Na zaslonu poka?e razporeditev signala v frekven?nem prostoru.
Vtakne? kos ?nore v vhod da deluje kot antena, nastavi? podro?je v katerem pri?akuje? signal, da? zraven daljinca in stisne? tipko.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Mraušk Mčk 3.625
Mraušk Mčk 3.625
V tej debati meni nekaj ne gre vkup. Mazda trdi, da je njihovo olje v menjalnikih ve?no, in bohnedaj da podvomi? v to ker gredo potem tukaj eni v luft. Po drugi strani menjalnikmojster priporo?a menjavo na 60 Kkm. A ni razlika med obema trditvama ?
Po eni strani tud renold zauka?e menjavo olja v motorju na 30Kkm, mehanik pa potem re?e da je bolje na 15Kkm. Po tretji strani pa poznam nekoga ki je brez menjave olja v ma?ini naredil ?ez 200Kkm (?koda 1,9 TDI) in ni imel problemov.
Bojim se da za vsemi temi menjavami olj v na?ih avtih stoji samo oljni lobij.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km
Na 60 Kkm? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke...
Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Pa fino je to sprot delat, ?e preden za?ne rjaveti. Glede na kvaliteto barve pri mazdi je kit za popravilo del obvezne opreme.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Doma imam 3 pa nisem mehanik. Enga lahko prodam. Cijena - prava sitnica (prosto po siru Oliverju)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Mraušk Mčk 3.625
To ti pust, jaz sem imel v ?asih moje mazde to zato, da so bile sopotnice v momentu ?ist mokre tam spodi.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Ravno varto sem nabavil:) zakaj, imas slabe izkusnje?
Zadeva ni ?isto enaka, je pa razlog za moj odpor do Varte. V slu?bi uporabljamo stacionarne kislinske svin?eve akumulatorje Varta. Stari Vartini so zdr?ali tudi skoraj 20let, le redno dolivanje demi vode so potrebovali. Novi, po videzu enaki, zdr?ijo 4leta kar je 5x manj. Kako se je lahko zgodil tako drasti?en padec kvalitete? Odgovor ti?i v spremembi lastni?tva in je tipi?en primer funkcioniranja sodobnega kapitalizma: Nekdo kupi neko firmo seveda zato da bi zaslu?il. Denar za nakup "dobi" iz prihodnosti, pa? racionalizacije, odpu??anja, zni?anje kvalitete... in ra?una na to, da folk ne bo prekmalu opazil da se pod zvene?im imenom sedaj skrivajo gnila jajca.
TAB po kvaliteti zanesljivo nese ve?ino.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Jaz bi se vartinih akumulatorjev ognil v ?irokem loku.
Kupi karkoli drugega, ?e najbolje TAB
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
?estica l. 2002 po 100Kkm za?ela pokat k svina. Zamenjan selen. Potem OK do 300Kkm ko je dobila novo roko - imela luft ni pa pokalo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Ko sem pred leti vgrajeval emulator na svojo mazdurino, sta bili pri istem proizvajalcu v ponudbi dve izvedenki: taka ki ugasne lu?ko in airbag ne spro?i tudi ?e se zaleti?, in druga varianta ki airbag spro?i vedno kadar se zaleti?. Katero varianto potrebuje? se mora? odlo?it sam, pa?, ali na sovoznikovem sede?u vozi? ta??o ali svojo najdra?jo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
?e?ka uslu?benka
A niso Nadje bolj ukrajinke.http://www.pozareport.si/?Id=crna_kronika&View=novica&novicaID=7110&type=connected
Ja ?ehinja je letnik 2015 in ima kao 6 let garancije.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Mraušk Mčk 3.625
Da si sposodim temo. Na vpra?anje o tem da prinesem svoje olje, so mi na servisu rekli da sicer ni problem, da pa ne priporo?ajo ker je na tr?i??u vsepolno ponaredkov. Da ne priporo?ajo ker ga oni prodajo strankam 2x dra?je, mi je jasno. A ima kdo kaj pojma a je kaj mo?nosti da je olje ponaredek ?e ga kupi? po neki normalni ceni v ?tacunah kot so motornaolja.com, euroton, mimokrste...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Mraušk Mčk 3.625
Tele sealant teko?ine na veliko uporabljajo v gorskem kolesarstvu, jaz sem ?e na?emu 5letniku v njegov bicikel s 16colskimi kole??ki vgradil zra?nice s teko?ino da ne flikam za vsak trn. Ne vem to?no zakaj se v svetu avtomobilizma ta re? ne obnese, mogo?e zaradi ?irokega preseka gum. pa ?e precej svinjarije ob menjavi pri vulkanizerju to pomeni.
Tistile ?eblji?ek v videu o "conti seal" gumi je precej kratek, zadosti dolg bi tesnilno snov notri predrl. Pred kratkim sem se nekaj dni vozil s 7 cm ?ebljem v zadnji gumi. Najprej da je posvetila lu?ka, potem pa ?e dva dni do vulkanizerja, s tem da sem vsak dan polnil. Pu??alo je cca 0,3 bara na dan - to je luknja kjer bi bili sealanti ?e uspe?ni.
Mislim da smo ?e vsi ugotovili da predrtje ni problem, problem je ?e se guma prere?e ali preseka. Re?itev je le rezervna guma. Doma imam oba avta tako opremljena, pri ?kodilaku sem za pravo rezervno dopla?al, renold je pa itak presti?na znamka in je bila prava rezervna guma ?e vklju?ena v ceno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
V navodilih je bilo, da ?e crkne prednja guma da jo mora? nadomestiti z gumo od zadaj, kolo od ?ajtrge pa potem montira? zadaj (precej dela glede na to da je mazdina original dvigalka totalen drek). Diski zadaj so manj?ega premera in mogo?e bi tudi 15" feltna zadaj pasala. Ampak dokler ne poizkusi? ne ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Naprej je nagnjeno zato, da ko za na po?itnice platoji pira pritiskajo na zadnjo os, je stvar potem vodoravna in ne podrgne? s thulejem po rampi ko vozi? dol s trajekta.
Kljuka se gotovo ne ?tela, tudi moj Thule nima nobene nastavitve naklona. Nastavlja se samo sila s katero objame kljuko ko potisne? ro?ico dol. Pa tud tega nisem ni? nastavljal, je vse ?e tovarni?ko pasal skupaj.
Ali je za... Bosal ali pa poobla??enec.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk 3.625
Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.
Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Napisano
Se opravi?ujem za ot
Pri povpre?nem uporabniku mora start/stop sistem prihranit cca 1,7% goriva da se pokrije razlika v ceni AGM / navaden aku. Neoriginal seveda.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani