Skoči na vsebino
Menjava baterije v kljucu
Napisano

Jaz jo preventivno res menjam vsako leto. Raje to, kot pa, da greš kam na pot in ti ne deluje več. Če je žena zraven, ok. ker ima rezervni ključ vedno s seboj. Je pa zamenjava res enostavna in hitra. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Opravljanje rji podobnih pik na beli barvi
Napisano
pred 56 minutami je molek napisal:

Slab začetek, dover konec ... Pike, ki so zgledale kot "zračna rja" so bile zgleda organskega izvora (avto paarkiran dva dni pod drevesom) in dobro zapečene na vročem soncu. Pri avtoličarju sem dobil močno čistilo neznanega imena in hrapavo gobico, ki ne pušča sledi na laku, sem lahko velik del pik odstranil. Nekaterim sem moral pomagati nežno z nohtom. Havbna je zopet bela brez pik, strehe pa se še nisem lotil. 

 

To je moj prvi avto bele barve, prejšnja mazda je bila temna (malanca barva :)), zato takih pik verjetno nisem opazil.

 

Hvala za hiter odziv!

Lepo, da si rešil. Bi ti pa priporočil eno dobro poliranje avta in nanos kvalitetnega  voska. In boš imel nekaj časa mir. Umazanija se prime na vosek in ne na pleh. Vse gre z lahkoto dol tudi insekti na sprednjem odbijaču. To z nekaj spretnosti lahko narediš sam.Je dobra investicija. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Opravljanje rji podobnih pik na beli barvi
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Ja res je, je kot bel list papirja...... 😁

Ko se userje tič, je pa podpisani list papirja. 😛

pred 2 urama je 50keda napisal:

Vam bo Alex razložu kaj je zelo lepa barva ...

 

Ja tut sam mam zle v okolici par belih mazd in tiste "krem" bele (ne vem kak se ji reče snow flake al kak že?) sploh niso slabe ;) Je pa včeraj sosed pripeljal srebrno 2018 šestico limuzimo, majko je lepa limuzina, barva malo manj, ampak se lepo poda temnim felgam.

Kot si rekel, lepa barva je le ena... ostalo so le barve. Ene bolj problematične kot druge(črna, bela). 😏

Jaz osebno bi te pike enostavno spoliral. Najbolj enostavno. Raznih kemikalij za odstranjevanje "zračne rje" pa moj avto ne bi bil nikoli deležen. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Battery Management System Inspection Required
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

 

Noja... tako drag spet bi, da si ga ne bi mogel privosciti... Se vedno je cenejsi kot nove smensi fensi feltne :jezicek: ali pa ultra super diamantni tretma za plehovje :lol:...

 

Eni so res strokovnjaki za napihovanje in pretiravanje ... 😃

Samo res, eni nimajo mej za pretiravanje. Ko kakega spoznam, mu bom to rekel v fris. 😛

Sicer pa nisem rekel, da je zame drag. 😛

Ampak večina gleda za alternativne, bolj poceni stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

 

Pa alex trdiš da so original toliko boljši,.. pa si imel problem z akomulatorjem pri tvojem ...avto pa koliko star ? 4 leta ?

Nisem imel problema z akumulatorjem,. Je original še vedno noter in kresne kot mora iz prve brez verglanja. 😛

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Battery Management System Inspection Required
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

Deluje kot mora ali samo deluje brez problema? 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je TiEn napisal:

Alex ne piši neumnosti, če so tebe nategnili na servisu za drago baterijo in montažo ni treba da še druge ;)

Jaz ga potem sploh nisem rabil zamenjati in imam še vedno originalnega noter. 😏

Ko pa ga bom, bom dal noter original, kot je sedaj. 

Ostalo so vse neka jajca in trajajo kolikor trajajo. Nisem še nikoli kupil aftmarket akumulatorja, ki bi bil vsaj podoben originalu. Na stari 6-ki je bil original noter 7 let, ostalo pa po tri- max štiri leta. Skratka, zmazki. Malo muzike - kilava glasba. 😁

In ja, akumulator mi bodo vgradili na servisu, da bo v redu. 

Ponavadi "diy" mojstri, ki ne obvladajo stvari, na koncu vseeno končajo na servisu. 🧐

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Enos napisal:

Ali mogoce priporoca kdo se kaksen drug akomulator ker ta je cenovno najvisji razred :(Se pravi ta bo v redu za mazdo cx5(2014)?Kako je z menjavo je dostopna da sam zamenjas ali moras peljati kam na servis??  In ce ni mozno kam ga je najbolje peljati(cenovno) za servis(v kratkem imam tudi servis) in za to menjavo akomulatorja. Sem pa iz ljubljane. 

Najbolje, da ga odpelješ na servis na zamenjavo, ker ni tako enostavno za zamenjati kot včasih pri stoenkah. Tej akumulatorji so vsi dragi, ni poceni opcije. 😎

Ko kupiš tak avto moraš vzeti to v zakup (vzdrževanje). 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Enos napisal:
pred 31 minutami je Enos napisal:

Zelo bi bil hvalezen, ce bi kdo znal mi razloziti kaj pomeni BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED. Ob tem obvestilu mi zraven utripa se i-stop in se rdeci trikotnik je prikazan, kot se vidi spodaj na sliki. Je mogoce to kaksna tezava z akomulatorjem? Hvala za odgovore. Lp 

 

20200829_215818.jpg

INSPECTION

Jap... to je akumulator.Pripravi se, da boš na široko odprl mošnjiček, ker nov ni poceni, niti ne še kar drag ampak-zelo drag. 😬

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 urami je Hixxy napisal:

Ok super za bencinarje, kaj pa to pomeni za dizle? Se gleda iste vrednosti? Hvala že vnaprej :)

Za dizle imaš veliko boljših olj od Castrola. Je že opisano. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-5 inteligentni sustav kočenja
Napisano
pred 8 minutami je Hixxy napisal:

Hehhe malo sem se razburil, eh s takim dejanjem ne bi bil nič boljši kot on.

 

Sam ja , ipičen BMWjaš nimaš kaj 

Točno tako. Sej ni  nobenemu bila všeč reakcija modela v BMW - ju. Ne smemo se spuščati na nivo voznikov raznih BMW, audijev... Potem bi tudi nas vsi ostali  normalni vozniki prezirali in nas vlačili po zobeh. 😏

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-5 inteligentni sustav kočenja
Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Noben se ni spotaknil ob vedenje voznika BMWja, avtomatsko bremzanje gor ali dol, tip si zasluži šamar

Lahko ga poiščeš, pozvoniš na vratih, rečeš:"dober dan" in mu upališ šamar. On ti pdgovori:"hvala". Ti pa :" ni za kaj, drugič še". 😏

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-5 inteligentni sustav kočenja
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

No ja... verjetno me nisi videl v živo. Ker tale zgleda prot men en žgoljo. Sej zato se je pa pol tolk hitro obrnil... češ moram it, ker je zelena.😎

Meni je  pa izgledal kot en tipičen predstavnik tiste vrste ljudi, ki bi se bili pripravljeni stepsti, če ne bi bila vidva pred semaforjem in je moral odpeljati.Pa še avto je imel pravi.😛 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda servis
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Te so za obalo ta prave, za oni drifting na krožnem... :vskalo:

Ja... in to na kakih BMW - jih. Ni čudno, da potem lahko v tistem famoznem krožišču gledaš show zastonj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda servis
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Točno to. Ali pa potem kitajske gume gor. :mellow:

Ali pa celo leto zimske zguljene gume gor. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
dne 9. 8. 2020 ob 9:14 je FuManchu napisal:

Zaenkrat lahko rečem samo, da tišje teče motor. 

Itak. Vsako olje je boljše kot mazdin zvarek😁

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 9 minutami je Aless napisal:

imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00@Alex

No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.

To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa  imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.

Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.

Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).

So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.

 

Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo ;)

Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.

Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.

 

 

Lepo napisano. Sej vem, da je kakšno olje tudi boljše a zaenkrat bo v redu.Če so včasih, ko ni bilo še sintetičnih olj zdržale mašine po 700-800000 kilometrov ni vrag, da ne bodo naše z normalno vožnjo in temi super oh in sploh olji   zdržale toliko, kolikor je pač normalno za normalne avte.Bom naslednjo menjavo preizkusil kako drugo olje pa bom lahko primerjal. S temi olji se mi zdi, da je podobno, kot je bo včasih z Hi-Fi jem.Delalo se je meritve konponent, pa izračune za zvočne omarice. In ko je bilo na papirju vse oh in sploh, je zvenelo sterilno ali agresivno. 

Dan danes pa ne bi nobeden itak več opazil razlike v zvoku, ker se posluša večinoma glasba mp3 na telefonu z slušalkami vrednimi 9,90€.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Hmh, ta post bo malo daljši, zaradi primerjave Alexovega SuperMotula🤪

 

@Alex Ne bi ti rad pokvaril veselja, ampak tako superiorno olje ta Motul žal ni, bi rekel da je povprečno.

To da motor lepše teče oz. je slišat da ima bolj "zdrav" zvok je na račun boljše HTHS viskoznosti ki  bi pri ACEA C3 oljih naj bila min. 3.5mPas. 

Original Mazdino olje ima znižano HTHS viskoznost zaradi nižje porabe in je ACEA C2 specifikacije ki imajo HTHS 2.9mPas.

 

Sem naredil tabelo za primerjavo primernih olj za Mazdine dizle. 

Zdaj če greva primerjat Mazdino original olje z Motul X-Clean+ je motul boljši samo v viskoznostih in ima manjši sulfatni pepel. 

Ok glede viskoznosti je super da ima višjo, zato da imaš rezervo pri mešanju nafte v olju. 

Sulfatni pepel je ok ker manj obremenjuje DPF, vendar je pri tem ena caka, manj pepela ima na račun manj aditivov. 

Če pogledaš tabelo vidiš da ima Motul manj ZDDP aditivov (fosforja, zinka in kalcija) , se pravi imaš malo manjšo zaščito drsečih delov in manjše čistilne posobnosti. Plus tega ta Motul nima nobenega aditiva proti obrabi (molibden, wolfram, bor). 

Če pogledava lastnosti obeh olj še naprej, ima Motul slabši TBN, to pomeni manjšo sposobnost nevtraliziranja kislin ki nastajajo v procesu izgorevanja. Posledično prej bo olje fuč zaradi kislin. 

Pourpoint imata enak - 36, to je sposobnost do kdaj še olje teče. 

Flashpoint  je pri Motulu slabša, prej se začne olje žgat. 

Noack ima Motul 10%, kar ni glih vrhunski dosežek, to pomeni koliko olje hlapi, zaželjeno je čim manj. Za Mazdino olje žal nimam podatka glede na podobno Totalovo olje pa predvidevam da je tudi okrog 10%. 

 

Gremo zdaj naprej na primerjavo tvojega Motula z ostalimi olji, ki ustrezajo Mazdini specifikaciji. 

Dodal sem samo 5w30 olja z ACEA C3 specifikacijo, ker imajo več rezerve.

V tabeli vidiš da je po lastnostih najboljše olje Ravenol VMP sicer obstaja še Ravenol REP ki je podoben s tem da ima dodan še wolfram, ampa REP se pri nas ne dobi. 

Naslednje odlično olje je Mobil1 ESP  in bi ga dal na drugo mesto. 

3.mesto Motul X-Clean EFE (prej je bilo FE). 

4.mesto Redline Euro series in Total Quartz Ineo LL, sta dokaj izenačeni olji po lastnosti, vendar bi na račun cene izbral raje Total plus tega ima ogromno aditiva Bor ki je dober za dizle. 

 

To so zdaj bolj TopŠit olja po specifikacijah. 

Proti tem oljem sta Alexov Motul X-Clean+ in Mazda Original Oil reveža, sta pa zadovoljivo dobra da opravita svoje delo!

 

IMG_20200806_151047.thumb.jpg.60455fda38f9b74bab766f493e651062.jpg

 

Lepo, da si se potrudil in razložil bolj podrobno vse. Jaz pišem samo to, kar opazim  sam in upoštevam tudi mnenja ljudi, ki so to olje uporabljali v Mazdi 6 dizel(nemški in italijanski mazda forum). Kot sem napisal, regeneracija se je podaljšala na 260 km(prej 220).Tudi čas same regeneracije se je precej skrajšal(prej okoli 20 km sedaj 13 km)Kar je pa najbolj opazno je to, da gre avto "lažje", kot bi res bilo manj trenja. Posledično mi je poraba padla na 6l/100 in to z lepo povprečno hitrostjo naložbenega avta po avtocrsti(prej 6,8l/100.) 

Verjamem, da je na papirju veliko dobrih olja važno je, kako se obnesejo v realnosti. Mazdino olje ima mogoče res na papirju kako stvar bjšo, a jaz je nisem opazil. Kot si sam ugotovil, je dobro za dpf filter-to je super podatek, je malo slabše, ker se prej "zažge(to me ne sekira dosti, ker menjam olje na vsakih 10000 km, tako, da ne bi smo bit problemov. Kar se tiče samega mazanja pa mislim, da je tu Motul mnogo boljši. 

Te statistike na papirju so podobne kot pri testih gum. Nekaterim" zmagovalne," gume ne sedejo ali pa so v kakem segmentu razočaranje. Zato pa je treba probat stvar in se sam prepričati. 😏

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 minutami je NevLado napisal:

Tk, iz firbca. Takrat se je potem ta ljubezen do avtov verjetno začela. :P Vrhunski avto za pogledat, zakaj pa nisi pol nikoli več šel nazaj? 

Pri nakupu mazde 6 mkl sem izbiral med Mazdo in BMW serija 3.Bmw je imel premajhen prtljažnik in je na srečo odpadel.Sicer pa ga ima kolega pa je mazda noter lepša. Edino njemu pije 4 l /100 (po njegovih besedah).😎 Ima pa stalno neke težave z njim. Pa on pravi, da mu je moja mazda lepša. Če bi bil bmw-jist, ne bi uporabljal žmigavcev. Pa vsi bi me pošiljali nekam. 😛

Je že v redu, da je Mazda. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je NevLado napisal:

 

Alex a si imel ti kdaj B M W? :D 

Ja, ko sem bil mulc sem imel BMW 2002 tii. Zakaj? - benzinarja. 😛

 

 

 

 

pred 10 minutami je Boss napisal:

Eh, če bi vedel, bi te povabil. Sem pa zdajle po 6 dnevih sploh forum mal prečekiral tako da pač žal prepozno.

Res škoda. Sej smo imeli namen bit par dni na Bohinju a nam je dež vse načrte spremenil. Bi se pa lahko dobili gor, ja. Pa bi šla v povorki z našima Mazdama na krog po Bohinju. 😁

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Gregster napisal:

Ne morem, da ne bi. Tvoja mazda je ena in edina. Prov ni ji para, narejena le in samo zate Alex. Malo si že smešen.

Se strinjam. Res je tako. A kaj čmo. Svoj avto moraš imeti rad. Če sem smešen, je to zame kompliment. Tudi sam imam rad zabavne in vesele ljudi okoli sebe. 😬

Važno je samo, da nismo zateženi. 😉

pred 8 minutami je Boss napisal:

Jaz sem tudi na Gorenjskem in smo zjutraj v Bohinju imeli 13 stopinj, čez dan pa ni šlo čez 20. Vsaj voda se ti pol zdi pri 21 stopinjah prekleto topla. 😀

Jaz sem bil v Bohinju včeraj dopoldan. A smo naredili samo giro do parkirnega za slap Savico, se malo sprehodili in vija proti Kopru. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.