Ja če si zmrzljiva tetica, to zna bit res problem... 😁
Drugač pa gretje zicev in volana pa je OK. Greta pa Lučka sta nam pa itak obljubli globalno segrevanje in nekih hudih minusov pozimi ne bo več. Ne vem pa kaj se jima je to poletje pokvarilo, da sem že cel teden v dolgih hlačah in nogavicah na dopustu.
Ti si v dolgih hlačah, jaz sem bil celo v bundi na Pokljuki v torek. Je bilo 8°C pa močan naliv, pa mrzel veter. Sem moral pogledati, če nismo mogoče na zimskih počitnicah. 🤔Drugače pa ja, nas je na Gorenjskem štiri dni pralo, kakor koli smo šli.
In pridemo domov, pa, zopet dež in skoraj hladno. Pa morje 20°C v avgustu. Jap, res je nenormalno segreva vse skupaj.
Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!
Ne vem. Imam občutek, da je to olje v vsem boljše. Zaenkrat zelo zadovoljen z njim. Ga imam še za drugo Mazdo, ker imam prav tako redni servis.
A ni tisto zato, da se čimprej segreje katalizator in da ne smrdiš po celem mestu? Ker bencinar ma isto foro drugače. Ampak tvoj motor ni takrat niti približno na 50 stopinj, kaj šele na 90.
Počakej 5 tisoč, da se olje zaserje. Bo šlo nazaj gor
Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej.
Evo, po opravljenih 600km z novim oljem Motul. Povprečna poraba polno naložbenega avta s štirimi. odraslimi osebami je padla na 6l/100.Kar je pa naj najbolj zanimivo je to, da, so se regeneracije iz povprečno vsakih 220 km podaljšale na vsakih 265 km. Po mojem je to res na račun olja Motul, kot smo nekje že napisali,da manj maši dpf. Pohvalno. 👍
Ta Motul je čist vredu za dizla, daj tudi Mazdino olje je MidSAPS.
Mazdino ima 0,8% sulfated ash
Motul ima 0,61%
Tak da Motul bo manj obremenjeval DPF, drgač pa tudi z Mazdinim oljem ni nič narobe.
@Alex poraba z Motulom ne bi smela biti nižja ker je Mazdino olje bolj ekonomično naravnano z znižanim HTHS.
Ne vem, mogoče je bilo slučajno. A ma isti relaciji mi je kazalo 0,2 l manj kot ponavadi. Moram malo spremljati naprej. Kaj pa, če je to zato, ker je novo? Prej je bilo sigurno mešano z dizlom... vsaj malo. Prav zaradi manj obremenjevanja dpf filtra sem ga vzel. Bomo videli, kako bo z regeneracijami sedaj.
To olje je super za naše dizle. Mid saps od low saps, samo gasa. Sem pa takoj opazil manjšo porabo. Mogoče boljše podmazovanje od low budget mazda original olja?
@Alex ja, je problem v dizlu, ko je navor skos enak, pol maš pa tiste fluktacije za 1 Nm in čist zmeša menjalnik, ne ve kaj bi Pri atmosferi z bencinom tega ni Točno ve kje je željen navor.
To pa verjamem. Sem že večkrat vozil nečakovega audija TT z avtomatskim menjalnikom.Je kar v redu delovalo vse skupaj. Dobro, sam tisto je drugo poglavje. Tej Mazdini so bolj za penzioniste
A ni v menjalniku olje po specifikaciji šele pri 180k za menjat?
Ja, če hočeš imeti noter navadno Mazdino povprečno olje. Če pa hočeš imeti kaj najboljšega pa moraš to storiti takoj.To redline olje bi morali z zakonom predpisati za ročne menjalnike. Saj tudi olje v motorju naj bi menjali na 20Kkm,pa nisem nor, da bi čakal toliko kilometrov. Bolje je to storiti na 10Kkm.
Ta mojster, pri katerem sem naredil servis tudi prisega na olja Motul. Ima pa za par € dražje, kot sem ga kupil sam. In res je tudi on potrdil, da ima motor s tem oljem manj saj, kar je odlično za naše tako priljubljene DPF filtre. 🤗
pred 15 minutami je 50keda napisal:
O ja, kar vedo v ktero je treba dat, ko ga pohodiš
Je pa res, da je to za bolj sofisticirane šoferje, ki vedo kaj delajo z desno nogo
Ko sem imel na probi 175 konjsko z AM je nekaj cincala, pa v drugi, pa v tretji, pa zopet v drugi. Jaz vednonpopenim, ko mi kdo cinca.
Js se bojim za Alexa, on sploh ne bo hotu več iz svoje mazde ven .... xD
Pa thumbs-up za menjalnik, boš poročal pozimi, tam se je meni najbolj zatikal v prejšnji CD150. Bom pa tudi sam vrjetno kontaktiral scanio, ko se bomo bližali 60k km, da ga dam zamenjat v avtomatskem
Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše.
To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji.
Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏
Evo, pravkar sem šel iskat avto na servis.Noter sem dal olje Motul i v menjalnik redline mtl 75w80 gl 4.
Menjani vsi filtri-olja, nafte, klima,filter zraka, (njihov material) olje za motor in menjalnik moje. Vse skupaj me je prišlo 170€.
Noram se pa zahvali tukaj Scanii, ki je omenil olje redline za ročne menjalnike in mi ga dostavil. Ko sem sedel v avto je bilo že po par menjavah samo WAU!! To je najboljše porabljen denar ever. Že prej je bil menjalnih v redu, sedaj je pa enostavno-super. Brzine gredo noter kot po maslu, z enim prstom lahko menjavam. Tudi pri hladnem menjalniku je takoj prestavljanje vrhunsko. Res odlična nadgradnja in priporočam vsem ki imajo ročni menjalnik. 👍😏
Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo.
To moraš delati vsakokrat ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš?
Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok...
Po mojih I formacijah tega še dolgooooo ne bo. Naprave za to merit stanejo veliko preveč za naše tehnične preglednike.
dne 23. 7. 2020 ob 19:26 je Aless napisal:
Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪
Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF.
In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF, v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁
.
V bistvo to naredijo tako, da se sploh ne opazi, da ni gor dpf. Pa nekaj konjičev pridobiš s tem. Mnogo jazbecev se za ta poseg odloči hkrati z čipiranjem.
Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo.
Ampak, glej ga zlomka. Naši dizli se na mestu ogrejejo na delovno temperaturo. Ko štartaš je že v redu ogret.
Tvojega mogoče,drugač pa nikoli,ker tako vidiš kaj eni počnejo z DPF,RGL in ne vem kaj še,ludnica!.
Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁
Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša.
Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:
1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len.
2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov.
Za vožnjo vsak dan 40 kilometrov bo dizel top. Tudi, če bo delala vmes vsakih 220-250 kilometrov regeneracijo, jo konča v 16-18 kilometrov. Se pravi, da jo bo najbrž naredilo vmes med vožnjo. Pa tudi, če bo ugasnil vmes parkrat avto ne bo panike. Kot sem že parkrat napisal, meni se nivo olja ne dvigne niti milimeter, sklepam, da je pri FL ta problem preteklost. Je pa na začetku res to bil problem, ko so morali zamenjati olje na 5Kkm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ti si v dolgih hlačah, jaz sem bil celo v bundi na Pokljuki v torek. Je bilo 8°C pa močan naliv, pa mrzel veter. Sem moral pogledati, če nismo mogoče na zimskih počitnicah. 🤔Drugače pa ja, nas je na Gorenjskem štiri dni pralo, kakor koli smo šli.
In pridemo domov, pa, zopet dež in skoraj hladno. Pa morje 20°C v avgustu. Jap, res je nenormalno segreva vse skupaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani