Na moji CX-5 se podobno obnasa... dolge luci se vklopijo nekje nad 40 km/h ... navzdol pa drzijo do nekje med 20 in 30 km/h, ko se izklopijo... pa seveda ce je obcestna razsvetljava dovolj svetla, se ne vklopijo dolge... in seveda, ce gre kdo nasproti ... pa se takrat izklaplja samo posamezne segmente ...
Enkrat sem objavil en posnetek, kako se prilagajajo situaciji ...
Pri nas kosimo na ene 14 dni ... oz. po potrebi... nikakor pa vsak dan. Vrt, hisa in okolica je vseeno urejena in ne izgleda tako, ko pri ciganih ... Pa se vseeno stalno nekaj dela okoli hise in na vrtu. Tisti, ki tega ne marajo, se verjetno raje odlocijo za zivljenje v bloku, kjer ni dela okoli hise in na vrtu ... Tako, da to ni ravno prava primerjava ...
js sm vzel 17-ker, ker mi je 19k škoda za pozimi. Kater letnik pa maš? FL modeli niso mel več senzorjev za tlak v gumi, zadnji FL pa spet se mi zdi
CX-5 KF (torej drugi model) ima senzorje pred in po FL…
Na sestici sem imel dva kompleta, ampak samo zaraid tega, ker sem dobil dokaj ugodne 17 feltne… Sedaj imam samo ene feltne in jih dam premontirat… Ce bi gledal po tem, koliko se pozimi znucajo… potem se verjetno pozimi sploh ne bi vozil… Ampak avto imam predvsem zato, da se vozim z njim… ne za to, da bi bil njegov suzenj in ga glancal ves cas ter se sekiral za vsako praskico ali umazanijo…
Vprasaj se na uradnem servisu... Vcasih so kaksni deli smesno poceni... vcasih pa so lahko tudi s precej zasoljeno ceno ... Ali pa vsaj, da najdes pravo stevilko dela, ce se dobi samo to, kar imas polomljeno in ni potrebe po menjavi celega sklopa ...
Pri drugem servisu (avgusta 2019) mi je javilo ze vec kot 1.000 km pred prevozenimi 20.000 km in cca. 10 mesecev od zadnjega servisa, da je treba na redni servis… Kakovost olja je bila na 0% …
Sem prejle probal ja… dokler je samo toliko prizgano, da radio spila, kaze -%, ko sem pa dal kontakt, da se prizgejo se lucke v stevcih … pa kaze dejanski procent…
Jaz imam 100%, ker sem bil prejsnji teden na servisu…
Lahko pa kot kaze sam resetiram… nisem pa probal, kaj se zgodi
Kot se spomnim, se enkrat nekje prebral, da je odvisno kako je nastavljeno v racunalniku ... ali je na fiksen servisni interval ali pa variabilni ... Pa prikaz je samo takrat, ko motor laufa...
Saj kilometri in datum se nastavijo (se mi zdi, da lahko to celo sam nastavljas) ... tele procente pa naj bi racunal zaradi variabilnega servisa... in lucka za servis lahko posveti ze prej, preden mine 12 mesecev od zadnjega servisa oz. pred prevozenimi 20.000 km...
Eden je bil menda zanic… vsaj kolikor sem ujel… Jureta sem vprasal, kako se kaj obnesejo ti “X” motorji… pa pravi, da ni nekih problemov… edino sem in tja dobijo kakssnega z zapacanim injektorjem… Se vedno pravi, da je najmanj problemov pri atmosferskem bencinarju. …
Jaz sem to lucko pri prejsnji sestici videl samo takrat, ko sem zalaufal avto (ko zasvetijo vse lucke za kontrolo delovanja)... nikoli pa med voznjo ... zato tudi pravim, da ta lucka posveti takrat, ko je ze nekaj narobe... Zato me cudi to, da je napisal, da se lučka za DPF običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pac nic ni idealno... in se je pac treba sprijaznit s tem, kar je... Sem skoraj preprican, da tega na servisu ne morejo spreminjat...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani