Skoči na vsebino
Usnje
Napisano
pred 45 minutami je J_ernej napisal:

Je mogoče že kdo poskusil kremo za usnje LRC Leather Protection Cream?

Dobi se jo na spoliraj.si.

Glede na to da si nov na forumu, jaz ti odsvetujem da drgneš karkšnekoli kreme po volanu. So zelo občutljivi, meni se zdi da odkar mažem je samo še slabši.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
Pred eno uro je borelij napisal:

Kateri servis?

Ker na servisu v BTC LJ nič ne vedo o tem ... samo če je avto v garanciji, drugače se plača cca. 300 EUR in se menja celo ogledalo.

Menja se motorček za 100 eur, je pa treba razdrt vrata + snet dol ogledalo in zamenjat samo motorček

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 3 urami je sportman333 napisal:

9.9 in 10.0🤣😉, pa to ti je isto in vseeno🤣 (joke)....

8.2-8.1, poleti 8.3

 

treba je pa upoštevati tudi dejstvo, da grem poleti na AC rad kolikor je prazna cesta, danes recimo zaradi moznosti poledice pa po omejitvah :D 

pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

Se strinjam, prvih par km zjutraj kar papca bencin

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 11 urami je Mraušk Mčk napisal:

Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.

 

Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.

 

Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

 

Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.

 

Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.

Jah lahko je tebi, ogrevan sedež, ogrevan volan, od zadi pa še mal vročine od zavornih čeljusti... ni čudno da ti je vroče

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s turbino P0299
Napisano
pred 12 urami je tomzel napisal:

Avto je popravljen. @miha20 je vse strokovno zrihtal, pohvala.

Zamenjana turbina, egr off, istop off, update mape - zdaj ima 200KM...

Avto je zelo odziven, odlično pospešuje, nič zamorjen, intervali med regeneracijami DPF so se povečali, poraba se je zmanjšala. Takšna so prva opažanja. Sicer pa bom od novega leta naprej delal 40 do 50k km na leto in upam, da pridem do 400k km brez večjih problemov.

Predlagam, da menjavaš olje na 10kkm, pa boš lahko vozil in vozil :punk:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
dne 1. 12. 2023 ob 19:02 je sportman333 napisal:

Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se :)

Šrot od zastarelega 2.5 motorja, a napišemo na mazdo zakaj še kr ta jajca vgrajujejo v CX-60, hvala

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moment privitja vijakov
Napisano
pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

Al pa vijak na karterju, ko da bom z njim razbijal kamne...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 11 urami je Martin88 napisal:

Da. Po nekaj minutah se temperatura motorja dvigne. 

 

2019 letnik, 2.2 dizel, 150 KM. Klima vedno vklopljena, da se zrak suši.

Ne pričakujem, da se bo po 5-10 min segrel na 100%. Vem, da to ni realno. Ampak se mi ne segreje niti toliko, da bi se mi začelo odmrzovati 

 

Jutranja pot zgleda tako, da najprej peljem avto cca 5 min, potem ga pustim prižganega na mestu za dodatnih 5-10 min nato pa še 10-15 min vožnje. Šele, ko končam vožnjo lahko rečem, da se je temperatura zraka bistveno dvignila. Ni pa na max. V primeru, da uberem drugo pot, kjer je povprečna hitrost poti do službe 70-90 km/h, lahko rečem, da se zrak segreje na visoko temperaturo.

 

V primerjavi z drugim avtom (Citroen 1.6 dizel) je občutna razlika. Zrak je po 5-10 min že dovolj segret, da npr. začne ogrevati/odmrzovati vetrobtansko steklo.

Aha dizel je, ja ta bo težka. Ampak jaz ti iz izkušenj na 2.5 bencincu povem da naštimam AUTO 21,5 stopinj klimo in se peljem cca 5 km da začne toplo pihat. Do AC imam 14 km in takrat motor še sploh ni na 95 stopinj vode. Drugače ti pa priporočam da poizkusi ko avto stoji pri meru da vklopiš gretje sprednjega stekla ki tudi klimo preklopi iz "eco AC" na "AC".

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 31 minutami je Martin88 napisal:

Živjo. Imam enako težavo. Sedaj, ko je zima, je še toliko bolj moteče. Čas preden se kabina ogreje je enostavno predolg. Če avto stoji na mestu, se po 10-15 minutah zrak v kabini zelo malo segreje. 

Vzrok napake še iščem...zaenkrat po internetu.

Ta bo težka, da bi se kr naenkrat orngi segrel. 

 

Kater motor imaš? Ali vklopiš tudi klimo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Mene bolj motijo tisti, ki nimajo avtomatskih luči in imajo dnevne luči, potem pa v tunelih niso zadaj osvetljeni, ravno tako ne v megli in hudem nalivu... :nevem:

Vsi avti, ki imajo dnevne luči, imajo tudi funkcionalnost avtomatskih.

Žal pa ljudje nimajo na “avto” ampak obrnejo na “0”. Take vidis tudi zvecer v temi in imajo samo spredaj luči. Pač eni nimajo očitno znanja oz želje sistem razumet, pa potem prižigajo po svoje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s turbino P0299
Napisano
pred 1 uro je marko72 napisal:

Živjo bi še jaz nekaj vpašal.

Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare

DA

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 7 minutami je 50keda napisal:

In to pomeni kaj natančno? Da ti menjujejo, do konc garancije al še potem tudi?

Doživljensko :lol:

 

Če se gremo pravila igre, tebi servis nekaj menja in mora dat spet nekaj časa garancijo, če crkne morjo spet zamenjat, in to se lahko ponavlja v nedogled :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Hijoo, ti maš še drgač dovolj fore. Ko bo res res prazn aku ti bo skos kazal warning in bo istop utripal rumeno, vsaj tako je bilo na CX-3.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
pred 12 urami je Medved123 napisal:

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Na 3ki šesto leto cepa 😊, Bomo videli kako bo to zimo, avto je pa zunaj.... 😉

Pozimi ne bo crknil. Razen pri nekih ekstremih od -10. Bo prej poleti pri +20

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

Kater motor imaš? Jaz v skrajnosti ala 15W40 ne bi šel; nalij notri 5W30, če imaš dpf bo verjetno prava oznaka C2 ali C3. Z motorjem ne bo popolnoma nič narobe, edino olje se bo malo kasneje segrelo, ampak bo tudi boljše mazalo pri visoki obremenitvi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.