Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen.
Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.
A niso pri prvih letnikih menjavali kompresorja? Ker so bile neke težave? Mogoče to, ampak kompresor verjetno miruje ko avto štartaš.
Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane? V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?
Zdravo,
1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre
2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra
V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja
Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp.
Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.
Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.
Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.
Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.
Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.
Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km.
Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti.
Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo.
Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov...
Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.
Na prvih letnikih mk3 so menjali odmično gred na 2.2. dizlu "džabe" pod garancijo
jaz na mimovrste kupujem tablete in čistila za pomivlaca, ker so še vedno dosti cenejša kot pa v trgovinah, so pa z ukinitvijo prevzemnih mest in vsemi možnimi doplačili zadevo zelo "hinavsko" podražili, tako da pomojem so s tem izgubili veliko strank....kar se tiče tehnike in druge robe pa mislim, da se pri njih ne splača kupovati, razen, če je nekaj res ekstra poceni/v akciji, ker ponavadi nimajo ravno zadnjih modelov v prodaji (vsaj ko sem gledal npr. tablico za sina....).
Naroči na amazon.de
Neprimerno ceneje, 0.22 centov pranje, kar pri nas reees težko dobiš
Na 08 letniku nimam nič. Na 09 letniku je oznaka v armaturi, če je prazna guma, senzorjev pa na platiščih ni. Vsaj da bi vedel ne. Kupil in še nisem montiral gum. Pa imam 16 in 17 col...zimske in letne gume.
Na 13 letniku imam 17 in 19 col pa nimam senzorjev na ventilčkih. Na 19 col sigurno ne, ker sem imel defekt.
Šestica pred 2018 ima merjenje preko ABS. Pač resiteraš vsakič ko menjaš gume, da ne začne piskat po nepotrebnem, toj pa to.
RAVENOL FO SAE 5W-30 ist ein synthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und...
Zdaj jaz nisem strokovnjak, naj še kdo drug pove, če je to ustrezno.
Jaz vem da na Alfi in Fordu (Ford WSS-M2C948-B) moram paziti točno certifikacijo, če ne lahko gre motor u maloro. Bi pa verjetno to pisalo na tej strani v knjižici. Pri moji M2 vem da ni.
Ja, 5w30 A5 ali API SL je ustrezna specifikacija za mazdine bencinarje skyactiv g
No potem vemo, da ni to serijska napaka ampak je lahko samo tvoj motor prizadet.
Meni se prvi zvok NE ZDI normalen.
To da pa slišiš "klac klac klac" ob mrzlem zagonu je pa za te motorje (in vse ostale z direktnim vbrizgom) normalno.
Menjat dročnike? Hja, ko enkrat motor odpreš ni nikoli več tak, kot je bil pred odprtjem. In če zvok pri toplem izgine (za kar je motor pravzaprav narejen, da laufa blizu 100 stopinj vode in malo več za olje), jaz ne bi šel v nobene posege. Ker ni nobene garancije, da z novim dročnikom tega NE bo. Koliko pa imaš prevoženih KM? Vozi naprej 5w30 in menjaj olje striktno ko se ti užge lučka oziroma pred 15kkm, če imaš veliko mestne vožnje.
Februarja letos sem postal lastnik vozila mazda CX-5 2.5 G194 awd, letnik 2018.
Po rednem servisu letos sredi 11 meseca sem pri nižjih temperaturah (pod5 stopinj) začel opazati nenavaden zvok ob zagonu motorja (ticking sound). Nato to traja dokler se motor ne segreje. Sicer avto deluje odlično, ko je motor segret. Nastanek težav sevada ni nujno povezan s samim servisom, prej z začetkom malo nižjih temperatur.
Kot so mi omenili je notri olje 5-30. Na internetu sem bral, da bi znal bit kakšen dročnik. Avtosem peljal na 2 pooblaščena servisa (kjer je bil tudi vedno servisiran) in razložil kaj se dogaja in priložil tudi videposnetke, ker do tega ne pride vedno. Približno 2x na teden.
Na interclassu pravijo da ne slišijo ničesar, v BTCju (sem jim pustil avto par dni) pa mehanik pravi, da je to dročink in da naj pustim pri miru, da ni problem če ropota in kasneje izgine, ko se motor segreje in olje zakroži. Češ, da bom imel samo nepotrebne stroške.
Avto je od maja 2023 izven 5 letne garancije.
1. Ali je potrebno popravilo? Ali se dela škoda?
2. Ali lahko kljub potečeni garanciji - 5 let dobim kakšno možnost za '' garancijo na motor'' in mi to uredijo brezplačno ali pa delimo stroške?
3. Ali ima kdo toliko izkušenj, da bi mi znal povedati za kakšno težavo gre? Avto bi rad obdržal ker mi je všec.
4. V prilogi tudi 2 datoteki na temo težav
Spodaj link do posnetkov zvoka motorja po datumih:
Je mogoče že kdo poskusil kremo za usnje LRC Leather Protection Cream?
Dobi se jo na spoliraj.si.
Glede na to da si nov na forumu, jaz ti odsvetujem da drgneš karkšnekoli kreme po volanu. So zelo občutljivi, meni se zdi da odkar mažem je samo še slabši.
9.9 in 10.0🤣😉, pa to ti je isto in vseeno🤣 (joke)....
8.2-8.1, poleti 8.3
treba je pa upoštevati tudi dejstvo, da grem poleti na AC rad kolikor je prazna cesta, danes recimo zaradi moznosti poledice pa po omejitvah
pred 22 minutami je dvorjan napisal:
Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.
Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.
Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...
Se strinjam, prvih par km zjutraj kar papca bencin
Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.
Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.
Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.
Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz?
Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.
Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.
Jah lahko je tebi, ogrevan sedež, ogrevan volan, od zadi pa še mal vročine od zavornih čeljusti... ni čudno da ti je vroče
Avto je popravljen. @miha20 je vse strokovno zrihtal, pohvala.
Zamenjana turbina, egr off, istop off, update mape - zdaj ima 200KM...
Avto je zelo odziven, odlično pospešuje, nič zamorjen, intervali med regeneracijami DPF so se povečali, poraba se je zmanjšala. Takšna so prva opažanja. Sicer pa bom od novega leta naprej delal 40 do 50k km na leto in upam, da pridem do 400k km brez večjih problemov.
Predlagam, da menjavaš olje na 10kkm, pa boš lahko vozil in vozil
Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se
Šrot od zastarelega 2.5 motorja, a napišemo na mazdo zakaj še kr ta jajca vgrajujejo v CX-60, hvala
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A niso pri prvih letnikih menjavali kompresorja? Ker so bile neke težave? Mogoče to, ampak kompresor verjetno miruje ko avto štartaš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani