Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.
To ni čisto res. Sem pred leti naredil "raziskavo". V nekaterih Mazdah je le umetno usnje - skaj (CX-3 Revolution), v nekaterih (Mazda 6 Revolution top) pa cca pol umetnega (volan, obloge, hrbtišče sedežev), pol pa naravnega usnja (sedalne površine sedežev).
Če pravo usnje ne vzdržuješ, potem z leti površina napoka. Poleg tega vtiranje voska ščiti pred vdorom umazanije, recimo v primeru, če se po belih usnjenih sedežih polije refošk ali teran .... 😃
Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳
Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil. Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥
Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?
Odgovor:
Moje podvprašanje:
Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.
Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.
@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌
CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃
V ta namen se uporablja "pametni" elektronski polnilec. Sam sem kolebal med CTEK in poceni kitajskimi za 1/3 cene CTEK (Hofer, Lidl, AliExpress). Na koncu sem se odločil za CTEK in ga naročil na Amazon.de za 72€, dobim ga ta teden, tako da ne morem kaj dosti komentirat.
MXS 5.0 12V je avtomatski, uporabniku prijazen polnilnik z LED lučkami in dodatnimi funkcijami, s TEMPERATURNIM TIPALOM že od leta 2013 (!), za akumulatorje od 1,2-110Ah, Artikel: 56-999
Če je bencinar skyactiv 2.0 (M6 GJ ali M3 BN), potem sigurno da. Če je 1,5 bencinar, glede na spodnjo tabelo tudi, bi pa na tvojem mestu izmeril dimenzijo.
Akumulatorja v naših bencinskih Mazdah Skyactiv G165 in G120 letnik 2018 so sedaj stari že dobrih 5 let in počasi gledam za novimi. Izmeril sem dimenzijo originalnega (verjetno Panasonic 65Ah ... sklepam glede na filmček iz Youtuba) in je cca 23 cm (dolžina) x 17 cm (širina) x 20 cm (višina) ter ima namestitev priključkov D+.
Po podatkih iz navodil, naj bi imeli akumulatorji za i-stop oznako Q85.
Ko prebiram forume, so vse znamke akumulatorjev zanič, oziroma eni pljuvajo po teh, drugi pa iste zagovarjajo in pljuvajo po drugih ... 🙃
Katerega bi človek nabavil, da bo spet vsaj 5 let mir?
"So, why is Mazda not using this type of battery for i-Stop? The main reason is that AGM batteries have a dislike for heat. Most AGM battery manufacturers recommend that the AGM battery stop charging (charging raises battery temperature) when it’s temperature reaches 49 degrees celcius!"
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če prav razumem, se je v prostem teku z vrha hriba spustil v dolino. To bi lahko naredil tudi brez prižganega motorja. 😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani