Skoči na vsebino
RMV
Napisano

Drugač pa ja, mislim, da ima Mazda dva ta radar senzorja na vsaki strani zadaj nekje v okolici odbijača in baje te prvi sistemi so imeli težavo, ko se je avto tresel, da so sčasoma odpovedali. Cena je tam nekje okoli 400 EUR, če najdeš na kakem e-bayu al pa 1000 EUR na uradnem servisu.

 

Ampak še enkrat, to sem pred časom nekje prebral pa upam, da sem si prav zapomnil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RMV
Napisano

Sej bi rekel, da so ti ga spizdili, ampak ne bom prejudiciral sam zato, ker so v Romuniji najbolj pogosti prav Romuni. 🤪

 

Aja, pa drugače je pravilna kratica RVM oziroma rear vehicle monitoring in ne RMV oziroma register motornih vozil.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

 

Zadeva je čist enostavna, rabljenega avta s slabo ali neznano zgodovino pač ne priporočiš nobenemu, ker ga ne moreš. Rabljen avto je vedno neke vrste loterija pa če se vsi na glavo postavimo. Smolo imaš lahko vedno, ampak tukaj na forumu največkrat naletimo ravno na tiste, ki imajo smolo pa čeprav je verjetno bilo 50:1 takih, ki so bili zadovoljni z rabljenim avtom in seveda ne bodo prišli na forum se pohvialt kako jim vse dobr deluje. In ker se nam takole posamično pojavljajo taki primeri, tiste male manjšine, ki so zagrabili za kurca v vreči samih pičk bi sam težko tole ocenil Mazdo kot slabo znamko oziroma veliko pokvarljivost dizlov.

 

Če pa se gremo v tej smeri bi bili pa edini relevantni podatki zgolj od tistih, ki so kupili nove avte in jih vozili desetletje ter naklepali tam 300kkm, kako so zadovoljni. Edino ti štejejo, ker vedo kako je bil avto vožen in da so ga vozili z mislijo vsaj 10-letne uporabe.

 

Sigurno pa v to grupo ne spadajo avti leasing hiš al pa poslovnih najemov, kjer vsi vemo, da se takih avtov ni mirkalo in da je marsikje bil kakšen servis tudi izpuščen. Uporabniki le teh ze uporabljajo s to doktrino, da gredo teli avti po izteku garancije v prodajo in da se ne rabijo več sekirat ter, da je dolgo živost nepotreben podatek.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2018
Napisano

Lol ja... to me spominja na tiste radijske igre izpred 40 in več let: .... v grmovju nekaj poči, sliši se zvok kovine, predirljiv krik v noči... prihodnjič dalje..."

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

 

Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.

 

Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

 

Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Sem vprašal na Lady pa so mi rekli, da je to ona cuker pena, ki jo na stojnicah prodajajo za otroke,to bi ja pa ti moral vedet..... 

:harhar:

A pol poznaš to? Vidim, da sem te torej pravilno usmeril kam nasloviš taka vprašanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano

Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.

 

Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano

Kolk pa je to pogosto, da je povečana poraba? Če se dogaja na vsakih 200-300km je to normalno saj gre za aktivno čiščenje DPF filtra in to traja tam nekje okoli 7km AC vožnje. Drugače je pa o tem DPF-ju že tolk napisanega tudi na tem forumu, da si malo vzemi čas in prebrskaj kaj se takrat dogaja in seveda, je to popolnoma normalno delovanje. Preberi so tudi o AdBlue in na kaj moraš biti pozoren, da ne pride do težav. Tele ekološko naravnani dizli pač niso tako simpl kot tisti iz Golfa II.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano

To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.

Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.

 

Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.