Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

S80 obstaja tudi nek naftni smeh od motorja. V spominu imam nekaj malega preko 100 Teličkov.

 

A se razumemo kateri avtomobilski segment in koliko velik je S80?

 

(Ne nisem še zatipkal; S80 Volvak)! :)))

 

Saj veš da je Volvo za ateje in da je tud v križarki tipa S80 dovolj 1.6 dizelček s 110KM. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vseeno mislim, da so časi že tako nenaklonjeni dizlom in da se samo čaka, da bodo se spravili na te, ki ne ustrezajo izpustom trdnih delcev.

 

Jaz osebno si ne bi več upal delati stroškov z odstranitvijo ampak bi poiskal nekoga, ki se ukvarja s čiščenjem ali menjavo vložkov za DPF.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Ne se tako sekirat namesto nas lastnikov 30tk.....😊😉

 

Ah sej se ne, v bistvu vas občudujem v vaših premium vozilih. Tko sem včasih kot otrok gledal Porscheje, Aston Martine in Messeratije. Danes pa gledam samo še CX-30 in se samo še čudim a je sploh to možno... 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To je potrošni materijal. Enako kot ploščice zavor. 😉

 

 

A tako je pri teh... vse je potrošni materjal? A voznik tudi?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Je kar poseg za menjavo pri teh motorjih, baterija ven, filter zracni, podloga pod baterijo, racunalnik ven in nosilec racunalnika. 

Resno, a to je zdej pri premijcih navada, da je treba pol avta razstavt, da tole zamenjaš?

 

Se pravi, če to narediš izzven garancije ni 5-10minut dela ampak 2 uri pa 150€ samo delo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

 

 

Ja to znajo opazit, ker je verjetno super narejeno in bodo ugotovili, da to pa ni en šalabajzer na Mazda servisu naredil... :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RMV
Napisano

Drugač pa ja, mislim, da ima Mazda dva ta radar senzorja na vsaki strani zadaj nekje v okolici odbijača in baje te prvi sistemi so imeli težavo, ko se je avto tresel, da so sčasoma odpovedali. Cena je tam nekje okoli 400 EUR, če najdeš na kakem e-bayu al pa 1000 EUR na uradnem servisu.

 

Ampak še enkrat, to sem pred časom nekje prebral pa upam, da sem si prav zapomnil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RMV
Napisano

Sej bi rekel, da so ti ga spizdili, ampak ne bom prejudiciral sam zato, ker so v Romuniji najbolj pogosti prav Romuni. 🤪

 

Aja, pa drugače je pravilna kratica RVM oziroma rear vehicle monitoring in ne RMV oziroma register motornih vozil.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

 

Zadeva je čist enostavna, rabljenega avta s slabo ali neznano zgodovino pač ne priporočiš nobenemu, ker ga ne moreš. Rabljen avto je vedno neke vrste loterija pa če se vsi na glavo postavimo. Smolo imaš lahko vedno, ampak tukaj na forumu največkrat naletimo ravno na tiste, ki imajo smolo pa čeprav je verjetno bilo 50:1 takih, ki so bili zadovoljni z rabljenim avtom in seveda ne bodo prišli na forum se pohvialt kako jim vse dobr deluje. In ker se nam takole posamično pojavljajo taki primeri, tiste male manjšine, ki so zagrabili za kurca v vreči samih pičk bi sam težko tole ocenil Mazdo kot slabo znamko oziroma veliko pokvarljivost dizlov.

 

Če pa se gremo v tej smeri bi bili pa edini relevantni podatki zgolj od tistih, ki so kupili nove avte in jih vozili desetletje ter naklepali tam 300kkm, kako so zadovoljni. Edino ti štejejo, ker vedo kako je bil avto vožen in da so ga vozili z mislijo vsaj 10-letne uporabe.

 

Sigurno pa v to grupo ne spadajo avti leasing hiš al pa poslovnih najemov, kjer vsi vemo, da se takih avtov ni mirkalo in da je marsikje bil kakšen servis tudi izpuščen. Uporabniki le teh ze uporabljajo s to doktrino, da gredo teli avti po izteku garancije v prodajo in da se ne rabijo več sekirat ter, da je dolgo živost nepotreben podatek.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2018
Napisano

Lol ja... to me spominja na tiste radijske igre izpred 40 in več let: .... v grmovju nekaj poči, sliši se zvok kovine, predirljiv krik v noči... prihodnjič dalje..."

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

 

Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.

 

Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

 

Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.