Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.
Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.
Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca.
Kolk pa je to pogosto, da je povečana poraba? Če se dogaja na vsakih 200-300km je to normalno saj gre za aktivno čiščenje DPF filtra in to traja tam nekje okoli 7km AC vožnje. Drugače je pa o tem DPF-ju že tolk napisanega tudi na tem forumu, da si malo vzemi čas in prebrskaj kaj se takrat dogaja in seveda, je to popolnoma normalno delovanje. Preberi so tudi o AdBlue in na kaj moraš biti pozoren, da ne pride do težav. Tele ekološko naravnani dizli pač niso tako simpl kot tisti iz Golfa II.
To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.
Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.
Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.
Tole ti actuator variabilne geometrije turbine verjetno nagaja. Po moje se zatika al pa ne odpre do konca. Zato cukne in nima prave moči pri porabi pa se to kaj dosti ne pozna.
Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.
TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.
Verjemi, da ko je delal prvič je on tud rabil kvadraturo, da si je zložil kot je treba. Ko je pa nekaj 10 ali 100 motorjev dal skozi je pa že car terena in ga je res užitek gledat.
Dejansko največ škode motorju dela cincanje ... ne razumem folka zakaj "kupuje" konje v motorju pol jih pa dobesedno nikoli ne uporabi. Pri turbinarjih, ki dosežejo maksimalno moč že v srednjih obratih pa res ni panika to delat vsaj recimo pri vključevanju na AC, da ga takrat poženeš naj zapoje. Če samo to delaš si že veliko naredil je pa res, da v marsikaterih očeh zato izpadeš divjak. 😂
Pa ne bit tolk pesimist... če avto ne bi nikamor šel v katerikolih obratih bi bilo mogoče celo možno, ampak njemu v višjih obratih avto še vedno leti. Torej je ta večja turbina OK, problem je samo v tem, da je verjetno loputa zataknjena in ne prestavi na manjšo za nižje obrate.
Pri starih turbinah je bil to tipičen simptom, ko je šel aktuator variabilne geometrije turbine. Pri biturbotih je pa drug sistem prehoda med turbinama in dejasnko je ta loputa verjetno problem.
Se pravi edinstvena izkušnja, da ven flikne ta alarm, da ne bo vsakič v strahu, da bo on ostal brez vožnje, ker ne verjamem, da bi si kdo drug zaželel 20 let stare Mazde.
Men so pri prejšnjem avu to naredili v Mengšu pri B-innova in to so prav poudarjali, da z originalnim Denso materialom za popravila. So pa tudi v navezi mislim, da prav s Purićem iz Somborja.
Tole je kao neka provokacija,ki leti direkt na mene in bom vsevedu @Boss-u odgovoril!
Očitno nisi vsega prebral o moji motorizaciji do sedaj! Moja 3ka se je prodala 3 leta stara za 16k € in sem izgubil 3.500€ za novo cx30 pa sem dal z vsemi popusti 26k€,danes po enem letu pa pride po trenutni ceni 32k€😊 Misli,da je prava računica😉
Drugače pa sem avte prodal po 5tih do 9tih letih s kar dosti kilometri. Trenutno pa delam tako malo km,ker hodi žena že kakih 5 let z vlakom v službo,(2min do vlaka,2min do službe) časovno cenovno in ekološko rentabilno.....😊 Kaj pa tisti,ki imajo dva avta pri hiši? Verjetno jih potrebujejo👍
Brez avta pa v teh časih ne moreš živet,če razumeš ali pa ne....😁
Res je, premalo km delam, da bi se poznala razlika v ceni pri gorivu. Se strinjam. Ampak nisi me čist zastopil, še vedno si moral dodati 10k€ zato, da si zamenjal skoraj nov avto. Zdaj koliko je nov avto boljš od starega ne bom razglabljal, ti verjamem, da je. Ampak vseeno je razlika al avto menjaš iz potreba (obrabljenost, starost) al pa iz gušta.
Sej mogoče ne razumem vsega in mi je škoda prodajat malo rabljene skoraj nove avte pri tem pa razmišljat, da je to odličen deal. Odličen deal je to, da menjaš rabljen avto vsako leto in ga prodaš ravno za toliko kot si ga kupil. Ja en moj kolega celo to počne. Skos ima drug avto in ne me vprašat, ampak on uspe vsakič po letu dodatne uporabe ta avto dražje prodat kot ga je kupil.
Seveda te razumem, da ti je to všeč, ker si dobil odlično zadevo skoraj nerabljeno. Govorim samo o tem a je takšen način rentabilen ali ne. Da nekdo menja avto na tri leta in naredi več kot 100.000 km v tem času je računica, da pa nekdo dela enako in ima avto samo 20.000 km v istem času pa pač ekonomske računice ni. Seveda pa to ne pomeni, da ne sme tega naredit - njegov a odločitev, njegov denar ni pa glih smotrna odločitev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A pol poznaš to? Vidim, da sem te torej pravilno usmeril kam nasloviš taka vprašanja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani