Torej, kar pridelujem, je v prvi vrsti zame in za družino (moja sestra, ženina sestra, tast, moj stric, ženini strici, ...). In temu primerno je pridelano. Vse, od krompirja, puranov, solate, kokošjih jajc, medu, povrtnine, ... ... ... Se pa vedno zastavi z malo večjo količino, pa kar ostane (po tem, ko mi napolnimo naše shrambe), se proda med prijatelje in znance.
Če je škropljeno? Seveda je. Ker če ne bi škropili, bi vsi škodljivci od blizu in daleč prišli sem, ker je tudi drugod škropljeno. Razlika je le, s čim se škropi, koliko se škropi in kdaj se škropi. So modeli, ki gredo v Bosno in fitofarmacevtska sredstva kupujejo tam, ker ni omejene količine in ne potrebujejo nobenega izpita za to. In obilno zalivajo njive. Se pa pri nas dobijo tudi sredstva, ki se jih lahko uporablja celo v ekološkem kmetijstvu.
Koliko je škropljeno in s čim je škropljeno? To si lahko odgovoriš kar sam - ob dejstvu, da vse, kar pridelujem, v prvi vrsti pridelam zase in za svojo družino.
No pa sem le dočakal odgovor, hvala ... razumem. 🙂
Moj oče je pred leti obdeloval svojo njivo, prideloval zase tudi krompir (pri dobri letini je pridelal okrog 20 zabojev krompirja), kjer res ni nič šprical. Koloradske hrošče je pobiral na roke ... Je pa res, da je kmet šprical sosednje njive in vprašanje, koliko škropiva je zaneslo tudi na našo njivo ...
Zanimal bi me res pravi BIO krompir, sem pa vesel, da poveš pošteno.
Čeprav na mobile.de se prodajajo trije po ceni blizu 20.000€ kar je pa kar huda cena.
Jaz ko sedaj kar dobro poznam tak avto, bi za res brezhibnega dal tud 15.000 ali več, samo vem da pri tej starosti idealnega ni.
Če mene vprašaš, za tak avto je zelo malo kupcev, in če se morda kakšen najde, ko vidi 12.000 €, oglasa niti ne prebere. Sam bi izpustil številko ali pa navedel realno.
sem že sigurno kdaj napisal, ... v oglasu je bila cena 15.500€ ... pa da je letnik 2015 ... se je lastnik za 1 leto zmotil ... takrat je bila to normalna oglaševana cena, novi 2.0 G120 Revolution so prišli dobrih 20.000 €, navadni pa okrog 15.000.
Razen nekaterih. Mazdo CX-3 sem leta 2019 kupil 3 leta in 3 mesece staro, imela je nekaj manj kot 12.000 km. V garaži je bila pokrita z deko. Uporabljena le za daljše vožne. 🙂
Ko se menim za ceno je lastnik trdil, da je za novo plačal 24.000 €. Rekel sem mu, da to ne more biti res, da je bila cena okoli 21.000, ampak da to itak ni pomembno, važno je, da se zmeniva za ceno starega ... na koncu sva udarila sredino. Avto naslednje dni prevzamem in plačam dogovorjeno kupnino. Potem prodajalec vzame 500€ in mi jih da nazaj rekoč, res si imel prav, nov avto je bil 21.000. "Svaka mu čast!" ... in za informacijo - ni bil Slovenec, tudi ne belopolt.
Ta avto letnik 2016 (danes je star že 8 let) ima na trgu še vedno podobno ceno, kot ga je imel 3 leta star pred 5-timi leti. 🙃
Janez007 ima pa res vse pod nadzorom. Ko bom dal jaz oglas na avto.net, me boš ziher po dveh minutah poklical. 😃
Lahko se zmeniva še predno daš oglas, ampak se bojim, da sva podobne sorte in bova težko prišla skupaj (kupila bi čim ceneje, prodala čim dražje) ... 😃
Ja, se hitro naveličam avtov, počasi bi bilo treba zamenjat ... po možnosti 1. lastnik, vsa pločevina še 1. barva, še vsaj 1 leto v garanciji, čim manj prevoženih km. To so neka osnovna izhodišča za dober nakup.
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
Copilot
Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:
Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.
Po svojih izkušnjah sodim, da se človek vsega navadi, se prilagodi. Preskok M6 s CD175 na G165 je bil kar občuten, a smo se tudi na G165 navadili in je sedaj čisto OK. Verjetno bi bil tudi G145, sploh ker pri nas obrati redko zaidejo preko 4.000, še veliko bolj redko pa čez 5.000.
Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.
Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
v več kot treh letih ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani