Ja, ampak ne narediš nič, ker je daljši menjalnik, tko da džabe delat mapping
Pa sej zato maš menjalnik... samo dlje držiš v nižjih prestavah in celo lahko zavrtiš proti rdečemu polju, kjer se nahahaj ta "nova" moč. Se splača, še vsak se je pohvalil, ko je to naredil.
Tudi če pokliče 1 človek na mesec, je to za slovenske razmere za tak avto normalno.
Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.
@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem. Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.
Samo eno vprašanje se je potrebno vprašat. Ali želim prodati ali pa upati, da se bo nasmehnila sreča in bom prodal za željeni znesek. Tisto prvo je lahko hitro skoz, tisto drugo pa lahko traja in traja ali pa je celo nikoli.
Drugače pa tudi trgovci cene novih spuščajo - trenutno s popusti, kasneje bodo to redne cene. Tko da bodo tudi cene rabljenih šle še dol. Navadno z zamikom, ampak bodo šle dol. Tko da - je za razmislit.
Sem poleti vozil z japonkami, odvijem z dvorišča na glavno cesto, nasproti pa John Deere z vilicami. Malo je manjkalo, da me ni nabodel, ker se mi je japonka zataknila in nisem mogel pritisniti na bremzo ...
Sam si kriv, kaj pa Japonke naokrog prevažaš... kaj pa žena prav na vse to? 😜 Aja, pa Japonke se piše z veliko.
Koliko si do sedaj plačal za našteta popravila? Mogoče je to razlog, da se jih mnogi bojijo? 😀
Nobeden si ne želi stroškov nekaj 1.000€, ali se motim? 😁
Janez007, ti si pa kr mal obseden s temi dizli, da jih ves čas omenjaš.
Verjamem, da se lahko zgodi marsikaj sploh, ko se kupuje rabljenega. Ampak takrat veš, da bo treba nekaj denarja dat na stran za morebitni servis. Pri novem to plačaš z višjo ceno in te vsaj za čas garancije naj ne bi smelo skrbeti.
A lahko pri nas dobiš boljšega bencinarja v 6-ki? Glej odločil se je da kupi šestico in bencinarja. Torej je edina prava izbira ravno ta motor, ki je pač najboljši bencinar v šestki. Boljšega pač v tam modelu pri nas ni.
- A pa je to najboljši motor v Mazdi 6 nasploh je pa stvar debate.
A si prešaltal med benzinarje ali pa je kdo ukradel tvoj profil.
A ne, fant se je odločil bencinarja kupit in nisem tu, da bi ga prepričeval v nasprotno. Tako se pomaga uporabnikom ne pa da vsakič, ko nekdo koleba pri izboru motorja beremo, kako je recimo dizel zanič. Taka debate je pol za na FB ne pa za na Mazda forum.
To je Mazdin najbolj vzdržljiv motor in edini, ki se prodaja po celem svetu in bo živel še naprej. Z njim ne moreš zgrešiti, kar se ti lahko zgodi z 2-litrskima bencincema, če so tvoje želje po užitku v vožnji kolikot toliko visoke.
Ampak a veš, da tole obljubljajo po moje že skoraj desetletje in vedno je bilo "... samo što nije..." pa se v vseh teh letih ni nič zgodilo.
Mene jezi nekaj drugega, tako radi govorijo o kapicah in kučmicah, a da bi tak princip zapovedali tudi v avtoindustriji jim pa ne pade na pamet. Če bi recimo DPF filter prodajali po ceni kot je vreden in to je manj kot 200 EUR mislim, da ni panike, da ga ljudje ne bi zamenjali. Ko pa je filter 2 jurja pa še sonde jurja in pol pa dejansko marsikdo najprej pomisli na odstranitev.
Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja.
Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje.
Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa sej zato maš menjalnik... samo dlje držiš v nižjih prestavah in celo lahko zavrtiš proti rdečemu polju, kjer se nahahaj ta "nova" moč. Se splača, še vsak se je pohvalil, ko je to naredil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani