Danes me je pa ena situacija tako spravla v dobro voljo, da jo moram delit.
V glavnem, vsak večer nekje po 19 uri se spravim na bicikel nares nekih 20km, tolk da se mal razgibam in sprostim. Kondicija se je pa kr dobro nabrala.
No, stojim pred semaforjem in čakam na zeleno pa se pripeljejo trije čokolinoti na dveh skuterjih. Ma tiste zadeve, k ne smejo it več k 25km/h. Mulčki seveda polni samih sebe, da je važnost kr špricala naokoli.
Se prižge zelena, pa seveda gas do konca in čez. No takoj za križiščem gre cesta v tak srednje spodoben klanec a dovolj, da tisti skuter na katerem sta bila je jedva šel 20km/h v klanec. No tuki pa pride scena.
Navadno se ne poganjam in ne dirkam ter tekmujem, ampak klele me je tisti hudiček na desni rami prepričal, da je treba zadevo nadgradit.... Prestavim na drugo najmočnejšo izbiro EMTB in se zapodim za tistima mulcema. Šunke plus motor smo z lahkoto zmogli 25km/h v klanec ter nekje na 2/3 klanca prehitim tista dva na enem skuterju (un k je bil sam se je seveda odpeljal).
Čez 150 metrov nov semafor na Brdu, kjer se znajdemo spet vsi skupaj.
Se obrnem k temu tamalmu in čist tko nonšalantno rečem: "ti, tole pa neki ne gre v klanec"
Tamal ni rekel nič le kakih 10cm je skup zlezel. Pol pa ta drug mulček, tist k je bil sam na skuterju pa reče: "no a vidiš, a sem ti rekel"
Amerika že opušča regulacije in omejitve. Pri nas pa ta fašistična EU oblast samo zateguje pasove. In ne industriji in turizmu ampak nam navadnim državljanom.
Ja to je en od načinov, da posiliš folk v elektrifikacijo in sploh ne bodo dojeli, da so bili posiljeni. Ko bodo imeli vse več težav z ICE zaradi goriv bodo morali it v EV al pa peš in na javni prevoz. Super je ta demokracije, se že veselim, bom pa upam, da takrat že v penziji in ne več toliko odvisemn od avta.
Tole drugo... je verjetno bla kakšna taka, ki se je v vse vtaknila pa če ni blo po njeno je šla v "Karen mode". Pa so ji dali vedet naj se ne zajebava. To je bla samo lekcija.
Sej ne morem verjet, a tud v Švici imajo gneče? A so tud njihove AC kolovozi, ki so spremenjeni v parkirišča, kot pri nas nekateri nezadovoljneži razlagajo?
Drugač pa, mi lahko zadevo zelo hitro delno rešimo tako, da samo tranzitnemu tovornemu prometu izenačimo cestnine z Nemci, Avstrijci, Italijani, Francozi itd. Tako, ne bo imel Polljski tovornjakar nobenega pametnega vzroka, da bi delal ovinek preko Slovenije v poti na zahod.
Iz fore zadnjič štel PL tovornjake na štajerki - vsak tretji je bil PL.
Verjetno celo res... lani so Pogačarja kr dobr ribal, da je hotel vse zase imet in ni nič pustil drugim. Letos je ubral drugo taktiko pa da vidmo kako bodo haterji zdaj iskali njegove napake.
In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.
Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.
Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.
Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.
Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.
Se pa nekaj strinjam, tudi ljudje, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo nismo imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.
Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
Men je smešno kak imajo DARS-ovci na AC pri novem izvozu Log/Dragomer še vedno omejitev 60km/h. Pa ni nobenega zožanja več, le nekaj stožcev je še čisto ob robu na odstavnem pasu. Še radar naj postavijo tja in bodo imeli 100% izplen, ker vozit se tako počasi po AC je bolj nevarno kot pa 160-170km/h.
Lepo si se izognil teme. Govora je bilo o pogovorih z neznancem v vrsti pred blagajno na Petrolu. Za tistih 5-10 min res nimam volje znanstva vzpostavljat. Pač potrpežljivo čakam oziroma od korone dalje tud to ne več, ker plačujem samo še čez app. Pa naj bo to Petrol, Mercator, parkirišča, računi, itd.
Saj sem rekel po omejitvah. Če je omejitev 90 in se vozim 50, potem to ni po omejitvah!
Povprečna hitrost: 66km/h
Zakaj pa negativizem, sej sem skoraj zadel povprečno. To pomeni, da si se po regionalkah vozil in ne po AC - posledica je najnižja možna poraba, ki jo lahko z normalno vožnjo dosežeš. Nič narobe, sam to je bolj izjema kot pravilo, sploh če AC-je uporabljaš. Sej men je tud ratal 3.6 imet na relaciji vrhnika-Ljubljana vse lepo po predpisih.
Ampak to, da ne rabim notr hodit v vrsto stat je glavni razlog, da mam app. 👌
Ma to je to, jaz nazaj ne grem več, ker bolj komot praktično ne gre, razen, da nekoga najamem, da mi avto voz tankat.
Pa še nekaj - upam, da kak nadebudni petrolovec to ne bere. K tam čakaš v vrsti, gre mimogrede nevede kaka neumnost s tabo na blagajno. V stilu tole nujno rabim - pa četud čokolada al pa neki za popit. Ne fak ne rabim in tud ne stojim v vrsti, da se dolgočasim in pol neumnosti jemljem, ker to je trik. Vrsta mora bit tolk dolga, da ljudje niso nejevoljni in ne tolk kratka, da si prehitro skos. Te fore imajo dobr naštudirane. Če kdo ne verjame naj si ogleda način dela. Šele, ko je vrsta dolga več kot 6 ljudi se od nekod (kot bi padel iz neba) pojavi še en blagajnik na drugi blagajni. če je manj kot 5 bo delala samo ena blagajna.
pred 5 urami je Shrek napisal:
Jaz raje v vrsti čakam, da plačam, pa s kom še kako besedo rečem.
O ne fak ne, da bi se s kakimi neznanci kr takole na suho pogovarjal... ma o čem pa? O dolgi vrsti in zakaj je treba tolk čakat in pol skupi pizdakava v tri pisane marjetice.
Ko tvoja čaša zajame Berg König iz Hoferjeve pivovarne, se kot bi odkrival skrivnostno deželo na robu sveta — gosto zlato, skoraj svetlobni žarek, s pestro peno, ki se počasi spušča kot jutranja meglica čez alpsko puhaste logo…
🍺 Vizualno popotovanje
Pivo se pred tabo razblini v topli jantar in zlato-oranžni zoki, z rahlo završno belkasto peno, ki počasi pada kot predlog jesenske jablane.
Vonj
Prvi pihljiv vonj prinaša alpske cvetlice: bezeg, rumeni cvetovi trate, morda nekaj suhih zelišč, ki spominjajo na daljne paše. Ob tem se položno vmešajo rahle note korajžnega ječmena in mastne testo v pekarni, pred tem, ko se prebudijo nekatere grenke, skoraj humorne kanale hmelja.
Prvi požirek
Ko pivo zaigra na tvojem poldrugi jezik, se ob melodiji prvih sladkorno-karamelnih tonov pojavi blaga kislost, ki spominja na žebelj v traški modini. Notranji val vzdržane sladkosti protislovno pluje mimo pretresenih grenkih hmeljnih elementov, ki v jeziku pustijo zelo rahel modro-oranžen priokus borovca in citrusov — a le kot zelo diskretna šepetna manjšina. Tekstura je rahlo mehka, a dovolj tonirana, da se ves čas zdi, kot da imaš v ustih stiropor.
Po pivu
Ko požnjeta zadnji kapljice, pivo ostane, kot končni zvok – lahek, topel in premislek poln. Nekaj sladkega karamele ostaja, a se skupaj z rahlo hmeljno grenčico ujamejo v lep, ne preveč intenziven udar zaključnega aplavza. In v vedno bolj tihem odmevu začutiš še evokacijo bledega drevesnega lubja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes me je pa ena situacija tako spravla v dobro voljo, da jo moram delit.
V glavnem, vsak večer nekje po 19 uri se spravim na bicikel nares nekih 20km, tolk da se mal razgibam in sprostim. Kondicija se je pa kr dobro nabrala.
No, stojim pred semaforjem in čakam na zeleno pa se pripeljejo trije čokolinoti na dveh skuterjih. Ma tiste zadeve, k ne smejo it več k 25km/h. Mulčki seveda polni samih sebe, da je važnost kr špricala naokoli.
Se prižge zelena, pa seveda gas do konca in čez. No takoj za križiščem gre cesta v tak srednje spodoben klanec a dovolj, da tisti skuter na katerem sta bila je jedva šel 20km/h v klanec. No tuki pa pride scena.
Navadno se ne poganjam in ne dirkam ter tekmujem, ampak klele me je tisti hudiček na desni rami prepričal, da je treba zadevo nadgradit.... Prestavim na drugo najmočnejšo izbiro EMTB in se zapodim za tistima mulcema. Šunke plus motor smo z lahkoto zmogli 25km/h v klanec ter nekje na 2/3 klanca prehitim tista dva na enem skuterju (un k je bil sam se je seveda odpeljal).
Čez 150 metrov nov semafor na Brdu, kjer se znajdemo spet vsi skupaj.
Se obrnem k temu tamalmu in čist tko nonšalantno rečem: "ti, tole pa neki ne gre v klanec"
Tamal ni rekel nič le kakih 10cm je skup zlezel. Pol pa ta drug mulček, tist k je bil sam na skuterju pa reče: "no a vidiš, a sem ti rekel"
Emotional damage. 🤣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani