Nic ni narobe. Je zeloo lepa, ampak v mojem primeru na zalost ne(prakticna), kar se prostora tice pa imam samo enega otroka. Po drugi strani pa tudi ni neke hude razlike med 5 vratno limuzino in karavanom. Razn te, da meni karavani na splosno niso vsec.
Caki. Ta tanov ford spije 1l olja na 6.000 km ? Torej moras na en servisni interval 20.000 km vmes 3x dolivat olje po 1l?
Moje staro jajce ima sedaj 295.000 km in je spila 7 dl na 16.000 km. Torej na en servisni interval (20.000 km) nivo olja pade iz max na min.... Sem ravno včeraj malo preveril nivo olja..
Kupi Forda, pa je ne potrebuješ. Dovolj je, da jo ima avtovleka...
Slivka. Včerja peljem avto k nekemu lokalnemu mehaniku, ker me alternator zeza. Pa dec odpre havbo pa pravi.. "o tale ima pa še fordov motor". In ne nisem imel lopate v prtljažniku.
Par dni nazaj dobil check engine light še na škodilaku... Missfire na četrtem cilindru. Včeraj zamenjal svečke in gas naprej :). Sem pa na mazdi poleg napake o2 senzorja dobil še napako za alternator 😟. Ko sem spremljal live data alternator malo fila malo ne. Še dobro, da bo božičnica 🤣
Včeraj je zgleda črna magija od slivkinega forda prešla na mojo mazdo in se mi je vklopil check engine. o2 lambdo sondo bo treba zamenjat. Dobr. Prvi check engine pri malo manj, kot 300 tisoč km
Tocno tako, ker celjust v vecini primerov steka in ne zasteka. Kar pomeni, da obcasno celjust popolnoma ne popusti in to med samo voznjo zelo tezko opazis, ker simptomov ni. Naslednja faze je, da malo bolj prime in to opazis po daljsi voznji na avtocesti, ko ploscice dobesedno smrdijo, ter feltna je na otip topla/vroca. Da bi pa to med voznjo opazil, bi ti pa ornkl mogla rocna drzati. Aja pa 90% zastekanih celjusti pri mazdi je zaradi vzmeti katera se aktivira, ko zategnes rocno in se potem popolnoma ne odmakne. Torej pri uporabi nozne zavore celjust ne steka, ko pa zategnes/odtegnes rocno se pa zna zgoditi, da se vzmet popolnoma ne odmakne in posledicno celjust "malenkost" drzi.
Mene samo to moti, daj jaz kot "laik" ce vidim tak disk vem, da ali steka celjust ali pa so vodila zarustana. Na uradnem servisu grejo pa menjat disk. Tega jest ne razumem in to me jezi . Pa recmo, da je v teoriji bil disk res zrel za menjavo, ampak z menjavo z novim nebos nic resil, ker se je treba vprasati, zakaj je disk sploh ratal tak. Iz aviona se vidi, da ploscica pobira samo na pol. To ni nobena graja ali pametovanje samo moti me ta slamparija uradnega servisa.
Hocem rect, da ce bi ze v startu menjali samo celjust bi bila zadeva resena. Diski sigurno niso bili tako slabi, da nebi prisel cez tehnicnega. Te pa cist razumem in je pregovarjanje z uradnim servisom, kot bi se boril z mlini na veter.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Nic ni narobe. Je zeloo lepa, ampak v mojem primeru na zalost ne(prakticna), kar se prostora tice pa imam samo enega otroka. Po drugi strani pa tudi ni neke hude razlike med 5 vratno limuzino in karavanom. Razn te, da meni karavani na splosno niso vsec.
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani