Sodniki danes so na?i, ?e se ne motim... mislim, da si ne bojo prvo??ili debakla.
Druga? pa Jures - optimizma ti pa ne manjka. Kako bo Barca dala 5 golov in nobenga prejela?
Ce nobenega ne prejme jih je dost 4. Pol pa pocas naprej. 4 goli v Barceloni niso noben tabu, vsak gol Bayerna bo pa usoden. Ampak racunam na pasive mode Bayerna kot na tekmi doma proti Arsenalu.
Aja pa v finalu bo Borussia povozila Barco...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Eno je, koliko je lahko te?ka prikolica, ki jo vle?e?. Ta v nobenem primeru ne more biti ve? kot 750 kg najve?je dovoljene skupne mase - ?e nima naletne zavore. Lahko pa je tudi manj. Za Mazde ne vem, a, na primer, Honda Jazz ima le 450 kg najve?je dovoljene skupne mase.
Drugo je pa, koliko lahko ta prikolica pritiska na kljuko vle?nega vozila. Pri osebnih vozilih obi?ajno ne presega 50 kg. Pri BTjki, na primer, je lahko 125 kg.
Torej, ko na kljuko obesi? nosilec, ki tehta 10 kg, mora? imeti vrhunsko lahka kolesa, da ne prese?e? ?e preostalih 40...
Avto ima dovoljene obremenitve osi in najve?jo skupno te?o. In ko ima? na zadnji klopi tri otroke, ki skupaj tehtajo 120 kg (recimo, da so ?e bolj majhni), pa v prtlja?niku pet potovalk, vsaka po 20 kg (za na morje je ?e to preve?, ampak dobro, nekateri se radi obilno zalo?ijo), je to ?e preko 200 kg. In ?e kolesa na kljuki, pa ima? na zadnji osovini hitro preko 250 kg te?e. Pa ?e doda? ?e voznika in sovoznika, ki skupaj tehtata 150 kg, je v vozilu 400 kg te?e. Raje ?e ve?, ker sem te?o dokaj skopo odmerjal...
Ja, avto bo to vlekel, ni problema. ?e pa te policaj odpelje na tehtnico, bo? pa ?e ob kaj ve? kot eno ve?erjo na obali...
A lahko ?e eno trapasto vpra?anje: zakaj pa je treba kolesa peljat na nek Jadranski otok in tam kolesarit. Kolesarite lahko tudi doma. ?e se odpravite na morje, kaj ni bolj smiselno plavat ali pa se sen?it? Samo vpra?am, ker mene nih?e ne bo prepri?al, da je nekaj krasnega kolesarit po prete?no skalnatih otokih z nizkim bori?jem pri 35 stopinjah celzija... Ne me zdaj raztrgat, me pa? zanima vzrok, zakaj potrebujete kolesa na morju?
Ja, obljubim, da ne bom ve? ni? spra?eval, da ne zavijemo preve? s teme, ki zanima Shreka, ki je tudi za?el...
Brez skrbi slivka se razumemo. P.S. imam tudi B+E ker redno presegam 3,5T NDM
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hehe kot bi bral pogovor Turkov pred mno?i?no poletno selitvijo
Aja pa ne bi rad kvaril razpolo?enja ampak lani so kolega ustavili na hrva?kem, k je bil takole nalo?en z bicikli in trugo, ?tiri odrasle osebe v avtu pa so ga lepo odpeljali na tehtanje, kjer je debelo (za ve? kot 100kg) prekora?il najve?jo dovoljeno te?o/obremenitev vozila. Lepo je sledila kazen pa ?e naprej ni smel dokler se ni znebil prevelike obremenitve.
tko, da je dobro malce preveriti predno se gre, da slu?ajno ni obremenitev prevelika, ker v takem primeru je ?e vedno bistveno cenej?a prikolica pa ?etudi je trajekt dra?ji.
Ni panike pri odraslih bi verjetno pa bolo na meji
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, glede mobilnosti, ?e je prikolica zadaj, imam pa? svoje mnenje. ?e ni prikolice zadaj, imam kar te?avo rikvercat... Trajekt je res nekaj dra?ji, a glede na to, da je to dvakrat letno dve plovbi, se ne sekiram preve?... In z malo prikolico gre brez te?av stotka. In tudi poraba ni bistveno ve?ja kot ?e je truga na strehi pa kolesa zadaj pa ?e kak?na potovalka na pokrov motorja privezana, pa spalne vre?e na bok privezane, pa... ...
Seveda dovolim, da imata vidva svoje mnenje.
Preverita pa v tehni?nih podatkih, kolik?na je dovoljena navpi?na obremenitev vle?ne kljuke. Ve?ina navadnih osebnih vozil ima 50 kg navpi?ne obremenitve vle?ne kljuke. 4 kolesa so precej te?ja...
Nosilnost je ok. Porabo sem pa jaz pol leta nazaj nehal gledat ker je tako bolje. Ka bos bulu v display ce vozis 4, kletko za psa, psa, kolesa, trugo..... Avto je uporabnisko orodje, drugace bi vozili samo kolo.
Ironija pa je da je solska cesta taka da ni niti za pesce niti za kolo.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer vama no?em kvariti debate, ampak mogo?e bi bilo pa za premislit:
?e ?e ima? kljuko, za 500? kupi prikolico, pa bo? na lahek na?in (glede natovarjanja in raztovarjanja) pripeljal 4 kolesa. In ?e se malo "izke?ira?" in naredi? boks na prikolici, bodo kot v gara?i - na suhem. In ?e za kak?no drugo prtljago bo prostora. Pa brez "truge" na strehi... Se mi zdi la?je stvari pakirat v prikolico kot pa na streho.
Pa? zgolj v razmislek...
Omejen na 80 na uro...ne hvala delamo predolge ture.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja, sej pr men je tud truga gor...500 literska, pa ni placa za kolo gor... Kak?en nosilec ima?? Sam se za thule zanimam... Ima kdo kak drug (cenej?i, pa tud kvaliteten) predlog?
LP
Moj ni thile je razred nekaj takega kot v linku sam se ne prodaja vec. Thule je predrag pa nic drugacen.
Pa tudi pozimi lahko gor das smucke, sanke...
Vidim da imas Mazdo 5 - jaz sem kupil prtljaznik ko sem imel 5ko - previsoko za moj hrbet je blo vse skupi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Oj, dopustniki, oziroma tisti, ki nameravate dopustovati... A kdo s sabo vzame in pelje kolesa? ?tiri kolesa? Na priklopu za prikolico? Kak?ne nosilce imate in kje ste jih nabavili? Sam bi s sabo nesel 4 kolesa...kaj predlagate?
LP Ivan
Jaz imam na kljuki za 3 kolesa. Bomba! Ampak........4 letnik ze goni bicikel in 4 kolo je na strehi (poleg truge) . Zato me bos vidu jamrati o placu
Enostavna montaza (edino ni lahek za prenasat). Kolesa so brez muke dvigovanha gor in dol, vse skupaj se nagne da odpres prtljaznik, pa se v zavetrju so in nic ne tuli. Za rikverc pa obvezno zena in glasovno vodenje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z na?o praznovala peto obletnico poroke , mal v Ljubljani na gospodarcu (davin?i), mal v gostilni Bonaca v Medvodah, mal pa pri g. Pelkotu ---> ostalo v jamralniku
Jebemti mi2 mava 10 let maja, kaj bo pol DPF sel?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
* za tiste, ki ne vejo kaj sem s tem mislil - v Gr?iji namre? tudi v kro?i??ih velja desno pravilo, kar avtomatsko pomeni prednost za tistega, ki se vklju?uje v kro?i??e.
enako po vsej zahodni evropi, tudi Franciji materi rondojev, imajo pa tudi na?e rondoje...
Mislim, da sem tukaj ?e pisal to, tak sistem imajo okoli slavoloka zmage, notri pi?i? na neozna?enih 8-9 pasov (samo granitne kocke) ven se pa mora? prebiti kot komar ?ez ventilator....
Drugi fascinanten rondo je pa ta, da ko zapelje? v rondo ima? prednost pred vsakim naslednjim uvozom/izvozom je pa semafor....torej zapelje? notri in ima? rde?o, da se naslednji not vklju?ujejo in tako naprej....?e gre? na zadnji izvoz se lahko v rondoju ustavi? tudi 5-6x...
Evo najdu sem na jutubu celo odli?en posnetek. Ampak jaz grem vedno tu ?e lahko za avtom, noro je
na posnetku se lepo vidi prednost smartov
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tekma prekinjena, unicil petrolovo, zbiramo nalepke za Omv-ovo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani