Ni problem Honda, bilo je celo glasovanje med dirkaci da se dirka odpove. Gre namrec za grbine na ravnini ki so nastale od lani in so res nevarne za motoriste pri 350km/h, so namrec zaporedne in potencirajo tresljaje na motorju
Stari macki so preglasovali mlade, pod pogojem da bo dirka suha. Drugace so se vsi strinjali da bo prenevarno.
Dva odseka sta kot da bi spodaj borovci korenine pognal....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dedek je trenutno se edini ki drzi korak. Ducatija sta startala sezono katastrofalno kljub zmagi.
Honda isce odgovor
Despite taking what looked like a comfortable enough pole position in qualifying at the Red Bull Grand Prix of the Americas, Marc Marquez (Repsol Honda Team) revealed to Spanish MotoGP? broadcaster DAZN that he and the team need to fix a problem they?ve encountered on the bike this weekend.
?Everything is closer than last year, when I had more margin. We?ll see tomorrow in the Warm Up because I still have a problem that we need to solve, I can?t tell you what it is, don?t ask me,? said Marquez. ?I will give you a clue: is one of the circuits with more turns in 1st gear, normally in the other circuits there aren?t, and we are having some troubles here. That was our strong point in this circuit but now it?s our weakness, we can say.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer pa, na?a ima sedem le?i??, jedilnico, kuhinjo in kopalnico s strani??em, pa je komaj meter dalj?a od tvoje, ki ima ?tiri le?i??a. Kaj bi pa ?e rad? :ne vem:
meter dalj?a = pograd z tremi le?i??i po ?irini. Evo ti, plus meter x 2 m ve? v baldahinu. S tem bi jaz lahko imel nem?ko dogo ne bokserja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Va?no je kaj se prodaja, ne kaj pravi direktiva. Vsi pa goljufajo da glava boli. Kolega je zaaral novega Vivarota, po treh mesecih so mu sporo?ili da je bil zape?aten v luki v Belgiji, kamor je 'priplul', ker je revizija pokazala da so Co2 nad normalo in seveda ne v skladu z deklaracijo...zdaj upa da bo dobil zaaranega tranzita.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka...
In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci...
Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda.
Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti:
-izbira vpadljivih barv dresa in celade
-vedno spocit na kolo
-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.
-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)
-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.
-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev
-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...)
.
.
.
Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim...
Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob...
Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora...
In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne...
elektri?nih avtov ne bo sli?ati.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ...
Zakonodaja v Sloveniji vo?njo v?tric sicer dovoljuje, a le profesionalnim kolesarjem z licenco Kolesarske zveze Slovenije ali druge mednarodne organizacije, pri ?emer pa morata kolesarje ? v skupini morajo biti vsaj ?tirje ? v temu primeru obvezno spremljati spremljevalni vozili, po eno na vsakem koncu, kateri morata biti opremljeni z ustrezno rumeno utripajo?o lu?jo. Prepoved vo?nje v paru velja tudi za kolesarje v Italiji, medtem ko je tako kolesarjenje pri na?ih severnih sosedih dovoljeno.
Ima? dva pogleda, v?tric kolona je kraj?a a ?ir?a - potrebno je prehitevanje v slogu avta. Vo?nja en za drugim omogo?a obvoz.
In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....
druga opcija pa je da si sam, tako kot ti
1. Kolesarji morajo za vo?njo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti ? ozna?eni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te povr?ine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomo?nim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pe?ci. Kjer teh povr?in ni, smejo kolesarji voziti po vozi??u ceste, ?e prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti ?im bli?je desnemu robu vozi??a, vendar ne smejo zavzeti ve? kot 1 meter od roba vozi??a.
2.
Ali smemo kolesarji voziti eden ob drugem?
Ne. Kolesarji, ki vozijo v skupini, smejo voziti le drug za drugim.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vsaj 10.000 naj bo. Jaz imam enega z mimovrste z dvema usb portoma. Pa fajn je da podpirajo da se lahko telefon fila medtem ko je powerbank tudi na 220V
Mam se enega indijskega ker sem ga kupil za snemanje time laps videa pa tega nima, drzi pa.
10.000 je vsaj 3 polnjenja telefona ce ne vec.
Jaz ga uporabljam izven hise (celada v motorju cez noc v kufru, telefon med voznjo na motorju, v ruzaku....) zato mam kovinsko ohisje..
Bom probal najti
Evo ga
XIAOMI Xiaomi Mi Power Bank, 10.000 mAh
Kupljen 6/2017 glede na to kje ga uporabljam robusten
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No tole te pa sezuje.................Rossi celo najpo?asnej?i na ravnini...........
Yamaha ima ?e veliko za postoriti, a vseeno so konkuren?ni.
Po drugi strani pa KTMu in Lorenzu hitrost ni? ne pomaga....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani