Ko sem se vrnil domov, sem se najprej usedel na motokultivator in odpeljal malo po vasi - za dušo in telo...
Jaz sem se pred leti poskušal spraviti med jadralne pilote. Pa kljub veliki želji ni šlo zaradi financ. Vseeno pa sem bil toliko zraven, da vem, da pilot jadralnega letala ne gre v kabino ampak si kabino obleče kot zelo oprijete hlače... Enako je s CX-3. Nisem šel v kabino, ampak sem si jo oblekel kot presneto ozek kombinezon. Na srečo smo bili samo štirje, čeprav je registrirana za pet. Domnevam, da gre noter ena Japonska družina (oče ima 65 kg, žena 55, trije otroci pa majhni). Tukaj pa sem bil najbolj "šlang" jaz s svojimi 95 kg...
Za volanom nikakor nisem našel položaja. Sploh naslonjalo mi je glavo ves čas tiščal naprej, da sem cesto ves čas gledal izpod čela.
Avto je od tal dvignjen precej bolj kot npr. Mazda 5. Streha pa je nižja kot pri Mazdi 5. Torej je med tlemi in streho manj prostora kot v Mazdi 5...
Sedež je trd kot tisti na našem motokultivatorju - le da je motokultivator prostornejši in se zato lepše sedi. Proti sedežu v Mazdi CX-3 je tisti v BTjki pravi fotelj, tisti v Mazdi 5 pa cesarjev prestolj! Disti naslon za roke med sprednjima sedežema pa... Mah, sploh ne bom komentiral...
Ko smo končno krenili na pot, je tiste črtice za količino bencina v rezervoarju pobiralo skoraj hitreje kot seštevalo kilometre. Vajen sem dizelašev, kjer Mazda 5 kuri deci ali dva več kot 6 litrov na 100 km...
Menjalnik sem ves čas prekladal od druge do pete prestave. Od začetka sem sledil predlogom računalnika, kdaj naj kam prestavim, kasneje sem poskusil po svoje, ma ne eno ne drugo ni bilo dobro. Če sem sledil računalniku, sem več držal sklopko kot pa gas. Če sem pa po svoje, je pa na čase tulil kot zverina in poraba je narasla čez vse razumne mere... Vajen sem naše Mazde 5 in Mazde BT-50, kjer to pot opravim v veliki večini s 4. prestavo, občasno s 3.
Ko smo se pa spuščali v dolino, pa... Kot tisti stari Wartburgi z dvotaktnim motorjem. Dobro, da niso moje zavore, ker bi se zjokal...
Prtljažnik pa... Samo za eno pošteno gajbo piva, pa nič drugega. In vtata v prtljažnik so za odtenek večja od vrat v naš kurnik... Mislim, pri Mazdi 5 mi lahko viličat paleto noter postavi, vse ravno in široko, tu pa povsod neki robovi, ozko, nizko, majhno,...
Ko smo pa nekje parkirali in želeli izstopiti, je nastal pa velik problem z majhnostjo. Parkirni prostor majhen, avto širok, vrata pa presneto tolsta. Že tako se jih ni dalo odpret do konca, debela kot so pa tudi niso pustila velike špranje, in ni bilo druge, kot da sem se vrnil na cesto, da so možakarji izstopili in nato nazaj "v boks".
Vzvratne vožnje si pa brez tiste kamere sploh ne predstavljam. Je pa res, da je pa ta kamera zelo dobra, pokriva širok kot, dobra ločljivost, res lahko parkiraš dobesedno na centimeter. Se pravi, je avto za vzvratno vožnjo kot podmornica - brez periskopa ne vidiš nič.
In zdaj me že slabost prijema, pa po črevih me nekaj šravba ob spominu na včerajšnji dan... Grem, dokler je stranišče še prazno... V glavnem, s tem avtom nikakor ne bova prijatelja.
Hja @Slivka, ko se jaz iz velikega auta usedem v malega mi je tut vse čudno Ampak okej, da te povzamem. Opisal si avto za 2 človeka, pri čemer se s sedeži zadaj ne obremenjuješ ampak ti je pomembno samo to, da ti je spredaj udobno. V prtljažniku imaš plac za dovolj opreme, da lahko brez problema preživiš vikend v gozdu. Hkrati pa hočeš menjalnik, ki ga lahko brez problema prekladaš iz druge do pete in se zdraven smejiš atmosferskemu motorju, ki je z vsako stopničko vrtljajev bolj vesel. Kje kupim tak avto A navadno trojko si kdaj vozil? Ta prejšnji gen? Daj nam še tisto opiši prosim.
Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Fajn bi blo, da bi znotraj tist bruh od televizorja in "aluminjaste" zračnike za začetek zamenal z nečnim normalnim, potem pa ostalo
Dodaj še pet sodelavk od žene pa od dveh starše in sestre z družino, naprej pa ne vem ampak zagotovo je še kaj šlo naprej! Jaz še zaenkrat nimam nič, karantena pa še do sobote, juhu...
Haha hudo. Pri meni so se lani jagode v loncih na balkonu tako razrastle, da sem imel letos že 2 koriti. 3 runde so že bile letos (imam večrodne) in sedaj cvetijo že 4-tič. Definitivno je že bilo za dobro kilo. Eko bio brez gnojil na čistem ljubljanskem luftu.
Burja je morje ohladila na 21°C, tako, da mislim, da je s kopanjem za letos konec. Je pa bila kopalna sezona zelo dolga in plavalno zame zelo uspešna. V morju nisem bil od 17. junija pa do včeraj samo tri dni, ko sem bil na vavčer holidays. In to ne glede na vreme. Sedaj bo pa nastopilo pravo vreme za tek. Komaj čakam. 🤗
Čaki mal, ti si bil dobesedno vsak dan v vodi?
Jaz sem bil v celem poletju 2 dni na morju (in posledično 2 dni v vodi).
Da se zadeva prikaže samo na našem računalniku. In po možnosti, ko zapre, da zadeva izgine. Samo toliko, da se čenče malo podpiha, da se bom bolj smejal, ko ugotovijo, da jih ... ... ... Saj veš, kaj...
Statičen html?
Bi prosil še za podnapise...
Okej, razlaga s "podnapisi":
Z enim od zgornjih orodji pripraviš novičko, ki jo želiš. Potem tisto novičko shraniš na svoj računalnik in spremeniš izvorno kodo te novičke, da je recimo angleški tekst v slovenščini. Potem z brskalnikom (npr Chrome) odpreš to spremenjeno izvorno kodo in stran se prikaže normalno, kot da bi bila na spletu. Edina razlika je, da pač to potem dela samo na tistem računalniku, kjer je shranjeno; zgoraj v url vrstici namesto recimo mazda.si.net piše C:/Users/slivka/documents/spremenjena-shran.html in pa da katerikoli link na strani verjetno ne dela (oziroma te preusmeri na angleško verzijo strani).
Ampak označeno je pa katastrofalno. Iz Viške ko zaviješ levo na tržaško , moraš 3x pogledati kam sploh zapeljati , nikjer znakov za "vožnjo mimo", omejitev ostaja 60kmh, ceprav je luknja ob cesti globoka vsaj meter in pol in "zaščitena" oziroma označena je z štorasto postavljenimi plastičnimi količki...
Tako so ponavadi označena delovišča , kjer dela trajajo par dni, ne pa par mesecev.
Haha ja, ko sem šel prvič odkar so zaprli je bila noč in je blo res vprašanje, a se vozim po pravi strani haha. Pred šolo je ena boga rumena puščica v kontra smer, ostalo pa isti šmorn ko prej haha.
Mah, kupit prave gume pa res ni neka znanost. Pogledaš dimenzijo, hitrostni razred,nosilnost je itak prava za skoraj vse gume. In se odločiš, koliko denarja in varnosti na cesti hočeš. In jih naročiš pri mehaniku ali prek spleta. Tu moraš paziti še na datum izdelave, da so čim bolj sveže.
Meni se še ni nikoli zgodilo, da bi bi dostavili ali naročili narobe gume.
To je meni jasno, ampak marsikateremu "lokalcu" ni
Ma teh prigod imaš kolikor hočeš. Jaz se grem stavit, da ima 1/3 ljudi na cesti napačne dimenzije, če pa že ne napačnih dimenzij pa vsaj hitrostni razred in nosilnost.. Ker pač tisto tk al tk ni važno ane. In ja, jaz grem z na listek napisano specifikacijo (!!) teh petih parametrov do vulkanizerja oz trgovine, da se ja točno vidi, kaj rabim in se potem doma, ko primerjam ceno s spletom odločim kje bom kupil.
In ista zgodba verjemi se dogaja tudi za olja pri teh lokalnih mehankarjih. Ma važno da je 5w30, ostalo je nepomembno kaj piše poleg.
Yamaha je groza od motorja, podobno kot Ferrari v F1 tekmovanju. Veliko ime, a stalno jih nekaj matra in pomanjkanje moči.
Hja meni ni jasno kako kar "naenkrat" sedaj problemi z zavorami in gumami (nepotrjeno). Če zadeva dela, je pač ne pipaš. Mislim, da je tu nekaj drugega v ozadju.
Čestitke Oliveiri..čeprav mi je totalno antipatičen od zadnjič, ko je tako jezno brcal po boxu. Pol E je pa na začetku dirke lepo pokazal, da ima še hujši ego kot MM in ne popusti za milimeter.
Kdo bi si mislil lani, da bo KTM letos tako raztural. Sem pa nekje zasledil, da naj bi bili kopije Honde z boljšim vzmetenjem (izkušnje iz moto krosa). Me pa prav zanimajo tej njihovi rezultati v primerjavi z MM. 🤗
Jah glede na lani ni niti eden do kolen času MM-ja. In mislim, da je to tudi razlog, da je prvenstvo trenutno polno presenečenj. Ker so ostali pobje dosti bolj izenačeni med seboj.
Ko gledaš te slike izgleda vse skupaj bolj kot kak PS in igrica ne pa kot prava dirka. Res sta imela neverjetno srečo. Sicer pa ne vem, kaj je narobe s tem dirkališčem, da so bile nesreče videti naravnost grozljive. Ponavadi dirkači zdrsijo in se ustavijo v pesku. Tukaj pa so leteli in dirkači in motorji po zraku. 😬
Na tem odseku kjer sta trčila mobidelli in zarco sta bila oba dobro čez 300 kmh. In tam pri moto2 je bila nesreča na isti ravnini samo, da takoj pri pospeševanju namesto na sredini ravnine. Upam, da bo drug vikend minil bolj mirno.
Ja Rossiju verjetno ni bilo nič jasno, ko je tist motor švignil pred njim. Verjetno lahko nekaj zmoli, ker je bil pol metra stran od potencialno zelo hude poškodbe. Upam da je vse ok z udeleženci.
Bravo Dovi, bravo Suzuki! Pa tudi Rossi na 5to, top!
OMG, kaka drama je ratal ta MotoGP, na današnjih kvalifikacijah Yamaha raztura sceno na progi ki jim ne leži, hmh...
Sezona 2020 je res polna presenečenj, si sploh ne upam več nič napovedovat.
Aja, pa za Dovija in Ducati sem se očitno zmotil, so objavili zdaj da ne prihodnjo sezono ne bodo več sodelovali.
Jst sm večkrat probou gledat Moto2, pa mi ni sedlo, ravno zaradi tega, ker je ratalo vse skp preveč naključno. In letos se je točno to začelo dogajat v MotoGP..
Je pa tko ane, glede na lanski čas od MM, so krepko zadaj.
Ja to za Dovija sem lih nate pomislu ko je Gaber razložu info. Škoda res. Upam, da pride nazaj Lorenzo pa bo res 2020 posebno leto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja @Slivka, ko se jaz iz velikega auta usedem v malega mi je tut vse čudno
Ampak okej, da te povzamem. Opisal si avto za 2 človeka, pri čemer se s sedeži zadaj ne obremenjuješ ampak ti je pomembno samo to, da ti je spredaj udobno. V prtljažniku imaš plac za dovolj opreme, da lahko brez problema preživiš vikend v gozdu. Hkrati pa hočeš menjalnik, ki ga lahko brez problema prekladaš iz druge do pete in se zdraven smejiš atmosferskemu motorju, ki je z vsako stopničko vrtljajev bolj vesel. Kje kupim tak avto
A navadno trojko si kdaj vozil? Ta prejšnji gen?
Daj nam še tisto opiši prosim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani