Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.
Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
Ok, to rabim jaz, ker je moj avto narejen v Hirošimi, ampak dejmo v EV-ju vseen merit z unim merilnikom elektromagnetnega polja. A vi nimate nobenega, da bi se premerilo EMF v sobanah, kjer mate supercompe?
Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.
To že, ampak zgolj nekaj sekund pri max pospeških. Večino se pa pri hitrostih 90-100km/h pelješ mogoče na 20kW moči motorjain nič kej dosti več. Tko da tam, mrbit 50A. Nisem advokat EV-jev ampak vseeno bi rad videl res realne podatke. @dvorjan a lahko tole preverimo na tvojem Zoe, samo še kakšen kvaliteten merilec elektormagnetnega polja rabimo. To bo @skritikrt kupil oziroma mogoče že ima, ker on ma vse.
Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.
To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.
To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.
Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.
Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
Ampak vseeno v tole precej dvomim. Verjetno edino pri polnjenju bi bilo lahko precej močno elektromagnetno polje okoli polnilnega kabla in konverterjev. Sama baterija vsaj po moje ne bi smela oddajat kaj dosti EMP-ja.
Bi blo pa zanimivo videt kolk EMP-ja okoli tvojih superkompjuterjev... a ste kdaj izmerili. Tam je na tone trafotov in kablovje, raznoraznih konverterjev, hladilnih zadev itd. To bi bilo za izmerit, ker mene je že mikrovalovka presenetila, da tolk uhaja v prostor, kljub temu, da bi morala biti okoli kar spodobna Faradayeva kletka.
3,5 ure po starih cez kalce v eno smer, k sreci navigacija me poslala ze na vrhniki dol. 8km pred uncem, nesreca pred kozino, domov pa zaprta ac....
Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
Veš pri nas ni terenov kot jih imate drugi. Ali so predobri tereni, ki so ravno pravi za navadni treking kolo ali pa prestrme in neprehodne terene, ki so prehudi tudi za e-kolo, še za po peš so preveč neprehodni! Da bi se pa vedno vozil z avtom drugam kjer pa so, mi je pa izguba časa.... 🥴
Ampak Park & Sail se meni sliši čudno. Sail in sailing se uporablja le za plovila brez motornega pogona (jadrnice ipd). Nekak bolj dobim občutek, da gremo v luko se parkirat pol pa na jadranje.
Če že morajo uporabljat angleške izraze namesto slovenskih, kot bi bil recimo parkiraj in plovi oziroma parkiraj in se vozi (park and ride) bi verjetno bil bolj nazoren Park & Boat (bolj pravilno verjetno Park & ride the boat) pa bi vsi razumeli.
Čak a to so isti, ki so se limali na tla in v plastičnih odsevnih jopičih tulili stop the oil. Al gre samo za razočarane delavce v javnem sektorju, ki si belijo glavo kako prikazat, s kterim delom napolnijo celoten delovnik. Tole so nesmiselne acije, edina smiselna je, da pač nehajo kupovat Tesle in to množično. To je pravi bojkot, ker imajo vedno alternativo.
Aja nimajo, ker Tesla predstavlja statusni simbol kot recimo un odgriznjen ajdared.
Ni panike. Imava tak "sporazum", da rešujeva take fake alarme. Jaz njemu on meni😆.
Sej sosed ni problem, problem nastane ko te neznanec zagleda takole z ulce, kako z lojtre režeš sred noči kable na sireni. Če bi te jaz videl, bi bil že klic na 113. 😜
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.
Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani