Aha…. Potem si tudi ti eden izmed tistih, ki parkira pred vrati Hoferjev, Lidlov in drugih štacun, kjer so “informativne” oznake za intervencijske površine? Pa na vseh parkiriščih so tudi “informativne” oznake za parkirišča rezervirana za invalide…😉… Te tudi ignoriraš, če ti to nek “vaš” prijatelj dovoli? Potem mi je pa povsem jasno, zakaj se tukaj tako obnašaš … Saj so tudi vsa opozorila “informativna”… Kot je že nekdo napisal… “egoizem na višku”…
Ja vem… spet bom izpadel tečen pa zoprn… 🤨
Moje pisanje je bilo sicer bolj za hec… ampak sedaj po takšnem odgovoru vidim, da mogoče pa to ni le hec…
Hči s partnerjem leti tja že tretjič… tokrat direktni let iz Dunaja… za cca. 3 tedne… Kot kaže sta si izbrala pravi termin, ko bo zaradi vrednosti jena vse precej ugodneje…
Kolikor vem, sta trenutno edina PHEV v Mazdini ponudbi CX-60 in CX-80 ... Ostali so le blagi hibridi (samopolnilni) ... PHEV menda pride sele z napovedanim SkyActiv-Z nekje po letu 2027 ...
Zelo verjetno ni narobe nič. Lahko da so razlog krajše vožnje, klanci, ...?
Enaka CX-30 G140 AT ima 12.000 km, od nove - februarja, še nikoli oprana, števec kaže povprečno porabo teh 12.000 km 6,6 l/100 km, vožnje pa večinoma po ravnem, po obvoznici oz. po mestu in trajajo cca 40 minut. Razpon normalne porabe je pri teh bencinarjih zelo velik. Spomnim se časov Corone, ko je Mazda 3 G120 letnik 2018 kazala povprečno porabo v zimskih nekaj mesecih pri krajših vožnjah 8,6 l/100 km, čez leto pa je potem povprečna poraba padla in se ustalila na 6.1 l/100 km.
Zanimivo, pa je to uporabno samo za AT ali tudi MT?
V nastavitvah nisem zasledil, da bi bila kje opcija, kjer je nastavljen "limiter".
LP
Sicer ne vem, kako je pri CX-30 … pri šestici, CX-5 ali CX-60 ima tempomat turi funkcijo limiter… ki ne pusti, da bi šel hitreje, kot imaš nastavljeno… razen če izklopiš ali če pohodiš i pedal do kickdowna…
Ja, sem premalo podrobno specificiral stavek "To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom.". Govorimo o EV-jih, kjer se moč giblje tam nekje do 250KM
Tesla 3 RWD ima 188kW (252KM) in ceno okoli 40K €… kar je primerljivo z Mazdo 6e…
Mislim, da je Mazda načrtovala isti sistem z Wenklom, ki bi bil dosti manjši, lažji in bolj učinkovit ter vzdržljiv v nizkih obratih a so jo zdaj prehiteli Kitajci z navadnim agregatom,(pra, pra dinotom), ki je preveč požrešen za kar je namenjen....
Mazda je že imela tak sistem z Wanklovim motorjem v Mazdi MX-30 R-EV ... samo se po moje ni kaj dosti prodalo ...
Sem v ponedeljek prišel v 1,5 ure od doma do Portoroža ... brez kakršnihkoli zastojev... Edino tam pred predorom Kastelec je bilo neko zožanje zaradi del ... ampak je tudi šlo BP ... V Vrhniški klanec sem šel preko omejitev v osmi prestavi ...
Pot nazaj isti dan je bila pa ene 15 minut daljša, ker se je nekje od Logatca do Brezovice promet zgostil ... in ni šlo z najvišjo dovoljeno hitrostjo ...
Aja... še to sem pozabil omeniti...Kar me je razočaralo so LED luči, ki niso dinamične, ima samo samodejno prekljapljanje med dolgimi in kratkimi ... in se mi zdi precej slabše, kot pri moji CX-60 ...
Oba delujeta z iPhonom… Mor imeti BT 4.0 BLE … da ga imaš lahko stalno priklopljenega, ker se sam ugasne ko ni aktivnosti in ne kuri akumulatorja…
Sem naročil oba, ker sem na tujih forumih sicer našel priporočilo za dražjega… in sem naročil tudi ta cenejšega… pa za to, kar sem jaz probal delata oba OK…
Saj “zalima” te takoj, ko pohodiš stopalko za plin… potem pa lepo zvezno pospešuje … Saj je pri mojem CX-60 tudi podobno, ko pohodim… samo ni tako čutiti tega sunka… čeprav kar spodobno pospešuje z mesta… Seveda pa se pri meni sliši tudi motor… pri EV pa tega rohnenja ni
Vtisi? V garažo mi ne paše ... je nekaj cm predolga ... in vrat ne morem zapreti ... Pa meni osebno je prenizka, čeprav vozi se fajn. Sem mislil, da bo bolj problem, ker nima skoraj nobenih gumbov, pa se kar da. OK... včasih iščem kakšno nastavitev, ki jih ogromno. Nekaj se da rešit z bližnjicami... ne pa vsega ...
Opozorilni toni za prekoračetav hitrosti so komaj opazni... tako da nisem niti pogrešal tega, da se ne da izklopit za stalno ampak samo za vsako vožnjo sproti. Pospeški so fenomalni in tudi sama vožnja je zelo v redu. Je precej drugačna kot pri moji CX-60... ker CX-60 ima vseeno 8-stopenjski samodejni menjalnik in se čuti ko prestavlja... sicer ne tako, da cuka... ampak se čuti. Pri Mazdi 6e je to čisto brestopenjsko.
Kar me je zelo pozitivno presenetilo, je sama poraba. Po prevoćenih slabih 200 km je povprečna poraba 14,6 kWh/100 km ...
Pospeški pa so odlični, čeprav sem imel na testu Long range, ki ima večjo baterijo (80 kW) in ima manj KM (245) kot verzija z manjšo baterijo (68 Kw), ki ima 258 kW... Iz mesta do 100 km/h je pospešila v 7.47 sekundah ... in se dejansko čuti "sunek v hrbet" ... ...
Upravljanje preko zaslona na dotik je zelo tekoče, tudi meniji so dokaj pregledni, ko se jih enkrat navadiš...
Nekaj slik in posnetkov...
Aja... če bi jo kdo rad videl v živo ali malo probal... in je jutri dopoldan v Ljubljani, se lahko kje dobimo. Vrnit jo moram do 14ih ...
Sicer nimam Alexe v avtu… uporabljam pa jo preko Echo Show… in deluje tudi v angleščini… Žal pa slovenscine ni… tako, kot je nima praktično nobena rešitev za glasovno upravljanje…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha…. Potem si tudi ti eden izmed tistih, ki parkira pred vrati Hoferjev, Lidlov in drugih štacun, kjer so “informativne” oznake za intervencijske površine? Pa na vseh parkiriščih so tudi “informativne” oznake za parkirišča rezervirana za invalide…😉… Te tudi ignoriraš, če ti to nek “vaš” prijatelj dovoli? Potem mi je pa povsem jasno, zakaj se tukaj tako obnašaš … Saj so tudi vsa opozorila “informativna”… Kot je že nekdo napisal… “egoizem na višku”…
Ja vem… spet bom izpadel tečen pa zoprn… 🤨
Moje pisanje je bilo sicer bolj za hec… ampak sedaj po takšnem odgovoru vidim, da mogoče pa to ni le hec…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani