Verjetno je teža avta tudi pomagala, ker ne izgleda tako oster.
No samo da je felna cela ostala.
Feltna je tudi malo poskrabana... ampak za to se ne sekiram prevec...
Sem imel avto parkiran takole, kot je narisano in pri vonji ven, je bilo treba pazit, da odbijaj ne podrla spredaj v skarpo ... zadanie levo kolo pa je zadelo tale robnik ... Kakorkoli... pred pol urce sem pripeljal nove gume iz Ljubljane in se ravno sedajle montirajo pri bližnjem vulkanizerju ...
V ZDA pa lahko vžgejo avte na daljavo (ker so vsi avtomatiki in posledično v P) ter klimo ... Samo Connected Services naročnina mora biti aktivna (prvih par let zastonj).
V EU pa avto na mestu ne sme laufat vec kot nek določen cas ... Zato verjetno v EU to ni mozno ... razen pri EV ...
S torkom se bo bencin podražil za dva centa, za štiri cente pa bosta dražja dizel in kurilno olje. Vlada je obenem znižala trošarini na dizel in kurilno olje, medtem ko trošarina za bencin ostaja nespremenjena.
A ni bilo rečeno v nekaterih testih, da je avto preveč mehak.....
Ni mehak... samo podvozje nekako ni uglajeno po luknjastih cestah in pri voznji cez "lezece policaje"... Je bila voznja s CX-5 precej bolj "gosposka"...
Tole je tisti robnik, ki je krivec za uničeno gumo ... 🙄
Sem naročil taprve (GoodYear 235/50 R20 104W EFFICIENTGRIP PERFORMANCE SUV XL)... Edino ravno to je, kar sem sumil... Pise sicer , da so na zalogi... potem pa rok dobave 1-2 dni... Prejle klical in bodo jutri na voljo za prevzem/premontazo ... Torej niso pri njih na zalogi ... Sem sedaj dal na avto eno zimsko gumo ... in bo za toliko, da se jutri peljem do BTCja in zamenjamo ... Sem imel sedaj mamino 16 let staro Corso, ker sva sla do tasta v bolnico vceraj ... pa je kar razlika pri voznji ... Sploh ker nima skoraj nic od opreme... no vsaj klimo ima ...
Saj indeks nosilnosti naj bi bil 100 (800kg) in hitrostni razred W (do 270 km/h)… Nima pa trenutna guma ojačane bocnice (XL)
Najbolj se nagibam k GoodYear EfficientGrip Performance SUV 235/50 R20 104W [XL] … Druga izbira, ki bi jo lahko dobil jutri je GOODYEAR Eagle F1 ASY SUV JLR 235/50R20 104W (g) za 231,90 eur kos te imajo notri peno za zmanjšanje zvoka, zato so malo dražje …
Bolj se nagibam k prvi, ker ima pri porabi in pri obnašanju na mokri cesti A… pa še tišja je…
Eagle F1 pa ima obnašanje na mokri cesti samo C in glasnejše so… čeprav imajo kao neko peno notri…
Tudi to bi bila varianta... da bi dal zadaj obe zimski za par dni... Samo danes ali jutri dobiti vulkanizerja, da bi premontiral je tudi misija nemogoce ... Ce je pa ponedeljek, pa da bi nasel kje kaj na zalogi... pa je vseeno, ce potem dam takoj nove gor ... Edino eno bo treba dol snet pa peljat do vulkanizerja najprej... Da ni treba se avtovleke ...
Jaz jih bom menjal predcasno ... ... Danes zapel en robnik... pa je zadnja leva guma samo naredila PFFFFF ... ...
Tole se pomoje ne bo dalo popravit... in bo treba nove... verjetno bom vzel kar vse stiri nove... Samo se iscem, kaj se da dobit, da je na zalogi ... 235/50R20 100W ... Conti nima v tej dimenziji tega hitrostnega razreda... vsaj ne najdem ... Iscem nekaj, kar je na zalogi... Conti, Goodyear, Michelin,...
Sem nasel sicer tudi Brisgestone Alenza 001 ... samo je cena kar visoka... nekje med 250 in 300€ za kos ... Goodyear Eagle F1i, Michelin so dobrih 220€/kos ... Mogoce razmišljam tudi o celoletnih Michelin Crossclimate ,,, ki so podobna cena ...
Cene nafte v svetu strmo navzdol, pri nas pa goriva od torka naprej strmo navzgor. Ni kaj, golobnjak to obvlada. (višanje vsega, seveda) 😉
Kje pa si nasel podatek, da gredo cene goriv v svetu strmo navzdol? Pri tvojih ljubih makaronarjih je recimo krepko visja cena ... in ni videti, da bi sla strmo navzdol ...
A te rumene halogenske imajo vsi mini dinoti? Ker mi ostali , ki omamo x motorje, imamo to narejeno tako, da te stranske led luči svetijo tudi s strani in osvetljujejo kote precej daleč. Predvidevam, da te halogenske služijo bolj same sebi.
Kakšne so luči sje odvisne od stopnje opreme in ne od tega, kakšen motor ima vgrajen…
Moje fabrske bridgestonke na rav4 - tovarniske pa kar nocejo se niti znucat niti zgubit oprijema .....
Saj bojo gume ki sem jih kupil ratale ze stare....
45.000 km (samo na letni), vecinoma Ac, vleka prikolice, vleka motorja, vroce ceste, vsaj 50% poti po 8-10 ur na dan konstantnega rolanja po cesti. Profil se 6mm...do indikatorja se 4mm. Popolnoma enakomerna obraba spredaj, zadaj, levo, desno.
Res dobra fabrska guma, ki te spravlja v dilemo, a se cetrto poletno sezono ali ne...ampak ocitno so vsaj za sigurnih 60.000km
Me zanima kaj bo jest na premium CX znamki rekel z enakimi...
Ti mas tudi Alenzo? Jaz sem zaenkrat kar zadovoljen… Cca. 45K km prevoženih… samo vmes so bile gor zimske Continentalke…
Garancijska popravila krije proizvajalec, tako da imajo interes, da izvajajo garancijska popravila. Je pa res, da tam je ura drugače nižje ovrednotena kot takrat, ko plača uporabnik.
Krije že… samo ni tako donosno, kot si tudi že sam napisal … Nepooblaščeni servis pa tega ne more delat… Kakorkoli… kdor ima toliko napisat čez pooblaščeni servis, ima še vedno opcijo, da se jim izogne … Jaz zaenkrat čez pooblasceni servis nimam pripomb… Vedno je vse tako urejeno, kot dogovorjeno… tudi cenovno se mi ne zdi oderuško… Marsikdaj gredo tudi na roko in tudi izven garancijskega roka kaj uredijo brez doplačila … Verjetno pa taki, ki stalno nergajo čez njih in imajo o njih le najslabše besede, tudi takih “bonbončkov” niso deležni… Ne poznam sicer Koprskega servisa… čez tiste, kjer sem jaz dosedaj servisiral pa nimam pripomb…
Nepooblasceni pa delajo tako kot privat dohtarji… Tisto, kjer je dobiček se lotijo… tam, kjer ni denarja, pa se izogibajo
Tukaj je govora o zlatarskih uradnih servisih Mazde in ostalih. Jaz, prav tako tudi ostali, nimamo druge izbire, ko je avto v garanciji, kot to, da gremo na uradni, pregrešno drag servis. Ko gre garancija mimo pa ja, se strinjam, da imam več izbire. Zanimivo, moj mehanik ima tudi veliko opreme, znanja, pa mi računa zelo, zelo normalne cene.
Tako za rezervne dele kot za delo.
In prav on mi je povedal, (bil je vodja servisa na uradnem mazda servisu v KP) kako se tam nabija cene brezveze.
Seveda ti lahko račun ceneje… ker nima nobenih garancijskih zahtevkov ali kaj podobnega… Tudi šolanja in podobno je verjetno naredil na uradnem servisu… Če pa kdaj rabi kakšni specialno orodje ali znanje, pa se verjetno obrne na kakšnega prijatelja na pooblaščenem servisu, kjer je prej delal…
Sicer pa imaš tudi že pred iztekom garancije izbiro… Požvižgaš se na garancijo… Saj boš morebitni strošek mogoče lahko not prinesel s cenejšimi servisi pri nepooblaščenem servisu
Naftni trgovec je kot »mamin sinko« užaljen, ker mu ne pustijo več arbitrarno višati cen, a s tem sporoča marsikaj, o čemer morda ni razmišljal. Iz odmevnosti zgodbe pa je...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj pa samo “skoraj”? 😝
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani