Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano

Ah, Ayrton bi te pošolal, ne le v Tesli S, mogoče celo v Cybertrucku ...

 

Sicer pa take primerjave niso ravno posrečene - dve povsem različni vozili, eno narejeno za kruzanje po avtocesti, drugo, da se zapodi med ovinke ... Pa vprašanje, kakšne gume so bile na obeh itd. 

 

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-30
Napisano

No, pa saj MX-30 150 km/h sploh ne gre ... 140 km/h max, toliko kot Smart ... 😃

 

Tu imaš ključne podatke ... zastarel EV za današnje pojme ...

EV-DATABASE.ORG

All details and specs of the Mazda MX-30 (2022-2024). Compare price, lease, real-world range and consumption of every electric vehicle.

 

Med EV-ji v tvojem proračunu (do 15k) boš še največ avta dobil s kakim malo rabljenim MG4 (price/space/performance), če ti je seveda oblika ok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-30
Napisano
pred 23 minutami je NevLado napisal:

A filaš doma? Koliko časa rabiš da nafilaš iz 20-80%? A bi naredil 150 km v enem dnevu, če bi se vozil 130-150kmh po AC? Koliko je kaj poraba pri takih hitrostih?

Nimaš šans. Pri 150 km/h po AC absolutno ne, tudi 130 km/h ne. 110 km/h mogoče zdaj poleti, pozimi ne ... Prevelik upor (oblika), posledično pri višjih hitrostih (pre)velika poraba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 21 minutami je NevLado napisal:

Kaj si mislite o R5 za drugi avto? Kolikor gledam, bi ga šlo dobit že za 21k

Majhen je, bolj za 2, sicer pa načeloma okej. Glavna tehnika je podedovana od ZOE, torej že preizkušena. Je pa lep. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Anede, kam smo prišli. Jaz sem leta 1998 s Citroen Xsaro 1.8 s 112 konjiči šel 216 km/h po Garmin GPS.

 

Da ne povem, koliko je šel 2CV6 z odprtim frgazarjem in po res dolgem klancu navzdol. Toliko, da se je cagr odvrtel iz vidnega polja. Pritisk na karoserijo je bil tak, da se je pri vratih pojavila 1 cm špranja. Adrenalinsko, vam povem. Še bolj adrenalinski pa je bil potem "poskus" ustavljanja v sili, ko je pred mene skočil avto s pripeto počitniško prikolico. Prvih 100 m bremzanja je po moje samo smrdelo, brez resnega pojemka.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Šel na jug Italije na dopust. 2500+ km na elektriko. Nobenih problemov s polnilnicami ali polnjenjem. Nikoli čakal v vrsti. Tako da ni nobene panike. Razen če bi radi rinili ob petkih in sobotah popoldne na Hrvaško.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Dizel tudi. Filam BTjca na vse možne načine in vozim po vseh mogočih in tudi nemogočih poteh. Še celo po izohipsah...

Ti bo Tilen kaj več povedal o njegovem pasulju ... BT-jca se pa le drži, dokler bo šel. Novi imajo scanje (UREA) in so posledično večje sranje.

 

V bistvu šele zdaj razmem stavek "Ga ni junaka, ki ne lula ko kaka." 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kaj pa pričakuješ od človeka, ki ga označujejo za "engine pope"? Da bo hvalil EV? Itak da ne bo, če je celo življenje šraufal ICE in je to edino, kar pozna.

 

Evropa mora nehati jamrati in se podvizati, če želi ostati v EV tekmi. Sicer ne bo luštno.

 

Sam ne dvomim, da ne bi v EU znali narediti dobrih EV, samo jih nočejo, ker bi kanibalizirali prodajo ICE. Ampak to jih bo na dolgi rok stalo celega biznisa. Potem bo tehnološki razkorak do Kitajcev že prevelik in bo razlika kot med sekiro in motorko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Pa fino je, če je takrat na kablu.... 🤗😉

Sploh ni nujno. Odvisno kakšno baterijo (in kako polno) ima. Za večino ljudi, ki ne delajo po nekaj sto km na dan, da bi prišli do "rezerve", je to "non-issue".

 

EV je simpl kot pasulj - filaš in voziš. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je GregorV napisal:

Se mi je kar zdelo, da je v ZDA drugače kot v EU. 

Torej ne bo hlajenja avta preden se vsedem v njega . 😀

Za kaj takega si naslednjič kupi EV. Ohlajen avto prija, še večji as v rokavu pa je pozimi, ko ga odtajaš in ne rabiš praskati šip "sredi noči" in pri "nevemkakem" minusu zunaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

V ZDA pa lahko vžgejo avte na daljavo (ker so vsi avtomatiki in posledično v P) ter klimo ... Samo Connected Services naročnina mora biti aktivna (prvih par let zastonj).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jah, to da gume večino kilometrov naredijo po avtocesti, močno vpliva na prevoženo razdaljo. Če bi jih "krivil po Slivkinih ovinkih" vsak dan, ne bi pol toliko zdržale.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

 

Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.

 

Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.

 

Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.

 

Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.