Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔
Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način.
Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km.
Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje.
Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎
Seveda ob rednem servisiranju.
Vsak avtomatik ima manual nacin, prestavljas sam. Kadar ces kakor ces.....
Ne vem kaj ti je s tem voziti kot dizla??? Diesel nacin????
Mel 3 avtomatik dizle, ce si hotel voziti leno si vozil leno, ce si hotel sportno si vozil sportno, ne glede na masino, s stopalko za plin kontroliras marsikaj.
Mal mas skregane pojme z obmocji delovanja motorjev konpride do navora, moci pa to...
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vsi novejši športniki imajo avtomatske menjalnike.
Vsi sportni avti se tud peljejo sportno. Govora je o mazdi z avtomatikom in sport nacinom ku ma tok veze s sportno voznjo kot lanski sneg zato da ne bi bila v nizkih obratih.....
Sportnost se zacne s konji, sasijo, podvozjem.
Moj odgovor je v smislu, samo vozi, vozi normalno, sportni nacin nima veze samo salta kasneje nic drugega
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
1. Avtomatik ni za sportno voznjo
2. Motor ki ne prenese nizkih obratov ni motor
3. Ne komplicirat ampak samo vozi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Važno pa da to statistiko spremlja vedno 'neprilagojena hitrost'....ker če je cesta v pi...omejitev 90, je prilagojena hitrost 40......in so krivi mi.
V Nemčiji vsakemu avtu poberejo podatke z ECUja in analizirajo, izmerijo profil gum, IN preverijo stanje ceste na področju nesreče! Pri nas pa pride z blokcom, vzame podatke, ugotovi krivdo za plačilni nalog in gre.
P.S. Prišla prva slikca iz nemčije za mulca....42 na 30 - 50€. avto je še name pisan ampak slika je High resolution, se vid da ni niti obrit
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kakšen trend? Tamle od 2007 do 2014 je očiten, ja. In to padajoč. Potem pa ni sledu o trendu ampak je nihajoča naključna statistika. Eno verižno trčenje ali večja nesreča, imaš 5 mrtvih in ti leto odskoči. Za naraščajoč trend boš moral še malo počakati. Pa glede na porast prometa tole ni slabo. Lahko je pa vedno bolje, to pa ja.
Še enkrat trend bo šel gor, ne govorim o preteklosti...govoriš o desetletju nazaj...a ni žalostno da smo povozili desetletni 'rezultat'?
Nisem črnogleda oseba ampak 2026 zna biti še slabše kot 2025
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
O tem sem govoril, mislim da gremo proti 100 letos. Moje mnenje sem podal, trend bo šel gor, ker to kar je sedaj na naših cestah s tako zastarelo infrastrukturo, je divji balkan. Če se ne motim je danes že 73....tri dni je mimo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg
Tud dveh ne moreš enako peljat, oz se obnasajo enako. Mazda pa je ena redkih ki ima tezo razporejeno 90-60-90 in je lahko podhranjena pa se ji ne pozna
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pol mas pa se da je E10= RON95=91 oktan in E5= RON 97,98,99....
Pol se pa znajdi med razliko dejansko 1 oktana
Pol mas pa se da je E10= RON95 in E5= RON 97,98,99....
Pol se pa znajdi med razliko dejansko 1 oktana.
Ko gres v kak Maroko, v odrocen Atlas, kjer dobis benz samo v flašah v vaseh, tam ne sprašuješ nič, samo najlonko moraš imeti s sabo da točiš preko nje, ker v flaši je marsikaj...:) motor nic ne jamra, niti ne kihne na 3000m....tko da marketing bullshit
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In kaj je boljše? Špricer z več vode ali manj? E10, ki je razredčen ali E5, ki je bolj čistokrvnen?
Odvisno a si žejen, al bi se ga rad napil😇
Benz je bil vedno benz tako da Eurosuper100 brez E konzervansov je vedno najbolje.
Vsak proizvajalec ma neke navodila kaj je min standard, a na koncu majo vsi enake svecke (ala ngk, denso), bate, mesalne lopute itd...
Skratka marketing. Saj ce gres samo na peteol bos vsako zimo naredil 50km vec, ker bojo mel spet qmax+++++++ ultra ne vem neki. Desetletja pa ze isto stvar tankamo. Jaz osebno mislim da tudi med 100 in 95 dejansko ni vec razlike.
E5,10 sta bila vpeljana zgolj on samo da bi se kao znizal Co2. Torej marketing in vedno tu potegne najkrajso masina ....no pa tudi zato da se je promoviralo nova goriva, se pravi spet marketing....
E5 ni nic drugega kot 95 v drugi preobleki....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Reklame so davcne olajsave in so zgolj psiholoska stvar ki pravi še smo tu, pa vse je ceneje.
Ne vem zakaj se jamra saj reklame stalno govorijo o neverjetnih prihrankih in o popustih....mogoce jih pa res moramo gledati.
Na to temo mi je prodajalec lepo razlozil kako 'ceniki' in popust delujejo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani