1. Če bi bila v Sloveniji, bi obratovala preračunano na nazivno moč cca 1.700 ur ... 1700x20 MW=34 GWh letno. Slovensko gospodinjstvo porabi letno cca 4 MWh => 8.500 gospodinjstev (slovenske vetrne razmere in poraba).
Recimo da na kitajsko piha optimalen veter ves čas (8760 ur letno) => cca 40.000 gospodinjstev, in če kitajsko gospodinjstvo porabi pol elektrike slovenskega, smo blizu številke 96.000.
2. Povprečno se moč na gospodinjstvo računa s faktorjem prekrivanja - vsi v vasi istočasno nimajo svojega koničnega odjema. Za slovensko naselje je bil pred 30-timi leti faktor prekrivanja pri večjem številu odjemnikov na nizkonapetostnem vodu 0,3-0,5 konične odjemne moči posameznega odjemalca ... teh 208 kitajskih W je zato treba pomnožiti na primer s faktorjem 3 ... dobimo cca 1 kW.
Verjetno je pri 'vetru v laseh' potrebno tudi več remontov
In po novem 'odštevati' doprinos sončnih elektrarn.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pomisli medvoska hidroelektrarna proizvede cca 70.000 Mega LETNO se pravi povprecno slabih 200 mega UR na dan, reci pisi kapacitete 8M
Ce prav razumem ta tekst v cajtngu
Evo ti. Novinarji pač, se prav več kot medvoška fontana
With an average wind speed of 8.5 m/s, the unit can generate 80 million kWh annually, offsetting 66,000 tonnes of CO2 emissions, equivalent to the annual consumption of 96,000 households
Govori se o primerjavi porabe stevila gospodinjstev in ne oskrbi🫣
Studenje z laptopom in prevajalnikom na delu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja, to je že v redu. Podpiram tvoj hobi, jaz tudi imam svoje. Samo kakorkoli obrneš naredi boljša guma največjo razliko za normalne ljudi, to smo že večkrat govorili. Samo ne izgleda tako lepo, kot vse ostalo na avtu, kar lahko gor prilepiš. Pa kakšen tečaj varne vožnje na AMZS centru, pa si na cestah največ razlike naredil za najmanj vložka.
V redu, o tem kako se nekaj kar dojemamo kot dobre gume obnaša slabo, pa ne morem veliko povedati. Pogledam teste. Ne samo AMZS, še katerega drugega in malo cene in potem se odločim. To je potem to za 4 leta. Čau.
Aja drugače ni hobi, je kar resna zadeva in tudi izdajam (uradne) račune.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tle maš prav cajt je najbolj pomemben ne kilometri. Pa kolikor se cudno slisi, avto ki se ne vozi dela skodo gumi, guma se mora trositi in posneti zunanji del ki se trdi ce avto stoji. Sicer pa je Amzs test samo prevod ADACovega...oz nekega drugega testa v okvirju ADAC skupine.
Profil gum je izredno vazen - odvajanje vode, smernost...
Sneg je v bistvu iluzija...ce vozimo 10 min po resnem snegu na leto je veliko, vecinoma je to plundra in voda, ce je pa kaj resnega (5cm zbitga snega ni resno) je pa itak treba met ketne. Pri zimskih gumah se vse vrti okoli temperature in ne snega.
Do sedaj sem videl res samo en dober test, in to moto gum. Naredili so test z novimi (poligon, cesta, dez, touring, off road) in ga ponovili pri istih gumah z 8000km (kar je reci pisi zadnja cetrtina lajfa moto gum)
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Moja poanta je ravno v tem, da vsako leto dozivljam primere ki jih opisuješ, pa delajo gume kljub temu da nimajo imena. Pa mam velikokrat prigode s prikolicami in drugimi tovori.
Govorim tudi o tem da maš lahko uh la la gumo ali ne uh la la gumo pa bo vse odvisno od reakcije voznika, ne gume....zanašati se na to da stisnem bremzo pa bo abs in guma naredila svoje ker je dobra je utopija
Samo človeka z izkušnjami se na forumih ne posluša, poslušati se mora ene in iste ljudi
Da vprašam:
- koliko od vas je kdaj šlo na stezo z lastnim avtom?
-.koliko od vas je kdaj zamenjalo gume na stezi?
- koliko od vas je kdaj naredilo kal program voznje ki ni samo AMZS?
-koliko od vas letno vozi vec kot 2-3 enake avte?
-kolikonod vas ima kako certifikacijo instruktorja neslovenske ali slovenske firme?
Yes. Se pravi, da lahko komot ukinemo vse boljše gume in vsi kupujemo čunga lunga gume. 😉 Fascinantno mi je bilo od vedno in vedno mi bo, ko vidim na dražjih avtomobilih čigumi gume. To je edinih deset kvadratnih centimetrov, po katerih se voziš po cesti. Sicer pa, tej avti nisi moji. 😊
Tudi save ni nikoli na zadnjih testiranjih. Je bila pa na začetkih testiranj. A se je vedno uvrščala na začelje razpredelnic. In so sklenili pri Savi, da ne bodo več sodelovali pri tej "prevari". Najbrž je enako z gumami nexen, Sailun, bazooka, barum, obiličevo...
Čevapi:
Če bi bile zgolj čunganlunga bi verjetno kaka morala odpovedati v mojih zadnjih 30 letih - beri cca 750-800.000km v popolnoma vseh pogojih....nikoli nisem dal veliko na 'brand' pogledam test, pogledam profil, podatke, ceno....ne gledam samo ceno ampak ne gledam pa tudi ne samo brand. V vseh km in vseh pogojih.
Smesno mi je ko ljudje kupujejo drage brand gume samo da so mirni vozijo pa se na siht in domov...
1x v zivljenju me je guma izdala da je blo treba vleko (alhambra, razpadla conti po boku po 11.000km pri 37C na autostradi. Nesrecen slucaj...
Izkusnje vs forum...
Poglej pa kako so neke češke čunga lunga Mitas gume danes postale vodilne gume v motosvetu.
Vse je v glavi, treba je pa tudi sprejeti da so standardi, stroski, ekologija prisilil marsikoga da dejansko skupajndelajo izdelke, samo pecat je drug
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dobra cena za nove - leto stare ampak, dot je konec leta 24, nobene panike.
Sailun vozim ze 2 leti zimske na toyoti, delajo to kar morajo, brez brand drame. Finski bomboni pa to....letne bridgestonke so sle pa v reciklazo koncno
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem bil reden kupec Nexen gum (3je avti), dobra guma 40.000km brez problemov, brez zdrsa, podkrmarjenja v mokrih rondojih na primer itd
Zadnje case pa mam neke cudne dimenzije gum na avtih , pa kupujem drugo cudno znamko 🤪
Tovarniske letne bridgestonke na rav4 moram pa sedaj pocasi se posloviti po letni sezoni....ne glede na to da zgledajo kot nove pri 50.000km (avto ma več)
Naslednje ze imam kot omenjeno
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔
Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način.
Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km.
Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje.
Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎
Seveda ob rednem servisiranju.
Vsak avtomatik ima manual nacin, prestavljas sam. Kadar ces kakor ces.....
Ne vem kaj ti je s tem voziti kot dizla??? Diesel nacin????
Mel 3 avtomatik dizle, ce si hotel voziti leno si vozil leno, ce si hotel sportno si vozil sportno, ne glede na masino, s stopalko za plin kontroliras marsikaj.
Mal mas skregane pojme z obmocji delovanja motorjev konpride do navora, moci pa to...
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vsi novejši športniki imajo avtomatske menjalnike.
Vsi sportni avti se tud peljejo sportno. Govora je o mazdi z avtomatikom in sport nacinom ku ma tok veze s sportno voznjo kot lanski sneg zato da ne bi bila v nizkih obratih.....
Sportnost se zacne s konji, sasijo, podvozjem.
Moj odgovor je v smislu, samo vozi, vozi normalno, sportni nacin nima veze samo salta kasneje nic drugega
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
1. Avtomatik ni za sportno voznjo
2. Motor ki ne prenese nizkih obratov ni motor
3. Ne komplicirat ampak samo vozi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ena hitra iz SURSa ki govori o 'rekordih'
Sam pi..... kake ceste majo te reveži, to je nečloveško in nehumano gledati iz naših bogatunskih oči. Verjetno zato, da revežom zdržijo gume čim dlje.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani