Ja, imam v mislih, vendar me nekaj ne vleče tja, ker ko sem prvič pripeljal avto na pregled, se g. Močnik ni ravno lepo obnašal. 🙂 Pa nisem nobena zahtevna stranka.
Kdaj si pa bil nazadnje tam? Vem da je bil tastar kar naporen kaksnih 10 let nazaj, zj ima pa on relativno malo stika s strankami, ampak vsaj jest kar imam zj z njim stika se dobr razumeva
Res je. Ker je v vprašalnikih le kaka tretjina vprašanj o okvarah. Aja, bilo je tudi vprašanje o zadovoljstvu na uradnih servisih . Mi je jasno, zakaj je Mazda tako nizko. 😉
Ma, sj vse ti pove o tej raziskavi ze to da so ameriski avtomobili vsi dokaj visoko
Jest moj avto vozim v kranj, samo meni je isto dalec al grem v KR ali pa LJ. Nazadnje so mi ga v KR na rednem servisu tudi oprali. Bom pa reku, da so zelo korektni, in v 7 letih nisem imel nobenih pripomb cez njih. Naslednji avto, ce bo mazda, bom 100% tudi k njim vozu.
Mislim pa da tele debate o serviserjih so zelo subjektivne, in je od cloveka do cloveka odvisno kateri servis je komu boljsi.
V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l.
Za te hitrosti, pa relacijo, bi reku da je to poraba na nivoju moje 3ke, oz. mogoce zanemarljiva razlika
Kar sem jest spremljov ima za trenutno voznjo tudi nek cudn nacin racunanja, ker razbije voznjo na casovne intervale in iz teh intervalov pol racuna porabo celotne poti.
Znotraj intervala racuna porabo o t bi moral, recimo, samo pol med intervali neka povprecja vlece
V tednu, ko smo imeli lkar nekaj dežja sem malo sprobal moje trenutne gume. Kaj naj rečem, drsijo natančno tam, kjer so drsele zimske, se pravi to ne more bit merilo. Torej, a zamnjat al ne je veliko vprašanje, ki mi ponuja tri odgovore
1.) vozim obstoječe pa v dežju nekoliko bolj previdno
2.) zamenjam za nove GY pa še vseeno v dežju ne divjam, te gume pa podarim nekomu za drift.
3.) prodam navornika in si kupim G165, da mi ne vrti v prazno pri močnejšem pospeševanju v mokrem.
ehhh, dilema oziroma trilema.
Odvisno kolk so se zimske dobre, ker samo za primerjavo, zj moje letne ne drsijo tam kjer so prej zimske drsele, tako da, al so obojne za v kanto, al pa so dobre, pa ma tvoj avto samo tolk navora pa mors na 3jo opcijo
To jaz trdim že zelo dolgo. In ne le, da je najbolj ekološko, je tudi najbolj ekonomično. Naša petka je bila takrat okoli 26.000€, prevozili smo pa 360.000 km. Brez nekega velikega stroška... Če bi jo menjal po nekaj letih, bi bil finančno precej na izgubi. Če bi nekaj let staro vzel, bi dobil avto, ki je ven iz garancije in ne vem, kaj je predhodnik počel z avtom. Lahko bi se pošteno za?€bal... Tako sem vzel novo, vozil brez skrbi, poznal zgodovino avta, ...
In, če bi takrat vedel, kar vem zdaj, je še ne bi zamenjal...
Tako da, ja, se popolnoma strinjam: lahko rečemo, da smo najbolj eko, če kupimo avto in ga zvozimo do konca, ne pa da se avte menja na par let...
Kot glavni razlog na 1.mestu (nas hočejo prepričati), da bi naj električna vozila ne proizvajala CO2 in so čista (npr. reklame in napisi Zero emission). Na prvi pogled res drži, saj ni direktnih izpustov in ljudje je potem enostavno prepričati (gledajo pač kar vidijo), a problem je v "drobnem tisku". Priložen en članek. V glavnem, ko postavijo novo električno vozilo na cesto (0 kilometrov), je povzročenih že toliko CO2 izpustov pri sami proizvodnji (glavni delež proizvodnja baterij...), ki ga skupno doseže fosilno vozilo šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih. V kolikor pa se polni električno vozilo z elektriko pridobljeno iz fosilnih goriv (kar žal še vedno prevladuje), pa se še poslabša in se električno povprečno izenači s fosilci šele po 160.000 km prevoženih. Tako se dejansko zaenkrat še samo povečujejo CO2 😡, toliko o okolju in tega nočejo povedati... Upamo pa, da bo razvoj novih tehnologij kaj spremenil...
Baterijski električni avtomobili v kompaktnem razredu so podnebju prijaznejši od avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem šele po 90.000 prevoženih kilometrih.
Mislm da se ponavljam ze kt stara lajna, ampak, tukaj ne mors samo CO2 racunat. Ker, ze samo kopanje litija toliko skode naredi okolju, pa ne z CO2 izpusti, ampak ker je to kopanje toliko umazano, en rudnik litija lahko celotne regije kmetijskih povrsin unici, koliko ciste vode se pri tem tudi porabi je nerealno, in ta voda more pol nekam it in kamorkoli gre, bo tam unicila tudi okolisko zemljo.
Sj enostavno logicno razmisljanje, ce bi bilo rudarjenje litija cisto, bi ga nemci pri sebi kopali, tako ga pa ne. Litij ni toliko redka kovina kot hocejo pokazat, samo noben normalen tega noce kopat pri sebi, ker je tolk umazano.
Pa glih pred kratkim je na svedskem propadla tovarna baterij za EV, posredno tudi zato, ker enostavno niso mogl izpolnjevat emisijskih omejitev, in so morali omejevati proizvodjo, pa so jim prekinjali pogodbe zaradi zamud. Ko se je odpirala, se spomnim da so jo predstavljali kot eno najnaprednejsih na svetu (glede nizanja emisij).
Lahko recemo karkoli, najbolj eko smo ce kupimo avto in ga zvozimo do konca, ne pa da se menja avte na par let.
Ja, od časa do časa te male pozornosti spreminjajo vsakih par let. Pred več kot 20 leti sem dobil dežnik, 7.let nazaj obeske za ključe, nazadnje rdečo šalčko in sedaj že kake 3 leta dobite kar dve šalčki....
Jest sem ze 7 let nazaj dobil rdeco salcko (sovico) + obesek za kljuce.
Obeska se nisem dal na kljuce, ker ga imam itak od mocnika gor k je bel, in se lepo ujame z barvo avtomobila 🤪
Avtomobilski proizvajalec MG, ki je sedaj v lasti kitajskega giganta SAIC, se pripravlja na prelom na trgu električnih...
Mogoče se pa bližamo temu času🤔
Dva moja pogoja sta že izpolnjena od treh.
1.konkurenčna cena glede na fosilne avtomobile👍
2.večji doseg in hitro polnjenje👍
3.razvejano in dostopno omrežje polnilnic😡
Tole s hitrim polnjenjem, je mal tko, ker mors tolk stroma prvo spravt do polnilc. Ne bo se avto kar sam od sebe polnu s tolk, ce omrezje nima kapacitete to dostavt. To je zj bl tko, kt da bi ti zacel ICE prodajat, da je tank poln v 5 sekundah, verjetno je lahko, samo pumpe nimajo kapacitete tolk hitr bencina notr spravt.
Drgac gre pa v pravo smer, ce bi bile tele stevilke realne, bi bil ze zanimiv za nakup, samo se polnilc bi mogl bit vec. Pa polnjenje na polnilnicah bi mogu bit cenejs kot pa bencin.
Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica
mislim da sem si shranil eno za rezervo
Jest sem imel ta problem na moji z PS3, 4o leto sem ze na sredini leta razmisljov da bom su nove gume kupit. Oziroma, v ovinkih so drzale kt prlimane, na bremzanju, pa vse kar je bilo mal bl mocno kot normalno bremzanje, je pa takoj ABS zraven srov, ni vazno, v suhem ali mokrem
Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....
Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
Jest sem sel 2 leti nazaj iz Michelin PS3 na Hankook s1 evo3. Meni je hankook super guma, sploh pa takrat, price/performance, je bilo tezko najdt boljso gumo.
GY imam pa zimske, bom pa reku, po mokrem in suhem, super. V snegu, so pa od samega zacetka en velik pofl.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To se jest tud sprasujem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani