Čak a ni bil Forintoš takrat še glavni v Sloveniji? Golobnjak je prevzel kurnik s 1.6.2022. Mejduš a to pomeni, da se je Janez Veliki tud okoriščal z visokimi cenami goriv in to še bistveno bolj kot Holob.
Ko smo imeli visoke trosarine (ne kot sedaj), ko je bil bencin 1eur, se je udrihalo na polno po unem ta drugem, k baraba ni spustu trosarin da bi sle cene pod 1eur.
Men je lepa. Moti me ekran in pomanjkanje fizicnih gumbov, pa motor je presvoh. Ce bi bil vsaj normalen dino, bi ze resno razmisljov o nakupu, tko pa... bomo vidl, do 2027 pa tud ne bomo hibrida cakal pa mocnejsega motorja.
Ja, imam v mislih, vendar me nekaj ne vleče tja, ker ko sem prvič pripeljal avto na pregled, se g. Močnik ni ravno lepo obnašal. 🙂 Pa nisem nobena zahtevna stranka.
Kdaj si pa bil nazadnje tam? Vem da je bil tastar kar naporen kaksnih 10 let nazaj, zj ima pa on relativno malo stika s strankami, ampak vsaj jest kar imam zj z njim stika se dobr razumeva
Res je. Ker je v vprašalnikih le kaka tretjina vprašanj o okvarah. Aja, bilo je tudi vprašanje o zadovoljstvu na uradnih servisih . Mi je jasno, zakaj je Mazda tako nizko. 😉
Ma, sj vse ti pove o tej raziskavi ze to da so ameriski avtomobili vsi dokaj visoko
Jest moj avto vozim v kranj, samo meni je isto dalec al grem v KR ali pa LJ. Nazadnje so mi ga v KR na rednem servisu tudi oprali. Bom pa reku, da so zelo korektni, in v 7 letih nisem imel nobenih pripomb cez njih. Naslednji avto, ce bo mazda, bom 100% tudi k njim vozu.
Mislim pa da tele debate o serviserjih so zelo subjektivne, in je od cloveka do cloveka odvisno kateri servis je komu boljsi.
V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l.
Za te hitrosti, pa relacijo, bi reku da je to poraba na nivoju moje 3ke, oz. mogoce zanemarljiva razlika
Kar sem jest spremljov ima za trenutno voznjo tudi nek cudn nacin racunanja, ker razbije voznjo na casovne intervale in iz teh intervalov pol racuna porabo celotne poti.
Znotraj intervala racuna porabo o t bi moral, recimo, samo pol med intervali neka povprecja vlece
V tednu, ko smo imeli lkar nekaj dežja sem malo sprobal moje trenutne gume. Kaj naj rečem, drsijo natančno tam, kjer so drsele zimske, se pravi to ne more bit merilo. Torej, a zamnjat al ne je veliko vprašanje, ki mi ponuja tri odgovore
1.) vozim obstoječe pa v dežju nekoliko bolj previdno
2.) zamenjam za nove GY pa še vseeno v dežju ne divjam, te gume pa podarim nekomu za drift.
3.) prodam navornika in si kupim G165, da mi ne vrti v prazno pri močnejšem pospeševanju v mokrem.
ehhh, dilema oziroma trilema.
Odvisno kolk so se zimske dobre, ker samo za primerjavo, zj moje letne ne drsijo tam kjer so prej zimske drsele, tako da, al so obojne za v kanto, al pa so dobre, pa ma tvoj avto samo tolk navora pa mors na 3jo opcijo
To jaz trdim že zelo dolgo. In ne le, da je najbolj ekološko, je tudi najbolj ekonomično. Naša petka je bila takrat okoli 26.000€, prevozili smo pa 360.000 km. Brez nekega velikega stroška... Če bi jo menjal po nekaj letih, bi bil finančno precej na izgubi. Če bi nekaj let staro vzel, bi dobil avto, ki je ven iz garancije in ne vem, kaj je predhodnik počel z avtom. Lahko bi se pošteno za?€bal... Tako sem vzel novo, vozil brez skrbi, poznal zgodovino avta, ...
In, če bi takrat vedel, kar vem zdaj, je še ne bi zamenjal...
Tako da, ja, se popolnoma strinjam: lahko rečemo, da smo najbolj eko, če kupimo avto in ga zvozimo do konca, ne pa da se avte menja na par let...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
Povezava za deljenje
Deli na druge strani