Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona
Če sklepam po Mazdi 6 z enakim motorjem in nižjo težo in uporom, bolj slabi. Vendar se da, ko se navadiš pa je OK (prestaviš 2 prestavi nižje, da se zavrti v obrate 4.000 in več).
Se strinjam z zgornjima objavama. Še slika poti nazaj, cca 100 m višinske razlike (navzgor) in hitrejša vožnja cca 125 po avtocesti. Hočem pa s tem povedat, da je poraba zelo odvisna od več dejavnikov, in je lahko v razponu 6-9 l/100km ali celo več.
Evo, pravkar narejena slika porabe dinota 2,5 G194 AT Mazde 6 na 30 km relaciji Grosuplje - Ljubljana, cca 100 m višinske razlike (navzdol). V avtu 3 odrasli, mrzel štart.
in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.
In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u
Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?
Boss, se v glavnem strinjam (glede teže in večjega zračnega upora CX-5 in posledično cca 0,5 večje porabe ... spet odvisno od ceste in načina vožnje), ampak poraba od Celovške po obvoznici in AC do Grosupljega in nazaj je pa res bila 6,2 l/100 km.
Ko so meni na Mazda servisu (ne v prodajnem salonu) predlagali, da naj kupim neuničljivega bencinarja (Mazdo 6), so zraven dejali, da bo porabila dobrih 6 litrov bencina. Nisem verjev, čeprav niso lagali. Tile Skyactiv bencinarji (od cca 2013 naprej) so v primerjavi s prejšnjimi generacijami res občutno bolj varčni.
Mazda 3
Teža: Približno 1,300 - 1,400 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.26 - 0.28.
Mazda 6
Teža: Približno 1,450 - 1,550 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.27 - 0.28.
Mazda CX-5
Teža: Približno 1,600 - 1,700 kg, odvisno od različice in opreme.
Spet se oglašam, ker nekateri, ki vozijo dizla, več vejo kot mi, ki vozimo ta motor že nekaj let. 😃
Z lepo vožnjo po ravnih regionalkah pri hitrosti med 70-90 km/h se upam staviti, da moja povprečna poraba na 100 km ne bo presegla 6,5 litra. Na isti relaciji se upam stavit, da lahko porabo spravim na 9 l/100 km. Tudi z Mazdo CX-5. 😃
Ko sem prvič vozil CX-5 G165 MT od servisa na Celovški po obvoznici in avtocesti do Grosupljega in čez nekaj ur nazaj, je bila poraba po računalniku 6,2 l/100 km. Res je, ne priganjam avtov v visoke obrate.
Med corono smo se z Mazdo 3 G120 (praktično enak motor) pozimi vozili v glavnem na kratke razdalje 2-3 km. Povprečna poraba je bila takrat 8,6 l/100 km. Danes, ko se vozi v Ljubljano in nazaj večinoma po avtocesti kaže računalnik 6.0 l/100/km. Podobne relacije delamo z Mazdo G165 MT in je povprečna poraba 6,5 l/100 km, in to pri voznici.
Glede na opis tvojih voženj bi ugibal, da bo poraba okoli 7.0 l/100 km.
Je pa ena stvar, ki je po mojem dokaj nerodna-neuporabna pri ročnih menjalnikih. To je radarski tempomat. Z njim pa zna biti poraba nekoliko višja. Sam ga pri MT nikoli ne uporabljam, pri AT pa je super.
Še vedno vamnekaterim niso jasni nekateri pojmi. Ni vse v konjih, ampak tudi v navoru. In tukaj ga dizelca enostavno poje, saj ima dvakrat več navora pri nizkih obratih (od 1800 obratov navzgor) , medtem ko je benzinar brez turbine pri teh nizkih obratih mrtva priroda.
Moč je v konjih (KM) ali kilovatih (kW). Navor je v Newton metrih (Nm).
@Alex, te citiram:"Ko sva se vsedla iz moje 6-ke dizelce v njegovo cx5 sva odprla vrata in pogledala ven, ali se sploh premikava, takšnarazlika je v moči. "
Zdaj pa naj si vsak sam ustvari mnenje, komu od naju z Alexom so pojmi jasni in komu niso.
Takšno cx5 je imel Gelipter, dokler ni kupil boljše Mazde. Tako, da bo on pravi naslov, koliko realno pije pri normalnih brzinah(ne 90,ne 110 in ne 120/uro po avtocesti. Ko sva se vsedla iz moje 6-ke dizelce v njegovo cx5 sva odprla vrata in pogledala ven, ali se sploh premikava, takšna razlika je v moči.
Drugače pa dobrodošel - (letnik 1983 predvidevam) med mazdaši.
Razlika v moči med tvojo Mazdo 6 dizelco CD150 in CX-5 G165 je 15 KM, v prid bencinske CX-5. 165-150 ...
Sem zavaroval pred kratkim Mazdo 6 2.5 G194 in plačal s 50% bonusom za obvezno, AO+, točo, stakla, svetlobna telesa-ogledala, promet, poškodbe (vihar, požar,..) 570€.
Sem vozil tako Mazdo CX-5 G165 MT ... povprečna poraba bo pri neagresivni relacijski vožnji med 6 in 7 l/100 km ... Ti Mazdini bencinarji v teh mrzlih dneh mrzli goltajo bencin, segreti pa so ob lepi vožnji šparovčki. Na avtocesti MB-LJ pri 150 km/h bo okoli 7,5 l/100 km.
Ne vem kako, ampak meni recimo avti vedno žrejo pol litra manj kot ženi ...
Hmmm ... taka je samo 1 ... saj si si jo pred kratkim ogledoval @sportman333 ... Če dobro plačaš, jo morda žena dovoli prodati. Ji je pa malo močnejša Mazda 6 z AT menda postala všeč. Pravi, da bi ji bila všeč tudi Mazda 3 z G140 AT.
Sicer pa je fino, ker ima ta Mazda 6 l. 2023 v primerjavi z drugo l.2018 FL že tovarniško brezžično povezavo s telefonom in 6 let garancije, 5 let brezplačnega posodabljanja zemljevidov ... kilometrov pa je še vedno pod 20.000. Poraba v teh 2 tednih 7,3 l/100 km (v glavnem vožnja v kolonah po avtocestah).
20 let nazaj je sodelavec zaradi ugodne cene (cene so bile po oglasih od 3-3,5 MIO SIT) sodeloval na dražbi Mercedesa E direktorja večje slovenske firme. Izklicna cena 2,1 MIO SIT, ponudil je 2,32 SIT in kot edini ponudnik dobil. Potem je plačal še DDV (ni računal na to, pa sem ga predhodno opozoril), potem smo šli avto gledat (prvič) ... 😃
a to maš od save? jaz sem dal čez jurja, pa sm se cenkal cel teden z njimi in na koncu nisem imel več žiuceu se sploh pogovarjat ker sem ugotovil da ne bom nič spremenil
mazdina asistenca ni nujno da krije nadomestni avto, za 28 eur na savi za premium asistenco ne bom reskiral
Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva).
To je večna dilema - če bi človek vedel, ali in kaj se bo zgodilo ...
Sam se v 35 letih, odkar vozim svoje avte, prvič kasko zavaroval Hondo Accord leta 2008, ene 7 let, potem ne več. Mazde od leta 2020 zavarujem poleg AO+ (to vedno pri vseh avtih) z delnim kaskom: promet, toča, steklo, svetlobna telesa, poškodbe vozila (požar) + asistenca, če nimam Mazdine. Potem zraven pride še kaj, kar ne potrebujem, ampak je ceneje, ker gre za paket.
Na srečo še nikoli nobeden voznik mojih avto ni povzročil nesreče ... Če imam 35 let v povprečju 2 avta in dodatek za kasko nanese cca 300 € bi prišparal 2 x 35 x 300 = 21.000 €. Če bi mi avto ukradli, bi bil na nuli ...
Jaz bi temu rekel pogon na premog s 25% izkoristkom (cca 35% se dobi iz premoga elektrike v TEŠ 6, cca 10% je še izgub v omrežju do porabnika ... podoben izkoristek imajo motorji direktno na bencin). 😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Kje so tisti lepi časi, ko je vlada bencin fiksirala na 1 €
V trgovinah, na črpalkah, pri gradnji nepremičnin, itd. po 5-ih letih zapravljamo okoli 50% več, plača mi je šla gor mogoče 10% ...
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani