Hja Boss, mogoce bo glih kitajc prej mel dele...ne glih nekje v evropi ampak v čangšajnu pa se s frej postnino...
Sej pravim... dam jim možnost, da bo to res, ampak glede na njihov način razmišljanja, močno dvomim. Poglej kitajski trg rabljenih avtomobilov. Praktično ne obstaja. Zakaj? Ker oni tako razmišljajo, da se kupuje samo novo v upanju, da čim dlje zdrži. Rabljeno ne kupujejo, ker ni suporta. Enostavno ga ni , ker starejše tehnologije ne podpirajo več in, ko se ti kak BYD al pa DongLong pokvari v 7. letu, ga zapelješ direkt na odpad.
Koliko tukaj forumašev je pripravljeno 7 let star nepoškodovan avto peljat direkt na Dinos? Moj bo naslednje leto star 7 let - si predstavljaš, da bi od takrat bile samo še molitve, da bi čim dlje zdržal predno ga odpeljem na deponijo.
Seveda je tole super lepa poraba. @Alex bo sicer rekel, da če bi mel X motor, da bi bilo 4.5l/100km ampak on se večino še bolj heca, tko, da ne preveč verjet.
Sej zato "občudujem" ljudi, ki bi danes kupili Čajniza pa se jim lahko v 90% zgodi ravno to, ker maksimalno čez 10 let (realno pa še velik prej) nihče ne bo imel rezervnih delov zanj. Če jih Mercedes/Smart kot uveljavljeni proizvajalec nima za 10 let stara jajca pol jih Kitajc sigurno ne bo imel.
Mene vse skupi spominja na to, kako določene ljudi obnori misel kupovanja "na slepo" in nekako povezujem s tistimi, ki so čakali ure in ure na paket presenečenja v King Colins. Fak stojiš v vrsti za stvar, ki jo ne rabiš in za katero sploh ne veš kaj boš dobil. Maček v žaklju/paketu v pravem pomenu besede. Kaj hudiča mora to v glavi delat, da se uživa v takem riziku.
Baje ti tankaš samo na Petrolu, ker je TOP gorivo... 🤔🥴😉
Hja, podpiram domačo firmo in ne nekega ogra. Ampak, če se bo domači obrnil proti meni, se bom pač moral tudi sam prilagodit. Sem majhen odjemalec, ampak če nas bo veliko naredilo to, bodo hitro ugotovili, da se ni za hecat.
Kaj hočeš s tem povedat, da jim je treba omogočit, da lahko poljubno podražijo ceno? Ja trošarine so visoke to je res, ampak to je vsepovsod v EU. Če je komu preveč pol so opcije Belorusija, Rusija, Venezuela in seveda zvezda večera Iran. Tam so cene goriv smešno nizke. Le vero zamenjaš, lepa deklete lahko samo še na skrivaj na netu pogledaš pa navadit se je treba na gost raketni promet nad glavo - ampak ej se splača, gorivo je pa res pocen.
Haha, leta 2024 je Petrol povečal čisti dobiček za 15%. Polni so denarja zdaj pa Južna očitno stoka, ker je revček šele 3. najbogatejši Slovenec. Kalimero, ki se mu godi krivica. K pa opali pol litrske pijače 3€, monster celo 3,80€ ni pa nič razumevajoč, do naših denarnic. Pohlepni umazani požrešni obsojenec. Zdaj bo pa še grozil - en bi mu moral prmazat kako vzgojno.
Avstrija, večinoma vsi po predpisih, ko je omejitev 60, gredo vsi 60. Ker so radarji vsakih 500 metrov.
Pridejo čez mejo pa kr ne znajo več vozit. Po prehitevalnem brez potrebe al prehiter al prepočas. Samo sa ne bi normalno vozili, ker to je smrten greh al kaj. Men je fascinantno, da 90% tujcev s prikolicami al pa avtodomi ne znajo uporabljat tretjega počasnega pasu. Ne ker to je očitno sramotilni pas. Dej mi razloži kako švaba zna peljat v Germania lepo po vseh treh pasovih, ko pride k nam je pa desni na tripasovnici kao prepovedan al kaj.
Jaz se, če je le možno z avtom peljem po skrajnem desnem lepo 130-140km/h pol moram pa dva pasa zamenjat, da grem mim jodlarja al pa švaba z avtodomom al pa prikolico, ki se vozi 90-100 po sredinskem. Men je to tolk neskončna misterija, da ne vem kaj. Pol grem po levi mimo in spet dva pasa na desno z mislijo "no zdej me je videl in mu bo vklopilo". A ma ne ne ne... on se ne da, še naprej po sredinskem v klanec z manj kot sto.
Zanč je en prometni strokovnjak lepo rekel... Slovence smo že naučili, zdaj moramo pa še tujce - govoril je sicer o reševalnem pasu, ampak mislim, da je notri še velik drugega v tej izjavi.
Sploh ne, sam je tako močno oddajala vonj po novi gumi, da sem hotel sprobat, če je kej mastna pol sem pa na osnovi otipavanja ugotovil, da je samo vroča in voljna zapeljat še en krog.
113,25€ za eno leto. Ni pocen, ampak kolkor razumem so tud omejitve poupdejtane, da ne bo neke čudne hitrosti kazalo.
dne 19. 6. 2025 ob 12:42 je 50keda napisal:
A ti je že manjkal kej cest al kako da si posodobu?
Ja se je našla kakšna, ampak še nisem bil tam, da bi preveril a zdaj je not. Men se je pač zdelo, da po treh letih je pa tolk sprememb, da je vredno dat tega stotaka in še kusur zraven.
dne 19. 6. 2025 ob 14:51 je Slivka napisal:
Za 113 € ti jaz držim zemljevid...
In še pri pivu ti družbo delam...
Je velik glede na to da je Google maps free, ampak vseeno tako ekscesno pa vseeno ni - 2x tankat.
Zakaj pa raje ne uporabljaš androida? Google maps je super.
Men je že telefon dat težko na kabel. ***
Sej uporabljam, ampak men je načeloma ta aplikacija čist OK in zadosti 95% potrebam. Ja manjka ji pa podpora zastojem, ampak tud ta v Googlu večkrat zavede. Pol pa videš jodlarje in švabe, ki rinejo prikolice in avtodome po ozkih ulicah z 90 stopinjskimi ovinki, kjer se zagozdijo. Smešno za popizdit, dokler nisi za njimi in moraš čakat, da se odgozdijo.
Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti z digitalnim termometrom, tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura.
A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?
To je dost klasična forumska, če bi blo 30 let nazaj, bi pa edino volan brez serva bil za prave moške, ker se drugače ne čuti ceste.
Ampak to je res... avti s premočnim servom so dobri le za po mestu in parkiranje. Zato je zame dober avto tisti, kjer servo še vedno pušča, da dejansko čutiš, avto v ovinkih in kaj se z njim dogaja. Če tega ni je za moje pojme avto pač brezvezen, namenjen le tistim, ki jim je vožnja nujno zlo. Seveda pa danes, ko so avti 2x ali še večkrat težji kot nekoč, brez serve na gre. Bi rekel, da pri dveh tonah teže bi bili redki tule gor na forumu, da bi ga lahko sploh vozili. Razlika med AT in MT niti približno ni tako velika kot med servo ali brez.
Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.
Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.
Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.
Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.
Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.
Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo.
Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.
Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.
Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE.
Res, a si probal? Stari, razbiješ luč pa je ne moreš dobit za nekaj let starega kitajca. Kje so še vetrobranska stekla, raznorazni karoserijski deli. Govorimo o stvareh, ki so specifične za vsak model. Verjetno standardne stvari, kot so deli podvozja pa elektromotorji, baterije se ne izdelujejo specifično za vsak model unikatno. Te stvari boš dobil, brez delujoče nepoškodovane luči pa ne smeš v javni promet.
Sicer pa poskusi - kdo ti brani. Jaz osebno reskiram za izdelek, ki stane mogoče nekaj 100€, za 25k€ bom pa krepko premislil a se bom šel živčno vojno, ko gre nekaj narobe in narobe gre slej kot prej.
Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.
Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.
Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?
Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let. Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.
Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej pravim... dam jim možnost, da bo to res, ampak glede na njihov način razmišljanja, močno dvomim. Poglej kitajski trg rabljenih avtomobilov. Praktično ne obstaja. Zakaj? Ker oni tako razmišljajo, da se kupuje samo novo v upanju, da čim dlje zdrži. Rabljeno ne kupujejo, ker ni suporta. Enostavno ga ni , ker starejše tehnologije ne podpirajo več in, ko se ti kak BYD al pa DongLong pokvari v 7. letu, ga zapelješ direkt na odpad.
Koliko tukaj forumašev je pripravljeno 7 let star nepoškodovan avto peljat direkt na Dinos? Moj bo naslednje leto star 7 let - si predstavljaš, da bi od takrat bile samo še molitve, da bi čim dlje zdržal predno ga odpeljem na deponijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani