Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Papir gor ali dol, cx-30 je nižja od večine karavanov (154cm).... :nevem:

 

Možno da od nekaterih karavanov tudi... ampak od Mazde 6 je še zmeri za 6cm višja pa še to se meri do vrha sank. Recimo sedanka je še za 3cm nižja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

Pazi da te kdo ne sliši, ker so to izjavo si rekel, da suv ni avto. In tu je kar nekaj ljubiteljev SUVov. 😉

 

In kaj je narobe z mojo izjavo? A mogoče ni res? :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Super, bom natočil na Hrvaški Ini po 1.40 .... 🤗😉

 

Jim boš vso razliko pri enem piru vrnil .😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

V bistvu kar pričakovano. Ampak 3,5 bara ... ufff,,, razen, če s tem preprečujejo, da bi se gume deformirale predno pride do kupcev. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je toto89 napisal:

Samo 1 vijak ja, za display.

 

Pa še ta ti ostal viška :hudicek:

 

 

Odličen DIY projekt. Sem pomislil, pa že vsaj 10 let nisem podiral armaturke, tako da bi se verjetno zdaj lotil bolj s tresočimi rokami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 54 minutami je etcho napisal:

Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev.

S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec).

 

A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Mazda 2, Mazda 3, Mazda 3 sedan, Mazda 6e, Mazda CX-30, Mazda CX-5, Mazda CX-60, Mazda CX-80, Mazda MX-5.

Če ni izbire zate, še ne pomeni, da ni izbire :)

 

To je problem, Mazda 3 ni karavan in je omejeno uporabna tako HB kot limuzina. 6e sploh ne bom komentiral, ker to ni Mazda ima pa res uporaben prtljažnik, ki je res velik plus. Nerazumno pa je da jo Kitajc kupi za pol naše cene. MX-5 je nišni model vse ostalo so SUV-i, ki jih je kot listja za krave ... mislim listja in trave.

 

Manjkajo enoprostorec, normalen avto višjega srednjega razreda, predvsem pa prostorsko uporaben avto nižjega srednjega razreda, ki bi bil bolj karavan, ampak ga ni ker bi hodil v zelje CX-30. Mogoče tud kak pickup pa še kaj bi se našlo, da manjka.

 

Motorje so tud čist porezal in kjer e bilo včasih po 5 različic na model je danes ena ali dve. Vsi iščejo čim bolj optimalne zmogljivosti, Mazda zmanjšuje moči motorjev, ker je samo še en dizel so se praktično umaknili vsi turbači. 

 

Tako nekako vse postaja sila anemično in brez življenja. Mazda je imela še pred kratkim čisto drugačno filozofijo, ki nam je bila res všečna, danes pa... škoda, vse dobro se nekoč spridi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tole je res smešno. Ravno turisti, ki gredo na daljše poti proti jugu Evrope rentajo ICE avte, sploh če majo sami EV-ja. Spet strel v lastno koleno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

e samo zanima zakaj bi bil ta avto z dinotom cenejši pa po prebranem boljši od X motorja..... :whatever:

 

Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Avgusta grem na redni servis s svojim Xom pa vprašam, če imajo kakga dinota za testno vožnjo, da vidim kaj je na stvari..... :whatever:

 

Pa si to dejansko upaš? Da ne bo kej narobe pa kakšna silna želja po menjavi?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Men so sončna očala ropotala v predalčku. Zvok se je pa tako prenašal, da sem mislil, da nekje zadaj čričkajo vrata. Pol sem pa ugotovil, da ko nosim očala, da ne ropota nič. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Ampak tale citat in razlaga je točno to kar si o potrošnikih mislijo naftarska golazen. Ma res se norca delajo iz ljudi. Petrol bo kar mislil, da bo zdaj to dosegel še pri nas. 


 

Citat

 

Največji hrvaški naftni trgovec INA je odločitev vlade, pričakovano, pozdravil. "Verjamemo, da bo ta ukrep prispeval k večji prožnosti trga in omogočil nadaljnje izboljšanje storitev in naložb. Cenimo nenehna prizadevanja Vlade Republike Hrvaške pri reševanju izzivov energetskega sektorja, zlasti za doseganje ravnovesja med varstvom potrošnikov in zdravo tržno konkurenco," so sporočili.

 

Odločitve Hrvaške so veseli tudi pri Petrolu, kjer so navedli, da ta pomeni prehod iz modela državnega nadzora cen v bolj odprto in odgovorno tržno okolje.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ma to pa nisem pričakoval od Japoncev, da takole ležejo in manipulirajo ter opravičujejo svoje napake. 

 

Vse ostale znamke se spet vračajo na več fizičnih gumbov edin Mazdini kupci smo po mnenju japoncev pač neke vrste debili al kako? :nevem::whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili. 

 

Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje. 

 

Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko. 

 

Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Pri novi je 2.5 litrski motor z 141 KS ... i

 

S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.

 

Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači”

 

In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.

 

Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?:nevem:

pred 9 urami je Jest napisal:

A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” …

 

Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

akaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej.

 

Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev. 

 

Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.

pred 9 urami je Jest napisal:

Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto… ;) 

 

Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak...

 

Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje… 

 

To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže. 

 

Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.

 

Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Srj mogoče pa bo, ker bodo imele šibkejše opreme samo 12 ali 13 colske ekrane in lahko da bodo spodnji del tega prostora zavzemale klasične tipke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Se oproščam moji nevednost, ampak katere baterije pa ima Leaf v prtljažniku? Jaz mislim, da nobenih... torej kaj se je vnelo?:nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
dne 9. 7. 2025 ob 22:16 je Tilen5 napisal:

Čak ti se šteješ pod normalne ? 🙃😂

 

Lahko izbiraš samo med kreljo al pa nor, kot sem razumel iz napisanega. Torej :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.