Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.
Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.
Politiki, ki so nam zakuhali tole sranje, ne bodo imeli težav s čakanjem pred polnilnicami. Enostavno se bodo vsedli na kerozinski avijon in na dopust odpotovali v ne eksotične kraje (eksotična bo samo evropa) kjer bodo po mili volji lahko kurili bencin.
Največji vizionar slovenskega naroda Borut Pahor, je izjavil, da je kriza nova priložnost. Boss kot znalac kar se financ tiče bi moral vedet, da bodo šle cene bivalnih nepremičnin v neposredni bližini polnilnic v nebo. Investiraš danes in zaslužiš toliko, da boš komot potem vozil enga lambota al pa porša na sintetično gorivo in se režal raji na Liionu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Preizkušeno v službi. Trije odrasli ne morejo sedeti v drugi vrsti v škodi kokodak, lahko pa sedijo v rižoti landcruiser. Kot zanimivost, v nisam navara pa v drugi vrsti ni mogel sedeti niti eden odrasel.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)
Tale tvoj kolega ni imel ravno smole, kot domnevaš. Enostavno, Tiguana ni znal vozit. Pri primerljivih težavah na moji mazdi so tukajšnji mazda znalci razložili, da ker ne znam vozit.
Nisem obupal kot tale tvoj kolega, imel mazdo do konca. Družabna srečanja na servisih so mi bila čist ok.
Po 165Kkm nimam niti ene najmanjše težavice s TDI (185 kojn) niti z DSG. V službi imamo avte s 150konj TDI z DSG in tudi tam niti enega samega primerka težav.
Predsodki so nekaj običajnega, le da Slivka trenutno ni v poziciji, da bi si jih lahko privoščil.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Super! Mi poveš, v katerem salonu jo lahko pogledam?
Ok, mal sem se hecal
Ampak resno. Če bi jaz rabil res prostoren avto, pa da še ni kombi, potem zagotovo škoda kokodak. Pa ne zato ker imam tudi sedaj škodo pa da navijam za to znamko, pač pa volumen kabine kokodaka je res velik. Sicer ga zagotovo nesejo razni minivani ki so bili v osnovi narejeni za europalete prevažat, ampak ne vem koliko jih je 4x4. 2litra dizel je pa must have za v klance in vleko prikolice.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Primerjalni test 4x4 bencinarji vs električarji (škodilaki):
Po izkušnji na Švedskem lahko že kar na začetku potrdimo tisto, kar predvidevate: bencinske škode so bolj zabavne. Velika teža baterij na dnu ne mara hitre menjave smeri, v ovinkih želi avto po svoje.
Promotorji elektromobilnosti zamolčijo - dodane pol tone baterij slabo vpliva na vodljivost avta. Ampak, ne, a veste ti avti imajo toliko enih elektronskih pomagal, da klasično fiziko postavijo na laž, ane.
Uglavnem, el avti so nevarnejši.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Evo, takole nas bodo pripravili na drage elekt.avte 😟,najprej bodo postopoma dražili sedanje s pretvezo eko.standardov,nato si bodo izmislili še kaj in smo že pri normalni ceni oziroma ceni, ki bo znosna oziroma neznosna....
Komentar objavljen pod tem člankom bolj se nebi mogel strinjat z njim:
v Bruslju uničujejo Evropo po hitrem postopku,zavozili so do sedaj vse politike,energetsko,kmetijsko, zunanjo,okoljsko....če jih ne bo nihče zbrcal ven ,smo gotovi
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V krajih z individualnimi hišami el. omrežje NI narejeno, da bi vsaka hiša čez noč natočila v dva avta recimo skromnih 20 KWh po avtu.
Do leta 35 bo tako potrebno zelo konkretno kompletno prekopat vse vasi in kraje (marsikje do posameznih hiš). Potem bo potrebno zamenjat vse transformatorje, od vaških pa navzgor. Pa tako naprej.
Na koncu bo treba iz Indonezije z ladjami ki kurijo najbolj svinsko gorivo vozit premog za termoelektrarne.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ekološko ozaveščen gospod je pred par leti po naši vasi spraševal, kolk imamo kaj raka zaradi manjšega daljnovoda skozi vas (hotel je kupit hišo v vasi)
Njemu podobni ekološko ozaveščeni osebki sedijo v električnih avtih in jim skoraj dobesedno 500A!!!
štroma teče skozi rit. Ker v teh avtih se dobesedno sedi na kablih. Nič jim ne pomaga, da gostota magnetnega polja pada s kubom razdalje. Torej 500A skozi rit. Jakosti magnetnega polja je tako mnogo tesel (enota za jakost magnetnega polja).
Nadgenij Musk je dal svojim gajbicam ime tesla prav zaradi izpostavljenosti uporabnikov zelo močnim magnetnim poljem.
V tesli sedi teslo ki je izpostavljeno zelo veliko teslom.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji,
Včasih pa ravno za teh 20% boljša guma povzroči, da se ti kdo v rit zaleti :-)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kot je mislim da Boss nekoč rekel, da bi morali testirat gume z , recimo, 30 Kkm. Takrat bi se videlo, a je guma premijska ali ne. In pa, a se je splačalo pršparat 10€ ali pa dat toliko več.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
pomoje jih je v Bavarski motorni obrat delniška družba vsaj ene 20% zaposlenih trenirkarjev. Pa sem verjetno malo rekel.
Popravljeno od Mraušk MčkThe only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani