Servisi delani v povprečju nekje okoli 15 tisoč, kar je ok. Vprašaj še, če je bilo preventivno kaj menjano npr. Senzor za dpf, loputa pri turbini..
Če je lepo skrbel za avto, bi moralo biti v redu. Pa preveri še na koliko je interval regeneracij, za to pa rabiš obd adapter, če ne ga pa pelji na servis, da dobiš tudi za podatek.
Enoznačnega odgovora ni, kot si pa že rekel, da strogo mestno vožnjo spet ni. Žena ma bavarca 2.0d, pa se zadnji 2 leti vozi po 1.5km v eno smer, redko pa po par kilometrov v kosu. Parkrat je že javljalo opozorilo za filter, takrat ga vržem v forse mode za regeneracijo, grem na ene 15km vožnjo pa je spet za nekaj mesecev mir. Ampak , ker avto ni več bogvekaj vreden, se niti ne sekiram.
Saje se menda zabijejo slej ko prej povsod ne samo pri Mazdah in ne samo pri naftarjih.
Pri dragem avtu je pa seveda na prvem mestu vprašanje smiselnosti za tak avto - tudi če bi imel notri bencinski motor
Ja, jaz sem enkrat to naredil ene 2 leti nazaj na uradnem servisu. Bo pa mogoče treba spet, če ne letos pa drugo leto. Moram vprašati, če imajo na interclassu mašino za ta nov plin.
Čaki mal ti o varčevanju, a nis ti tist, k sabo prinese potem olje na redni servis?
Tudi jaz ga, predvsem zato, ker se ne počutim dobro, če vem da je olje še enkrat ceneje..isto oz še boljše. Rajši prinesem svoje olje, kot da bi me potem vest žrla - s tisto razliko pa rajš tamalmu kupm superge..
Veš kaj je pa meni smešno. Kot da ne bi bili na istem forumu in se prepucavate(mo) znotraj foruma iste znamke. Bi razumel, če ne bi bilo temu tako.
Bi pa jaz lahko rekel tudi za lastnike bencinarjev. Sicer branite se pomoje ravne ne, ker vas noben ne napada Nekateri pa vestno in vseskozi vsiljujejo eno in edino pravilno teorijo - to je nakup bencinarja. Tako da zame je to potem na koncu logična poteza, da potem druga stran pove, da ni vse zlato kar se sveti.
Pa itak noben ne govori ,da moraš biti stalno pozoren na ne vem kaj - regeneracijo? Tisti časi so bili mogoče 15 let nazaj?? Dejstvo pa je, da če se bo nekdo vozil po 3km v eno stran, je pa jasno da bodo slej ko prej težave ampak tukaj ni težava v samem dizlu, ampak prej v lastniku oz. načinu uporabe.
Vam je že Slivka n-krat povedal, da se z lopato težko kida slamo...
Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.
Itak da se splača. Jaz sem recimo že poleg avta dobil dva kompleta platišč in gum, in šraufam pač doma. Z občutkom seveda, ne da se potem po parih menjavah vse matice zjebane...
Tudi po mokrem se spomnim, tam pod enim podvozem je bilo kar spolzko, če je bilo mokro, in ni bilo nikoli težav. Res pa da nisem vsako leto probaval tega..
To eagle F1 sem imel še jaz svoj čas. No ta čas je že doolgo nazaj, ampak spomnim se da so kar hitro postale stopničaste in so tulile huje kot če ti tuli ležaj. Držale so se pa na cesti res noro.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Popravljat udrtine, fazer pri Kranju je to sicer super uredil, sam mal logistike je
Povezava za deljenje
Deli na druge strani