To je verjetno t.i. enodnevna registracija. S tem si povečujej število registracij do uvoznika in si izboljšujejo prodajne številke ter rabate. Načeloa take pol prodajo v tujino, ampak tale jim je pa "obvisel" na lagerju.
Običajno zavarovalnice kar zahtevajo uničeno luč, vsaj v mojem primeru je bilo tako (dejansko ji je moral servis zamenjano luč poslati).
Logično, če pa servisi goljufajo, da se kr kadi. Problem je vedno v tem, da pri takih golkufija nategnejo še tebe kot stranko. Če je menjava je menjava in ne popravilo. Pred mnogo leti so mi zbili dvoje vrata na KIA in zavarovalnica je odobrila in naročila menjavo ter jo plačala. Men so menjali samo ena vrata, druga pa poklepali in to precej šalabajzersko, da nisem rabil dolgo, da sem to porajtal. Ampak, ker je bil glavni problem bolj v barvi, ki so jo kiksnili in želeli, da avto dvignem v mraku in dežju. Ma sej bi nadaljeval ampak takrat me je prjelo, da bi kr enga od teh "mojstrov" direkt na njuško ruknil.
Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…
Fantje pravijo, da nimaš prav in da drsijo v mokrem. Jaz sicer tega nisem opazil, ampak so bili sila prepričljivi, tako da bom menjal gume k ne zgledajo niti blizu menjavi.😉
Seveda je razlika, če bi zdajle zamenjal za ganz nove, ja je logično, da nove zmagajo, ker vedno po menjavi je občutek boljši... ma sej mora bit, ker če ne bi bil bi bilo sila čudno in nelogično.
Summit Leasing ja, ampak po novem so od srede septembra kupljeni s strani NLB. Pa Lease&GO je tud će naš, pa platforma doberavto.si tud. Ampak kaj mi pomaga, če se grejo neke zamere kot kaže.
Mogoče pa sam nisem dojel kaj pomeni na avtu tista nalepka in tablica z napisom Stop. Aja video, je nekoliko daljši, da se vidi koliko časa so se tam igračkale na cesti.
Najprej jo moram dobit... neki se prepucavajo fantki med sabo in avto je že zrihtan in stoji, lizing pa motovili. Tko, da sem moral Latrino od Capturja, danes naročit na servis pa gume zamenjat. Fak je ta avto gnojna jama.
Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.
A ti štumfi smrdijo al ti je cegu na glavo padu, ta take klatiš? Boš počasi začel na volitvah Janšo obkrožvat?
Brez skrbi, ne bo treba, ga bodo jutri zaprli za pol leta. Ma ne, sej se hecam, samo pogojno bo dobil pa mal ga bodo po rokci udaril in rekli ti ti ti, da ne boš eno leto kej tazga spet naredu.
V glavnem, točka 3 je "off the table" torej. Samo še 1 in 2 ostaneta - @50keda kako se GY obnesejo v dežju in ali si zadovoljen z njimi?
V tednu, ko smo imeli lkar nekaj dežja sem malo sprobal moje trenutne gume. Kaj naj rečem, drsijo natančno tam, kjer so drsele zimske, se pravi to ne more bit merilo. Torej, a zamnjat al ne je veliko vprašanje, ki mi ponuja tri odgovore
1.) vozim obstoječe pa v dežju nekoliko bolj previdno
2.) zamenjam za nove GY pa še vseeno v dežju ne divjam, te gume pa podarim nekomu za drift.
3.) prodam navornika in si kupim G165, da mi ne vrti v prazno pri močnejšem pospeševanju v mokrem.
Torej 14,4kWh poraba, rad bi videl heroje ki pride pod 20kW v vsakodnevnem ritmu mesto AC za tako žival
Ja o tem smo se že parkrat pogovarjali, da ob normalni uporabi so cifre pod 20kWh/100km enostavno utopija. Pol pa še neugodne temperature, pa dejstvo, da se ne voziš, do čist prazne baterije, ker to ni telefon, da lahko praznega odneseš do vtičnice itd itd. Na konc si srečen, da je dometa preko 300km. Jaz osebno to dojemam, da bo treba počas it tankat ne pa da je to poln avto.
pa me zanima malo vaše mnenje, bo pa avto pri hiši kot drugi avto in bo letno naredil okrog 5000km.
Hja, vprašal si, iskal mnenja, dobil mnenja, katerega boš upošteval če sploh je tvoj izbor. Tukaj ti samo povemo kako sami razmišljamo oz. kaj bi naredili sami v takem primeru. Debata je pač takšna kot je in smo vsi lahko veseli, da sploh je, ker zelo hitro se na takih forumih zgodi, da se ne debatira več in forum umre. Bil na dveh takih tako, da vem kaj govorim.
Zato je včasih bolje, da pade kaka bedarija, kaka zajebancija kot pa da smo vsi limone vsak zase in ne napišemo nič. Hvala bogu, da ste/smo Mazdaši komunikativni ljudje in da se lahko pogovarjamo o vsem mogočem.
Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej.
Tole žal ne bo držalo, ob motorja bosta za 2km vožnje laufala na bogatejši mešanici in bo poraba precej visoka. Verjetno tolk, da bo razlika minorna. Ne prepričujem te v nič, samo dejstva govorim, da se ne bomo pogovarjali o stvareh, ki ne držijo.
Za 2km vožnje bi sam vzel en štrapacen jajček za 2 jurja. Pa bi prihranil 10 jurjev pri nakupu in še škoda mi ga ne bi bilo, ker bi vedel da vožnja v takih pogojih bo slej kot prej uničila motor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex, skor ne rabiš... Slovaško se razume bolj kot Češko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani