Lepa zgodba,, ki bi morala biti nekaj povsem normalnega. Žal politika, leva in desna, izrablja take in podobne teme za aktiviranje-razdvajanje množic.
Cena goriv ostaja enaka. Vlada je posegla v modelsko ceno tako, da je znižala vrednost ene spremenljivke - trošarino ... torej se bo v naslednjih 2 tednih v proračun natekalo manj denarja, primanjkljaj se bo povečal in ga bo potrebno nadomestiti z drugimi viri (dajatvami, zadolževanjem), ali pa oklestiti planirane izdatke. Z javno blagajno je podobno, kot z energijo. V običajnem svetu ne more nastati iz nič in tudi ne more izginiti v nič. 😀
Drži, samo vidi se da ponavljaš besede in stavke od bivšega dopisnika iz ZDA in režiserja tega filma, Edvarda Žitnika iz občine Tržič.
Ne skrbi, odkar je šel Edo iz New Yorka je vse šlo samo navzdol.
Oprosti, si ti od njega kupil legendarni model Chevrolet Impala predzadnje generacije?
Dvomim da je Golobiranje kaj zajezilo omenjene cene, ker tako stanje nutrijašem ugaja.
Očitno je večina prešpricala učne ure geografije in bolj verjame wikipedija ter LGBTIQA+ organizacijam.
Naj vas podučim da smo delno tudi v Adriatic regiji ter da je Italija soseda tudi z BiH pri Neumu in s Crno Goro, s Hrvatsko pa ima samo morsko mejo. Nam pa predavajo samo kopno ; se jim vidi da še niso bili v lastni banji, kaj šele na obali in v morju.
Priporočam vam ogled dokumentarnega filma ZORA :
Slovenca Marijan in Christian že leta živita v ZDA, posebnost njunega življenja pa je bila posvojitev deklice indijanskega porekla.
Christian, Marijan in Zora živijo prijetno družinsko življenje v zelenem mestecu Ridgewood v New Jerseyu, kamor se pred kaosom velemesta umikajo premožnejši Newyorčani. Christianova in Marijanova najpomembnejša odločitev v življenju je bila, da pred enajstimi leti posvojita še ne dan staro deklico indijanskega porekla, ki sta ji dala ime po njuni za rakom umrli prijateljici Zori. Odločitev za posvojitev Zore ni bila težka. Že leta sta si želela ustvariti družino, kar je storilo tisoče ameriških poročenih parov. A čeprav Marijan in Christian že leta živita v ZDA sta ostala Slovenca; tako kot številni v tujini živeči naši ljudje, morda večja Slovenca od številnih v domovini. Nekega dne sta se odpeljala na slovenski konzulat v New Yorku, da svojo hčerko vpišeta v slovensko matično knjigo, a ju je na prvi pogled birokratska formalnost soočila z neizprosno realnostjo življenja v domovini. Dokumentarec Zora ne obsoja, ne poučuje ali polemizira, preprosto pripoveduje o ljudeh in o življenju. Avtor Edvard Žitnik se je povsem odrekel svojemu besedilu in na ameriški državni praznik neodvisnosti dokumentarno zabeležil pripoved ene od srečnejših družin, ki jih je srečal v življenju.
Prijatelj, vem jaz to in 2000€ za baterijo je kar precej.
Na teh 400-500.000 dodaj še najmanj 200.000km podlage.
Vem, folk ne bere navodil in zadeva se pregreva ; zato pa določeni modeli nimajo funkcije gretja zadnjega prostora za noge in sedežev, pri nekaterih pa se ta višek toplega zraka usmerja v gretje zadnjega stekla tako kot se je pri legendarnih vozilih z motorjem zadaj kateri niso imeli omenjene funkcije (fičo, hrošč, R8, Tatra, ...).
Honda Insight, ki je še iz prazgodovine :), daj povej resen primer avta.....ravno zadnjič sem na uradnem servisu pri Seliču preverjal malo, in pravi, da so imeli oni res v svoji zgodovini celo 1.okvaro pri Insight.u, torej ima pač tvoj kolega smolo, kot mnogokdo pri nakupu novega, starega ali kakega drugega vozila.....na enem primeru delati dramo je brez veze.....
Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.
Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.
Ja hudič bodo te hibride kateri crkujejo kot po tekočem traku, saj pri nas rekdokateri obvlada popravilo in je potrebno čakati na rezervne dele. Mislim pa da nikoli ne bodo dosegli popularnosti v ostalih segmetnih kot so pravi terenci, dirkalniki in vozila za daljša potovanja, ampak bo to ostalo le med urbanimi oziroma mestnimi vozički.
Pa vprašanje koliko je ta CX30 kaj praktična pri vleki prikolice, saj današnji SUV in podobni križanci niso več delovni konji.
Pa te Golfovci in Pasatovci oziroma pasavci stalno na mobitelih in vozijo počasneje ker čačkajo po aplikacijah in s tem delajo netekoč promet. Včeraj na Tržaški iz smeri centra prazen levi pas in polen desni ; zakaj? Tip v Octavii stalno čačkal po telefonu in naredil zastoj ker je peljal 40 namesto 60km/h in so ga vsi prehitevali po desni, pa še mestni avtobusi, smetarji in ostali ustavljajo na 300 metrov ; zaradi takih potem porabiš še več za pot ker ne zna brez aplikacij in voziti dinamično. Druga zgodba pa je varnostna razdalja katera je večini žal nepoznana.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zaradi tega pa imaš norišnico na vseh cestah, tudi stranskih in narod bo vse pokupil in pokuril kot da je konec sveta.
Ste kdaj peljali ob 18:00 v prometni konici? Kot da večina dela samo še popoldan in ponoči, zjutraj pa nikjer nikogar kot da bi bila nedelja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani