Kaj pa danes pomeni mehki hibrid? A to je ta varianta, ki jo ima že nekaj let tudi šestica notri - nek kvazi kondenzator, ki naj bi hranil in potem dajal nekaj energije nazaj?
Tut če greš sam gor, ti ne pomaga, če ti ga potem pri nas ne uspe hitro čez homologacijo prepeljat, iz seveda če ti FURS ne izida odločbe za DMV. V primeru pozitivne veje pa seveda lahko pridobiš nekaj časa, odvisno kok se ti mudi. Meni se takrat ni , in mi je bilo vseeno al čakam 3 tedne al 2 meseca.
So te pa fantje kar prestrašili glede dizlov. V resnici ni vse tako črno - razen od saj. Ampak tudi te se naberejo pri bencinarjih, tudi oni pač pucajo in peskajo ventile...
Huh, ne govori. Pri meni isto. Spredaj in zadaj, na vrhu iste strani. Prav vidi se, da je od kamenčka, ki je priletel. Občutljiva barva, kot da bi bil z voščenkami barvan.
Ja res. Od kamenčkov na strani Blatnika, kaj bi bilo če bi se ful vozil, in to po avtocesti. Če bi imel novo Mazdo, gre definitivno na zaščito, all keramika al pa folija..
Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna.
Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.
Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje se dogaja v drugih trgovinah.😉
Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.
Če so XL nimajo bit kaj mehke, no odvisno kaj je mehko Bomo videli, približno pa vem kako so bile glasne Bridgestonke na AC, tole je res milina. No saj so pomoje skoraj edine z 68dcb.
Prvih 15km z nexenkami je mimo, in je res zaenkrat top. Prvo kar opaziš je to, da misliš da se pelješ po zraku, ker jih NE slišiš. Se ne hecam. Sem šel namenoa na AC , pri 120kmh slišiš samo veter, ki gre mimo ogledal. Gum pa praktično ne. Tako da kapo dol, upam da tako ostane. Za ostalo bomo pa še videli. Handling se mi zdi ok, niso premehke, kot so nekateri omenjali. Res pa je , da imam napumpane na 2.7 - 2.8 bara.
Jaz dam jutri Nexenke gor , pa da vidmo. Danes sem bil na Vojskem nad Idrijo, mislim...ovinkov da je joj. In v nedeljo grem spet, z nexenkami, pa da vidimo haha
Kaj se ji je pa to zgodilo? Drgač si pa fajn zrihtu
Žena je vozila po robniku
Te sedaj so bolj grafitno svetlo sive. Vsaj tako izgledajo na sliki. Kako so v resnici?
Ja malenkost potegne na tisto barvo ja. Ma dobro, zdej gresta na levo stran, na desno pa original, da ko naslednjič kdo zaruži zrihtam še tam... Če ne bo šla prej od hiše
Kar dober približek, 2 smo zrihtal, ostali dve pa mogoče kasneje, ko gdo spet zaruži odtenek je malenkost temnejši, ampak gresta obe na eno stran tako da ne bo težav.
Ja pregled vozila ob rednem servisu je lahko zelo širok pojem. Lahko ga naredi kot na tehičnem, pa vemo koliko časa tisto traja, pa treba je odštet še merjenje plinov kar običajno na tehničnem traja najdlje, tega pa na rednem servisu ne počnejo. Se pravi od oka bi rekel kaj vem 10 minut ,da gre čez točke na podvozju ipd?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa danes pomeni mehki hibrid? A to je ta varianta, ki jo ima že nekaj let tudi šestica notri - nek kvazi kondenzator, ki naj bi hranil in potem dajal nekaj energije nazaj?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani