Pa saj to sem ze pisal enkrat. Jest sem pred leti imel isto tezavo s tekocino iz hoferja. Po hitrem postopku so mi brisalci zacel skripat. Sedaj uporabljam drugo tekocino in so isti brisalci gor ze stiri leta in cist lepo brisejo in nic se skripajo.
O temu sem tudi ze razmisljal. Kompresor imam in bi v tem primeru potreboval samo se pistolo. A si sel samo z barvo cez k ima notri ze lak ali si sel prav posebej z base coat, barva in nato clear coat? Hmm, sepravi si vse na roke zbrusil z brusnim papirjem ? Osebno sem mislil, z masino . Drgac je pa lepo izpadlo. Koliko casa nazaj si pa to delal?
Pismo jaz pa nevem ali naj zimske feltne dam nekomu speskat in postrihat, da bojo kot nove - srosek cca. 200€. Ali naj za ta denar neke druge nabavim. So pa ze kar precej rjaste in pa lak ter barva se luscita...
Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.
ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.
To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. Potem moras biti pa res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In ja vem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsak mehanik in prav tako licar.
Jest sem po celi bajti namontiral vse led lustre (brez žarnic) in se noben ni crknil :). Je pa to tko, da je dandanes vse made in china pa lahko kero kol stvar pogledas . Razlika je samo a je kvaliteten izdelek iz kitajske al ni.
Nerabis nic odstranjevati plastike. S tistim plasticnem orodjem potisni kabel notri v tapeto. V skrajnem primeru pri A stebricku samo plastiko za 2cm vn ruknes, da gre kabel notri . Priklopljeno jo imas pa kje ? 12v vticnica za čik?
P.S. meni je bilo pomembno, da je kamera minimalno opazna in da nima zasloma, zato sem vzel 1S. Morem pa priznati, da me mika sedaj tale a800 4k, ker se jo dost ugodno, da dobiti
Ta kamera je vredna svojega denarja in jo imam tudi sam ze cca. 1 leto (70mai 1s). Sedaj sem imel neke pribliske, da bi kupil 70mai a800 4k. Za black friday se jo zna dobiti za 115€. Je pa to sprednja in zadnja kamera :). No ko smo ze pri kameri sem ravno danes v puncino fabio tole zadevo zmontiral. Odlicna zadeva, ce nimas lcd displeja oz. imas oem radio. Poanta je bila, da ima rikverc kamero, dashcam je pa samo se plus. Kot zanimivost: kamera snema tako naprej, kot nazaj in shranjuje posnetke. Do zadnje kamere lahko dostopas preprosto s klikom na gumb. Kamera se tudi aktivira avtomaticno, ko prestavis v vzvratno. Kot druga zanimivost : ko s pritiskom na gumb prestavis na vzvratno kamero dobis sirsi kot in vidis avte dejansko za seboj, ko pa prestavis v vzvratno voznjo je pa kamera osredotocena bolj navzdol, in imas boljsi pregled nad parkiranjem. Kamere so 1080 HD.
Ja vem fabia ne rabi RVC kamere, ampak sem jo dobil za smesen denar
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
😕
Povezava za deljenje
Deli na druge strani