Kar dober približek, 2 smo zrihtal, ostali dve pa mogoče kasneje, ko gdo spet zaruži odtenek je malenkost temnejši, ampak gresta obe na eno stran tako da ne bo težav.
Ja pregled vozila ob rednem servisu je lahko zelo širok pojem. Lahko ga naredi kot na tehičnem, pa vemo koliko časa tisto traja, pa treba je odštet še merjenje plinov kar običajno na tehničnem traja najdlje, tega pa na rednem servisu ne počnejo. Se pravi od oka bi rekel kaj vem 10 minut ,da gre čez točke na podvozju ipd?
Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?
podobno izkušnjo imam jaz, ko sem imel prometno nesrečo na AC (takrat mislim da sem imel GY EF1), ko smo imeli karambol na Gorenjki proti LJ, takrat je stala še cestninska postaja (pred Vodicami, ime sem nekako pozabil-----zdaj sem se spomnil Torovo :)).....in so pred mano brezmali, jaz sem se nekako uspel ustavili, punca zadaj ne, in je "nabila mene" in jaz naprej še 2.....ker smo bili ravno pod cestninsko postajo, je bilo vse pod kamerami in so šli policaji gledati posnetke, kdo je res koga....oz. kdo je kriv, in so rekli, da sem se jaz ustavil cca.20-30cm pred sprednjim avtom, ona zadaj ne, in je vse nabila konkretno.....ter bila posledično kriva za vse naprej....
Lahko da mi je takrat ravno to pomagalo, tista razlika v 2-3m....sicer se sam ne bi ustavil.....
Sej ravno to. Ali gledaš ker je tovarna in ljudje ki so zaposleni, ali gledaš lastnika nekega branda. Meni se s tem ne da ubadati recimo... Rajši lokalnega kmeta podprem pa hodim tja po živila recimo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za praske se tudi jaz ne, je bila ornk oglodana

Povezava za deljenje
Deli na druge strani