Vse mazde so rjaste. Od druge generacije naprej je pa kar se rje na karoseriji tice ok na podvozju je pa se vedno vse rijasto. Sem zadnjic na dvigalki gledal bmw x5 e53 2004 letnik. Ene pikice rje ni imela pa je bila vedno vozena v sloveniji. Prejsni renault clio in trenutna fabia ista zgodba. Minimalna rja na podvozju pa je bil clio letnik 04, fabia je pa 07. Tok o temu kok so vsi avti po podvozju gnili.
Mislim gume zamenjat in nacentrirat pa ni neka umetnost. Seveda najdes paciente, ampak to jih v vsaki panogi. Realna cena dalec naokoli je cca 35€ za menjavo in centriranje (odvisno od lokacije. 70€ se tudi meni zdi bolano drago.
Drgac sem pa tudi jaz zamenjal gume z zimskimi in pravtako zamenjal vzvratno kamero in komplet PDC sistem
Jest jih tudi sam menjam in obvezno dva kompleta feltn (zimske/letne). Gume menjas dvakrat letno in ne enkrat cena je pa taksna kot je bilo ze omenjeno cca. 35€. Kar se pa tice zeleznih feltn pa nebi izgubljal besed. Ko sem prodal prejsno mazdo sem nekje globoko v kleti nasel se zelezne feltne. Cel mesec sem cakal ce jih kdo brezplacno odpelje... Nakoncu so pristale na reciklazi.
Ja sej kolk pa imas to dela da razderes, ce spet crkne. 10 min. Ce smo pri prvi generaciji cel avto podrli, da smo zarnce za klimo zamenjal bo to macji kaselj
Jest imam bosch gor sedaj ze tri leta pa ko sem kupil avto so bile ze gor, tako da vprasanje kdaj jih je kalman namontiral. Delujejo pa totalno ne slisno. Je pa res da so aerotwin dobri brisalci medtem k so aero eko ali neki tazga poraz
Jap. Jest imam vedno take gume kjer pise samo outside...sploh se ne spomnem kdaj sem imel nazadnje gume kjer je bila oznacena smer vrtenja. Ne, da bi iskal take gume, ampak nakljucje zgleda
Meni gume vulkanizer nacentrira samo takrat, kadar kupim nove gume (sepravi 5-6 let). Imam dvojne feltne in jih ze celo zivljenje veselo sam menjam in mi se nikoli ni nobena utez odletela prec. Enkrat v zivljenje sem se celo zapeljal na avtooptiko, ker se mi zdi, da je pelko se na tastari sestki menjal volanski koncnik... Pa se to so pri vulkanizerju rekl da sploh nebi rabil, ker je bil avto v vago :D.
Jest nimam izkusen, ampak sem slisal same pohvale. Enkrat sem z njimi govoril in so po telefonu delovali zelo korektni. Je pa uporabnik kalman tam servisiral vozilo, ce se ne motim
Jest sem letos vzel nove nexen winguard sport 2 za 58€/kos pa sta bude, bude. Naceloma sem imel do sedaj pozitivne izkusnje z nexen. Dimenzija pa 215/50/17
Ampak alex ce smo ze pri krivulji je 2.5 170hp se zmeri za 2 s hitrejsa do 100 km/h od tvoje 2.0 . To je govora o drugi generaciji kje je potem sele tretja generacija k ima vec konjev in navora
V bistvu pri vsakem tankanju, največ pri vsakem drugem. Zato je zelo pomembno, da z enim tankanjem prevoziš čim več kilometrov. Zato pa so bencinarji tako zavistni do dizelašev.
Sepravi ce mi spije 3l olja na 700km (poln tank). Je to potem narobe a je ravno pravi cas za servis in novo olje
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Vse mazde so rjaste. Od druge generacije naprej je pa kar se rje na karoseriji tice ok na podvozju je pa se vedno vse rijasto. Sem zadnjic na dvigalki gledal bmw x5 e53 2004 letnik. Ene pikice rje ni imela pa je bila vedno vozena v sloveniji. Prejsni renault clio in trenutna fabia ista zgodba. Minimalna rja na podvozju pa je bil clio letnik 04, fabia je pa 07. Tok o temu kok so vsi avti po podvozju gnili.
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani