Jap prehitro sem napisal... ker sem doma bolj na dveh lokacijah sem imel v glavi Vi?-Brdo napisal pa Logatec - Mea Culpa.
Hja v Renaultu so zjebal - Twingo ni tipi?en Slo avto ampak Clio, ki ga tam ne delajo ve? - pa ?e tisto roadster zadevo brezvezno so jim uturili... se prav delajo samo ?e buti?ne avtomobile, ki niso glih tipi?ni slo avtomobili oziroma avtomobili, ki bi jih slo kupci kupili. Vse ostalo od renaulta pa ?e zdale? ni Slovensko.
Clio II (oz. sedaj Clio Storia) se vedno menda izdelujejo izkljucno se v Novem Mestu ...
Ne vem pa zakaj nih?e ne hodi na Maxen (ali pa podobne diskontne pumpe), kjer recimo s kuponom iz Mercatorja pla?a? 5 centov manj po litru kolikor je cena drugod v Slo. Pr?para? cca 3?.
Maxen ima kot kaze samo se 3 cente pri litru ceneje s kuponom... Pri Hoferju je od nedavnega vedno 3 cente ceneje (ne vec samo ob sredah in sobotah ali kako je ze bilo (pa takrat je bilo samo 2 centa razlike) ....
Je pa problem na teh crpalkah, ker vcasih ne mores natociti polno... oz. moras tociti dvakrat... Vsaj pri Hoferju sem nekajkrat ze naletel tako, da je recimo sicer omejitev 80?... ampak se crpalka ustavi ze pri 75? ...
se mi je zdelo, da bo to... sam na konc pri teh cifrah bi jih blo clo bolje prodat pa zamenjat za 16-ke... bo ?e ?e skor na profitu... hehe
Te 17ke sem kupil za 200? od dejanot-a ... saj se ni tako dolgo nazaj, ko sem se spraseval, ce pasejo na novo sestico... Pa se avto vseeno ne bo tako smesno izgledal, kot ce bi bile se manjse... Se vedno bodo pa zimske gume precej cenejse kot 19" ... pa se lazje je dobiti 17" zimske kot pa 19" ...
To, kaksen je standard ni tako odlocilen faktor... predvsem je davcna stopnja in dodatne dajatve... in seveda visina marze, ki je ocitno pri nas dokaj nizka ...
Recimo gremo proti jugu, kjer je standard nizji...
Na Hrvaskem je recimo okoli 42.100?
V BiH je tudi tam nekje okoli 42.000 ? (ni konfiguratorja, tako kot pri ostalih, cena pa je 82.630 KM ali BAM)
V Srbiji je cena 35.480? (tudi ni konfiguratorja... samo staticni cenik v ?) ...
mah zakaj fotr ma citroena prevo?enih 400.000km zj (pri hi?i je od 70.000km) in ni nobenga problema... more pa bit neki ?imbolj vsakdanjega in da niti malo ne iztopa....
Clio Storia ... Ali Dacia Logan ... ali mogoce Kia Pride
...tipi?en blesav japonski menjalnik pa?, ?e pri vseh JAP avtih sem imel doslej te?avo z vzvratno prestavo, ko je ob?asno potrebno sklopko ?e na pol popustiti, da prime menjalnik v vzvratno
Nic... bo treba nazaj na kaksno Laguno it... tam tega verjetno ni
Ve?krat opazim pri oglasih, da nekateri pi?ejo zraven kolk je bila cena avta ko je bil nov, zdaj je pa? avto vreden tolko, zakaj to?
Mogoce zato, ker nekateri ne znajo prebrati oglasa, kjer pise za kateri model tocno gre, kaksen motor ima in kaksno opremo ima ...
Recimo nova bencinska Mazda 6 stane nova od 21.390? do 35.060? ... poleg tega to se ni koncna cena, ker pride zraven se kovinska barva in se kaksna malenkost ... Jaz ne vidim nobenega problema v tem, ce prodajalec napise, koliko je bila cena novega ...
Res je strela, da je bolje ?e ima avto znano zgodovino servisov. Vemo pa tudi da v?asih servisi ne zamenjajo vsega kar ti ra?unajo. Najbolje je poznati ?loveka ki je avto vozil. To pa najve?krat ni mo?no. Jest svojo Mazdo redno servisiram po preteku garancije pri Pelkotu in vam povem da odkar sem jo prvi? peljal tja na servis mi tudi avto ne cuka ve?.
Mi je pa po dveh letih v moji Mazdi 6GT 140D karavan ?el servo motor?ek (2600?), ki so mi ga pa brez problema zamenjali na originalnem servisu. Druga?e pa dela avto bolj ali manj brez problemov.
Leto nakupa 2008 avgust, prevo?enih 125000km.
Me pa zanima koliko bi dobil za tak?no Mazdo zdaj. Ima pa vse razen navigacije. Usnje ETC.
Jest sem dobil za svojo (julij 2008, oprema GT Navi, kupljena v SLO, vsi servisi delani na poodblascenem servisu z vsemi racuni in vpisi v DSK,...) 11.700? ... Pa glede na kar nekaj povprasevanja, bi mogoce sla tudi se za kaksnega stotaka vec... Vazno mi je, da sem jaz dobil toliko, kot sem pricakoval in da je kupec tudi zadovoljen ...
Sem pred kratkim prodal tocno tako Mazdao (2008, 140 PS, 2.0 dizel...) V petih letih, kolikor sem bil lastnik in po prevozenih skoraj 120.000 km, nisem imel nobenih omembe vrednih problemov... tako kot je napisal iceman22 ... Tudi s prejsnjo sestico (letnik 2003, 120 PS, 2.0 dizel, ob prodaji po cca. petih letih sem imel okoli 175.000 km) je bilo podobno... Verjamem, da bo tudi pri sedanji tako ...
Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze.
Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let ...
Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??
Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...
Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi...
Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF ...
Ampak tale Klobasa pa tudi klobasá kar nekaj v tri dni ...
V prispevku >> http://goo.gl/fY7bBI pravi, da porabi okoli 4.000 do 5.000 litrov goriva na mesecni ravni... in da ga bo to sedaj stalo okoli 4.000 ? vec ... Zdaj nevem... ali jaz ne znam vec racunati... ali se je dejansko gorivo podrazilo za 1? pri litru?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Clio II (oz. sedaj Clio Storia) se vedno menda izdelujejo izkljucno se v Novem Mestu ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani