Skoči na vsebino
Mazda CX-60
Napisano

Danes sem končno malo preizkusil tole novo CX-60. Kaj naj rečem - za tak denar je zame no - go. Me je prav zanimalo par stvari, ki so rak-rana na mazdah, in tudi pri tem modelu je to še vedno prisotno..in to za precej več denarja.

Je precej boljša alternativa recimo cx-5, ki je sedaj precej precej že zloščen in speglan komplet.

 

Sicer pa ja, avto je velik , čuti se veličina in seveda teža. Po slabih cestah in luknjah precej poskakuje. Zdej to bodo najbrž sčasoma kaj uredili, ali pa pa ne , kot niso uredili zlaganje ogledal, ipd..Se pa najbrž v dnevu dveh navadiš tudi na to, ampak spet, ko pogledaš cenik si misliš, zakaj bi se moral navadit, da me sedaj premetava in ruka notri?? :)

 

Vklopil sem regeneriranje na hard, in mi je kar vse skupaj nekak cukalo, plus preklop med enim in drugim motorjem je še precej precej za izboljšat. Kup nekega cukanja ipd, kar seveda za tak denar ni sprejemljivo. Vsaj zame :)

 

Zapiranje šip na vratih je slabše bolj ne-premijsko kot na moji mazdi 6 - 2017 letnik. 

 

Na AC se še vedno trese levo ogledalo - ko sem to videl, desnega niti gledal nisem kaj dosti :)

 

To je bilo v slabi urci tako na hitro.

 

Kar se pa tiče plusov - napredek je v zvočni izolaciji podvozja in zunanjega hrupa. Hrup motorja je še vedno prisoten - za moje pojme mogoče celo preveč - razen če se cel čas voziš kot penzič.

 

Ergonomija je ok, materiali tudi v redu, osrednji del s plastiko tudi zaškriplje sem in tja , ampak nič kritičnega. Zadaj nisem sedel, prostora je pa res ogromno, sploh po širini.

 

Infotainment se mi zdi precej dober, zvok ki je pa tudi dokaj pomemben pa tudi bi bil za prvo silo, čeprav spet nič posebnega. Pozabil sem pogledati, če je bil bose al ne.

 

Skratka, overall - zaenkrat še ne, mogoče nekdaj nekoč, s kakim 6 valjnim bencinarjem - če le ne bi bil preveč požrešen :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

VIdim da je pa sedaj v izbor dimenzij 225 45 19 prišla tudi Sava UHP2, ki jo do sedaj pri nas nisem zasledil. Guma naj bi bila dobra, ni pa ravno tihe sorte.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano
Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".
Varno vožnjo in lep pozdrav  
Adijo pamet . A moderno je da med vožnjo tipkas po displayu??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Točno tako, ogromna razlika je tudi kako zagori in kako močno. Pri Ev zagori v momentu celoten poden avta, pri klasiki imaš pa še precej časa, da se rešiš ker začne goreti v motornem delu.. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz pumpam okoli 2.5-2.6, kar je še vedno več kot piše v navodilih se mi zdi da je nekje 2.2 oz 2.3 bara.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
10 hours ago, jacques33 said:

S tem se tudi jaz strinjam, kvaliteta se pokaže na dolgi rok. Pri mojem načinu vožnje sem jaz premium gumo vedno zamenjal zaradi starosti in nikoli zaradi obrabe.

Drugače premium letna guma 19 col za Mazdo 6 pride cca 200 EUR po kosu, zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji, zdaj ali razlika v ceni odtehta razliko v kakovosti, pa naj vsak presodi zase.

 

To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...

Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je. 

 

Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.

 

Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh. 

 

Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo -  ne samo pri ceni :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.