Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna". Varno vožnjo in lep pozdrav
Adijo pamet . A moderno je da med vožnjo tipkas po displayu??
Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.
Točno tako, ogromna razlika je tudi kako zagori in kako močno. Pri Ev zagori v momentu celoten poden avta, pri klasiki imaš pa še precej časa, da se rešiš ker začne goreti v motornem delu..
Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.
Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?
S tem se tudi jaz strinjam, kvaliteta se pokaže na dolgi rok. Pri mojem načinu vožnje sem jaz premium gumo vedno zamenjal zaradi starosti in nikoli zaradi obrabe.
Drugače premium letna guma 19 col za Mazdo 6 pride cca 200 EUR po kosu, zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji, zdaj ali razlika v ceni odtehta razliko v kakovosti, pa naj vsak presodi zase.
To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...
Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je.
Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.
Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh.
Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo - ne samo pri ceni
Sam je pa res, da najslabše gume, ki sem jih imel na Mazdi so bili stare2 tedna ,torej ful frišne. Mogoče je razlog za tako oceno to, da so bile pač Fulda
Možno, ampak od tega je že kar nekaj let, pa dvomim da si mel gor ravno NFERA 4 model? Saj ne rečem, premium zna bit v katerem parametru boljša, je pa cena nesorazmerno višja od tega za kolikor je boljša. A veš uno načelo 20-80 - ko dosežeš z 20% vložka ali truda 80% nečesa, je v redu, ko pa to postane obrnjeno pa nekak ni več smisla
Glede točke 1 pa niti ne. Ni vse črno belo. Fora je pa samo v tem, da za 50% manj denarja dobiš mogoče 10-15% slabšo gumo.. če sploh, velikokrat je v nekih segmentih lahko celo boljša - recimo en tak segment je hrup, ki ga pnevmatika proizvaja.
je pa po tej logiki dokaj težko. Potem lahko rečeš, da vedno kupiš vse naj, pa je res? Nekdo ki veliko da nase, a potem tudi veliko (kvalitetne hrane) da vase, al je samo hrenovke cel teden. Takih je precej. V bistvu bi moralo bitit tako, avto bi moral šele na drugem mestu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani