Pismo ja tale TPMS cez zimo je res mal annoying. Se pa spomnim, da je ze kar nekaj casa nazaj folk hotu izklopit TPMS in so rekli na servisu, da se to neda. Po drugi strani so pa na hrvaskem forumu pisali, da neka firmo to uredi brez problema in tudi relativno poceni :). Tko da vse se da, koliko imajo pojma na servisu je pa druga zadeva.
Ej aless a v primeru menjave ABS -DSC modula ali gre za plug and play zadevo ali je potrebno modul skonfigurirat z avtom ? A mogce kej ves ?
Naceloma gre tako:
- predpranje vozila, da se odstrani vsa groba umazanija
- ciscenje avta s samponom in two bucket metodo.
-v primeru, da zelis avto se spolirati je potrebno avto spucati z glino oz. clay barom
- nanos zascite (vosek, keramicna zascita...)
Vmes med pranjem imas se en kup postopkov, katere lahko uporabis (ciscenje felten, voskanje felten, nanos hidrofobnega premaza za stekla, premaz za gume,politura za krom itd.)
Drgac pa pred poliranjem/voskanjem mora biti povrsina popolnoma cista, zato se pa uporablja pred pranje, pranje in nato se uporaba claybara, da je povrsina v nulo cista in gladka
A pa polirate na roko? Jaz si nebi upal na mašino 😬
Ja Alex, roke te že bolijo, je pa avto povoskan za dobre 3-4 mesece v primerjavi z avtopralnico pa še plastika je vosek-free.
oldschool na roke :D. Imas vec vrst voskov. Eni so bolj osredotoceni na sijaj in so "lazji"-poletni voski, kateri zdrzijo cca. 3 mesece. Na drugi strani imas pa malo bolj "trde" voske k so malo manj sijoci, ampak so bolj osredotoceni, da zascitijo vozilo -"zimski". Te zdrzijo tudi do 6 mesecov . Jest do sedaj se nikoli v zivljenju nisem peljal avta v avtomatsko avtopralnico. Obvezno two bucket metoda
Uff zadev je neomejeno. Jest osebno kar se tice zunanjega pranja. Sampon za predpranje, klasicen sampon, sredstvo proti musicam, sredstvo proti leteci rji, vosek, polirna pasta. Enkrat, ko to kupis imas kar nekaj casa mir
Vse mazde imajo z zavito kljukico kolikor je meni znano. Sicer pa, ko sem jih jaz narocal sem vedno izbral tip adapterja in sem vedno dobil samo ta adapter (ze namescen). Ponavadi je tudi tip adapterja narisan na slikci od brisalcev preden narocis
Drgav imas pa ful izbire pri bosch le komplet pakiranja je bolj malo na izbiro (isto je pri drugih znamkah). Narocis pac posebi levi in desni brisalec in itq obadva prejmes istocasno le da sta pakirana vsak v svoji embalazi.
Sepravi lahko prilopis prikolico in vsega skupaj s prikolico vred vleces 550 kg. Glede na to da je prikolica tezka cca 130-150kg lahko furas dobrih 400kg. Ni bas neki...
Ta je svetovna. To je isto, kot da nejcu poci guma na kolesu in kupi novo za 10e potem jo pa pelje na servis zamenjati in mu zaracunajo 50e. Denar mora kroziti
Dobro nerabis sedaj pretiravati. Je ze res, da je mazda lep avto, ampak to ne pomeni, da ostali niso. Isto je s kvaliteto in dalec od tega da samo mazda zna narediti "dober" avto.
Kar se pa predsotkov tice:
BMW. VW - vozijo bosanci
MB- vozijo siptarji in "bogatuni"
Kdo potem vozi mazdo? Vsi k so naredili doktorat in se ne pisejo na IĆ?
To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito. Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem.
Js pa sem zopet pral aka luščil dol iz pleha komarje, mušice, muhe in še vrjetno kakšne druge letalce. Se pozna, da je manj prometa na AC tist en avto k se pele vse pobaše
Jutri bo pa lepa rdečo rumena, k bo prekrita z cvetnim prahom
Potem si dobil nova tesnila in pa vijake ? V nasprotnem primeru jih imam pomoje se jaz doma . Drgac pa da te malo potolazim, redko kdo zamenja se tesnila in pa vijake. In nazalost je potem po hitrem postopku situacija spet ista. Naceloma tesnila samo pregledajo in vijake spucajo in nazaj iste namestijo. Sedaj, ce vijaki niso v slabem stanju to nekak ni panika, ampak glede na to, da folk vijakov redno ne puca in maze je malo vrjetno, da bojo v dobrem stanju enkrat, ko zacne celjust stekat :). Jest vsakic, ko menjam gume zimske-letne podrem se zavore in lepo spucam ter namazem. Ravno zaradi tega sranja s stekanjem celindra.
Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca. 4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.operi-avto.si/559-polirni-plastelin
Povezava za deljenje
Deli na druge strani