?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.
Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.
Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.
?al meni tudi 1x... ?e bi ga dobil bi mu tud glavo od?raufal. Enostavno nekatere boli kurac, sej ne rabijo biti ve? previdni, ker ma kljuko pa njegovemu avtu ne bo ni? - po moje se mu je ?e smejalo, ko je ruknil v moj avto. Res ne vem zakaj so se odpovedali zakonu o obvezni snemljivosti kljuke, ko ni v uporabi? :ne vem:
Ampak tudi zdaj nimam turing gume - GY Eagle Asy 2 pa je narejenih ?e 30kkm pa se sploh ?e ne pozna kaj dosti obrabe - je ve? kot 5mm profila. Zdr?ale bodo ?e vsaj 1x toliko. Z originalnimi Dunlop sem naredil cca 75kkm, do recimo 2,5mm pol so ?le pa dol pa druge take gor, ki so bile iz ene razbite mazde in imele za sabo cca 8kkm - z njimi sem naredil ?e skoraj 70kkm.
?e ?e, ampak a te bo konec, ?e zamenja? tisto olje? Tam notri je tovarni?ko nalito olje in na za?etku je najve? obrabe, da se vse premikajo?e komponente dobro ule?ejo. V tistem olju ostane najve? kovinskih delcev.
Za avto da?, ne vem 20k?, menjava pa je kaj pa vem 50?. Proti nakupni ceni avta zanemarljivo, pa ?e bolj si pol miren, da si nekaj naredil in ?e bi kdaj pri?lo do te?av si ne bo? nikoli o?ital zakaj pri novem nisi reskiral ?e tistih nekaj deset evrov.
Ne me narobe razumet, ni? ti ne solim pamet, ampak sem samo podal razmi?ljanje, kako sem sam razmi?ljal, ko sem bil v podobni situaciji in imel nov avto. Odlo?a se pa itak vsak sam - sej verjetno, tudi ?e ne menja? bo vse v redu ampak kaj pa ?e.....
?e bi nadziral utripanje ra?unalnik bi bil utrip vedno enak ne glede koliko upornosti bi bilo vezano na ?arnicah - oziroma po doma?e, ?e bi ena crknila bi ?e vedno utripalo z isto hitrostjo.
Tako, da je skoraj sigurno, da ima? klasi?en rele, ki je nastavljen na skupno upornost vseh porabnikov (beri vseh ?arnic). Lahko si pomaga?, da poleg LEDice vtakne? ?e ustrezno velik upor, da bo enako klasi?ni ?arnici pa bi moralo delovati Ok.
Joj kak?en blesav tekst - men ni blo ?ist ni? sme?no. Avto je pa? uporabljal kot delovno sredstvo - a ?e bi bil pa s traktorjem za 100k? bi bilo pa OK? Novinarjem res tem zmanjkuje pol pa take bu?e trosijo.
Hmmm.. jaz sem imel tud prvo ?estko pred FL pa je bla skoz zuni, brez gara?e naredla 140kkm v dobrih ?tirih letih pa ni bilo niti sledu o rji. Tko da ne vem - prej bi rekel, da so bile slabe serije al pa slabo barvanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
haha rvati ne popu??ajo... tolk starih kazni ne pla?ujte, ker gre za natego.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani