Skoči na vsebino
Mazda 6 Bencin 120
Napisano

Mi imamo v familiji enega takega letnik 2005 FL. Sicer je pri 100kkm ampak do zdaj razen amortizerjev prtlaj?nika ni bilo ?e ni? narobe. Ni pa tako posko?en kot dizel samo se pa ?isto lepo pelje, ?e niso zahteve previsoke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Samovoze?i avtomobili
Napisano

Seveda ni napovedal nesre?e, ker to je nemogo?e - je pa res, da senzorji, radarji, lidarji itd, zaznajo ustavljeno vozilo in na to je reagiral istem. Verjetno bi ?e marsikateri sistem to znal - mogo?e tudi ta v novi FL ?estici ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Fila ga vseeno samo za tistega, ki ima ve?jo kapaciteto bo pa? trajalo dlje, ?e ga polni? iz nule. Se pa vedno postavlja vpra?anje kolk smiseln je ve?ji akumulator saj je na?eloma potreben le in zgolj za zagon motorja. Od tam naprej mora alternator zagotavljat energijo za vse porabnike v avtu z vi?kom pa polni ?e akumulator. ?e tega ne sfolga je nekaj narobe z alternatorjem oziroma koli?ina priklopljenih porabnikov ne omogo?a, da bi se v ?asu vo?nje spet napolnil aku do konca. Tako je v zimskem ?asu priporo?ljivo za vse tiste, ki dnevno delajo premalo kilometrov, ali na vsake toliko narest malo dalj?o furo (100km+) ali pa dopolnit aku s polnilcem preko elektri?ne vti?nice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ne, nisem napisal, da potem ni po standardih. Gumo naredijo tako, da se najbolje obna?a na testih, ko je ?isto nova. Se pravi mora imeti odli?no vrhnjo zmes za ?imbolj?i oprijem. Naslednji del testov je vzdr?ljivost gume. Z mehko zmesjo, ki je fantasti?na v prvem delu testa bo vzdr?ljivost sila skromna zato obstaja oprejemljiva mo?nost, da gumarji goljufajo in da je ta del zmesi bistveno druga?en (tr?i in bolj odporen na obrabo). To testirajo na posebnih valjih, kjer simulirajo obrabo, da nato lahko ocenijo koliko kilometrov bo guma naredila do zakonskega minimuma. In spet bo taka guma dobila odli?ne ocene za obrabo ampak, ker po tem testu ne testirajo ve? performanc, nih?e ne ve, da taka guma nima niti pribli?no enakih sposobnosti kot takrat, ko je bila ?isto nova.

 

V teoriji globina profila ne bi smela vplivati na splo?ne performance (razen v snegu, brozgi in akvaplaningu) in bi se v suhih in vla?nih razmerah morala obna?ati kot, ?e bi imela dovolj profila oziroma celo bolje saj so ni?ji bloki profila ?e bolj kompaktni in se manj zvijajo. V praksi pa seveda ni tako, zato se postavlja vpra?anje kak?na je vrhnja plast pnevmatike in kak?na je plast pnevmatike, ko se pnevmatika ?e malo izrabi.

 

Sej vem, da se tole bere kot teorija zarote, ampak do afere VW in izpusti si tudi ni nih?e mislil, da znajo tako goljufat in manipulirat teste. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Hja sej, ?e pa bi vulkanizerje poslu?ali, bi pa morali gume menjat vsako sezono. :hudicek:

 

Kar dejansko je res, saj vsak mm manj zmanj?uje performance pnevmatik in nekaj so testi novih, nekaj povsem drugega pa obna?anje, ko je guma obrabljena za 1mm, za 2mm in tako dalje.

 

Tako, da sploh ni nujno, da zmagovalka testov bi bila zmagovalka tudi po nekaj 10kkm uporabi. V preteklosti se spomnim na neko letno Michelinko, ki je bila super na testih in nenormalno dobra pri obrabi ampak takoj, ko je bilo narejenih 10.000+ km je drasti?no izgubljala performance. Vse to je nekako logi?no saj majhna obraba in visoke performance pa? ne gredo skupaj. Podobno je bilo z zimsko Dunlop M3, ki je bila odli?na, ko je bila nova, po dveh zimah uporabe in mogo?e 1,5mm manj profila pa je bila na malo bolj gladki in vla?ni cesti ?iva katastrofa - kot bi se vozil po ledu.

 

To daje ob?utek kot pri VW-jevih goljufijah s testnimi izpuhi. Va?no, da gredo dobro ?ez test, kar je odli?no za prodajo, za vse ostalo jim pa milo re?eno dol visi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

3mm je minimum za zimske ali letne od 15.11. do 15.3. - pri letnih mora? imeti ?e ketne ustrezne dimenzije s seboj.

Za obdobje od 16.3. do 14.11. pa je po trenutni zakonodaji dovolj 1,6mm profila, oziroma to je toliko kot je tista oznaka v samem profilu gume. Sicer nikakor ne priporo?am, da se gre tako dale?, da je samo toliko profila ampak zakonsko je pa pa? dovolj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupiti Mazdo 3?
Napisano

Ja in svizec zavije ?okolado v folijo. Prodajalci avtomobilov so najbolj nabrita sorta trgovcev - prpravijo te skor do joka in na koncu se ti smilijo, ker so v bistvu samaritani in gredo raje v svojo zgubo kot, da bi obrali kupca.

 

Fora s servisom, da naj bi hodil k njim je pa ?e en trik v stilu glej kolk smo ti popustili zdaj pa bodi tudi ti fer in servisiraj pri nas, da se izma?emo iz izgube v katero si jih prisilil s svojim nakupom. Smrk in jok.

 

Teoreti?no bi ?e mogo?e verjel v zgodbo, ?e bi se menjal model in bi ?e imeli staro zalogo, ki bi jo nujno morali spraviti v promet, tudi pod ceno... ampak to se jim zgodi tako redko pa ?e tisto za ene par avtov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorne plo??ice
Napisano

Menjal prvi? plo??ice spredaj na skoraj 120.000. Drugi? skupaj z diski na dobrih 200.000km. Zadnje so bile menjane do zdaj tudi enkrat skupaj z diski, ker so bili preve? zarjaveli.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To?no tako.... trenutno je to eno veliko prodajanje megle. Verjetno je edina pametna trenutna re?itev hibridi oz. el.avtomobili s podalj?evalcem dosega. Vse ostalo se nekako (?e) ne izzide.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016 trese
Napisano

Pa sej ta problem poznamo .... kdo se na forumu matra ?e kar nekaj ?asa s feltnami, ki tresejo? Najprej so se mu lu??ile original feltne, pa so jih reklamacijsko menjali, zdaj mu pa z novimi trese k pr norcih pa ?e vedno nima re?itve. Tole bo ista te?ava.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Mal je zmede v teh primerjavah saj je najbolj bistveni podatek kapaciteta baterij, mo? motorja pa je le bolj sekundarnega pomena in niti ne vpliva zelo veliko na skrajni domet pri normalni uporabi avtomobila. Kapaciteta se meri v kWh (kilowatne ure) in pomeni koliko ur pri obremenitveni mo?i 1kW bo lahko baterija poganjala motor.

 

Primer: Nissan Leaf ima 80kW motor (maksimalna obemenitev) in 30kWh baterijo. Pri polni obremenitvi motorja to pomeni samo skromnih 22 minut vo?nje. Ampak motor nikoli ni vseh 22min maksimalno obremenjen in ?e deluje recimo nekje enakomerno pri hitrosti 100km/h s pribli?no mo?jo 25kW bi teoreti?no se dalo prevozit tudi ve? kot 300km. Ker pa vemo, da so zraven priklju?eni ?e drugi porabniki (lu?i, ozvo?enje, klima, servo, varnostni sistemi, itd) in seveda, ker ne gre za enakomerno vo?njo, saj vsebuje pospe?evanja bo ta domet hitro prepolovljen.

 

Tudi, ?e ima? Teslo s 500kW motorjem in baterijami s 85kWh ni dosti druga?e. ?e vozi? var?no tako kot z Leafom bo mogo?e obremenitev malenkostno vi?ja (te?ji avto) pri istih hitrostih ampak zaradi skoraj 3x kapacitete baterij se da s Teslo prevozit tudi 400-500km. Seveda pa ?e vozi? Teslo pod polnimi obremenitvami v stilu ?drive it like you stole it? pa seveda domet tudi pribli?no ne bo tak?en in je lahko ?e celo manj?i kot pri Leafu pri polni obremenitvi saj ima Tesla le za 10minut d?usa.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To?no tako - lahko nekateri so glasni in propagirajo elektri?ne avte ampak resnica pa ni glih ro?nata. S trenutno kapaciteto elektrarn smo prekratki vsaj za okoli 200%. Da ne bodo ekologi prehitro svr?ili - bi za tak plan rabli na u? vsaj ?e dve JEK.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.