?e bi nadziral utripanje ra?unalnik bi bil utrip vedno enak ne glede koliko upornosti bi bilo vezano na ?arnicah - oziroma po doma?e, ?e bi ena crknila bi ?e vedno utripalo z isto hitrostjo.
Tako, da je skoraj sigurno, da ima? klasi?en rele, ki je nastavljen na skupno upornost vseh porabnikov (beri vseh ?arnic). Lahko si pomaga?, da poleg LEDice vtakne? ?e ustrezno velik upor, da bo enako klasi?ni ?arnici pa bi moralo delovati Ok.
Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat
Fila ga vseeno samo za tistega, ki ima ve?jo kapaciteto bo pa? trajalo dlje, ?e ga polni? iz nule. Se pa vedno postavlja vpra?anje kolk smiseln je ve?ji akumulator saj je na?eloma potreben le in zgolj za zagon motorja. Od tam naprej mora alternator zagotavljat energijo za vse porabnike v avtu z vi?kom pa polni ?e akumulator. ?e tega ne sfolga je nekaj narobe z alternatorjem oziroma koli?ina priklopljenih porabnikov ne omogo?a, da bi se v ?asu vo?nje spet napolnil aku do konca. Tako je v zimskem ?asu priporo?ljivo za vse tiste, ki dnevno delajo premalo kilometrov, ali na vsake toliko narest malo dalj?o furo (100km+) ali pa dopolnit aku s polnilcem preko elektri?ne vti?nice.
Ne, nisem napisal, da potem ni po standardih. Gumo naredijo tako, da se najbolje obna?a na testih, ko je ?isto nova. Se pravi mora imeti odli?no vrhnjo zmes za ?imbolj?i oprijem. Naslednji del testov je vzdr?ljivost gume. Z mehko zmesjo, ki je fantasti?na v prvem delu testa bo vzdr?ljivost sila skromna zato obstaja oprejemljiva mo?nost, da gumarji goljufajo in da je ta del zmesi bistveno druga?en (tr?i in bolj odporen na obrabo). To testirajo na posebnih valjih, kjer simulirajo obrabo, da nato lahko ocenijo koliko kilometrov bo guma naredila do zakonskega minimuma. In spet bo taka guma dobila odli?ne ocene za obrabo ampak, ker po tem testu ne testirajo ve? performanc, nih?e ne ve, da taka guma nima niti pribli?no enakih sposobnosti kot takrat, ko je bila ?isto nova.
V teoriji globina profila ne bi smela vplivati na splo?ne performance (razen v snegu, brozgi in akvaplaningu) in bi se v suhih in vla?nih razmerah morala obna?ati kot, ?e bi imela dovolj profila oziroma celo bolje saj so ni?ji bloki profila ?e bolj kompaktni in se manj zvijajo. V praksi pa seveda ni tako, zato se postavlja vpra?anje kak?na je vrhnja plast pnevmatike in kak?na je plast pnevmatike, ko se pnevmatika ?e malo izrabi.
Sej vem, da se tole bere kot teorija zarote, ampak do afere VW in izpusti si tudi ni nih?e mislil, da znajo tako goljufat in manipulirat teste. :ne vem:
Napisano
Ti bo foruma? Labi vse razlo?il - on je strokovnjak za zavesice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani