Fantje, vi kepo vozite svoje benzinarje in ne k...te o stvareh, ki jih ne poznate.
Pa sej ni to bistvo, naj kupi kar hoče, ampak je pa dejstvo da je v tem trenutku nakup mazde diesel bolj tvegan nakup, tudi za poznavalce kot si ti. Zakaj mislis da je an avtonetu en kup dizelc, pa nobenega pametnega bencinarja. Že pred gonjo dizlov je bilo mazdo dizel težko prodati glede na težave o katerih so porocali uporabniki. Prodaja bencinarjev in elektricarjev je v vzponu in dvomim da se bo trend obrnil v prid dizlu, prej se bo zgodilo, da bomo vsi na nek način pristali na elektriki, pa če to hočemo ali ne.
DDV se v določenih primerih obračuna in plača od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva.
Za rabljeno prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
-kopensko motorno vozilo je bilo dobavljeno po preteku šestih mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, plovilo in zrakoplov pa po preteku treh mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo in
-s kopenskim motornim vozilom je prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovilom preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovom preletenih več kot 40 ur.
Oba pogoja morata biti kumulativno izpolnjena, da se prevozno sredstvo šteje za rabljeno.
Sem gledal na FURS strani kaj se šteje za novo vozilo in piše:
"Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov."
A jaz to pravilno razumem, da morata biti izpolnjena oba pogoja, da se vozilo šteje, da ni več novo, torej:
- vozilo mora biti starejše kot 6 mesecev in hkrati
- vozilo mora imeti več kot 6k km
Torej četudi je vozilo staro 3 leta in ima npr. samo 4k prevoženih se še vedno šteje kot novo 🤔
Tudi ta pot je možna, samo potem bi verjetno mi vsi vozili naše mazde vsaj 30 let. Dvomim, da kdo kupi novo vozilo da bo prišparal, ker tako pač ne gre, zato pa bi ji priporočal, da kupi malo rabljenega, ki je že izgubil del vrednosti. Njeno vozilo je staro 8 let in ga bo gospa verjetno želela/morala zamenjati v prihodnosti. Za svojega starega čez par let ne bo dobila skoraj nič in bo potem prevelik finančni zalogaj, da bi si kupila novejše vozilo. Se pa verjetno vsi strinjamo, da je nakup novega vozila potrošnja denarja, ampak nekdo ga mora kupiti, da mi lahko potem kupujemo rabljene.
Pridružujem se mnenju @sportman333, da prodaš dokler je nekaj vreden in kupiš novega oz. še bolje kakšno leto starega. Vzemi mazdo 3 ali pa CX30 bencinarja pa boš še naprej brez skrbi.
Ja tko kot so napisali. Moja ima C3 1.2 motor in na 50k je javil napako. Ugotovljeno da se je začel luščiti jermen v olju. Sodelavec je menjal že 2 x jermen do 70k. Ni mi jasno zakaj forsirajo ta jermen v olju.
Imqm strešno okno sam sem verjetno pozabil omeniti ko sva prvič zavarovala, do sedaj sploh nisem pomislil. Odkup prve škode pa pomeni, da v kolikor uveljavljas skodo, da ti ne vpliva na noben bonus. Npr. jz imam 2 varovalki, torej prva je odkup prve skode, druga je pa da imam PR 1 in mi v primeru druge skode se vedno ostane cel bonus, saj padem za 3 razrede v PR4 in izgubim mislim da samo 5% bonusa. Torej ce dvakrat uveljavim skodo padem iz 55% bonusa na 50%.
Jaz imam tudi na M6, l2017, namesto nemške nakame vpisano revolution top. Drugače pa z odkupom prve škode, 0% odbitno franšizo in vsem možnim zavarovanjem, plus tavelika asistenca za tujino, odkartam 700eur.
Sam sem prejšnjo M6 vozil k Pelkotu, pa sem ga nehal ker bi skoraj plačal menjavo volanske gredi namesto 2 manšet za 15eur. Ok, mogoče se zgodi, pa je naredil napako in me res ni hotel "nategniti", ampak slab priokus je ostal.
Me je pa poleg tega motila ena zadeva pri njemu in to je hitenje in gužva. Ni bil problem, da bi mogel extra dolgo čakati na servis, ampak sem imel skoz slab občutek, ker so vsi mehankarji hiteli, ker jih je skoz preganjal in mi je delovalo napeto vzdušje v katerem prihaja do napak. Prav tako sam Pelko bolj organizira delo kot šraufa, tko da je strokovnost dela odvisna bolj od njegovih zaposlenih. Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda. Verjamem, da pri tej količini vozil drugače dela niti ne more organizirati, ampak meni pač ni bilo všeč.
To je pač moja izkušnja, vem pa da jih je veliko zadovoljnjih.
No no, malo bolj tvegano pa je. Poglej na mobile.de po kaksnih cenah prodajajo vozila, pol pa mal googlej pa preveri po forumih iskrenost in poštenost.
Ja najbolj bo verjetno kupiti od fizične osebe pa da greš pogledat avto k njemu domov, da vidiš kje stanuje in preveriš če so bile tam poplave. Res je, da je bil lahko avto takrat tudi drugje, sam glede na to da je bila poplava zjutraj je velika verjetnost, da je bil avto doma. Če boš kupil od dilerja pa bi mogel ugotoviti vsaj iz kje je bil prejšnji lastnik. Verjetno se pri pregledu vozila tudi hitro ugotovi če je bil pod vodo.
Sam bom sigurno potencialnega kupca rade volje povabil domov, pa se bo lažje odločil za nakup.
@Andymc jaz imam M6 2,5l motor, letnik 2017. Poraba po prevoženih 90k km je še vedno 6,9l po računalniku. Tukaj je vključena mestna vožnja, primestna in avtocesta. Avtoceste je približno 20k. Če ga normalno voziš bo poraba okoli 7l.
Sem iz Kranja, če hočeš probat se lahko zmeniva, da ne boš na pamet kupoval. Drugače imam namen svojo v bližnji prihodnosti tudi prodati.
Ja prodaja je nizka, verjetno predvsem na račun cene. Gledal sem prodajo mazde v Avto Fokus reviji. V prve pol leta je pri nas padla za 20%, v EU pa se je zvišala za 40%, kar verjetno kaže na naš standard, tujci imajo denar za aktualno CX60, pri nas žal ni tako.
Meni je pa ta funkcija čist nepomembna. Mogoče sem vse skupaj 5 x pogledal kakšna je omejitev če sem bil v tujini, pa še to nisem čist verjel podatku na ekranu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ma bolani so s temi cenami vsi po vrsti. Čisto nabijanje dobička brez podlage.
Popravljeno od ignacijPovezava za deljenje
Deli na druge strani