Se strinjam. Samo na mild oz. mehki hibrid nimamo vpliva. To se ne da polniti.
Viličarji v industriji (poznam osebno iz ene fabrike) so že več kot 30 let na akumulatorje. Ampak tam se je zamenjalo baterijo in vozlo naprej.
Tista ven vzeta, pa se je polnila. To se sploh ni dalo polniti na viličarju direktno. Tu je viličar delal ruski turnus in da bi stal ko se polni, je neracionalno.
Če se teh ne da več ven vzet, so dejansko šli s časom nazaj. Kar je zelo žalostno.
Zakaj pa misliš, da imam i20n? Vsaj ostala alternativa v tej velikost je neka inačica hibrida, zdaj pa pač imam gokart.
Vedno tole zagovarjam. Najdražja je pnevmatika, ki jo pobere prehitro. Kaj je torej boljše - pnevmatika, ki zdrži 40kkm in stane 100€ ali tista, ki naredi 70kkm in stane 150€?
Odkar vozim avte, nisem niti ene obrabil do meje.
Najbližje sem bil s Dunlop Sportmax TT, pa sem jo vrezal na s steklom. Ca 3cm rez, pri 3-3.5mm profila.
Ostalo slabo drži, se cota itd... tako da naj se rabijo, kolikor se želijo.
Važn mi je oprijem in zavorna pot.
Mogoče se bojo Pirellike izrabile kot prve. Sploh ker so mi jih izdobavli s 6mm profila samo.
pred 6 minutami je Shrek napisal:
To je reklamno sporočilo. Continental je boljša guma.
Imam eno stranko ki je bolj vestna kot ti, olje se menjava na 3000 km.svečke na 5000 km,air box vsakih 5 let,celo notranji plastični blatniki so se menjali preventivno.Roba pa mora bit vse original OE OPEL
To je kot Renault 4 starejše izvedbe. Brez oljnega filtra je imela interval 5000km.
Diski že mejo nekaj roba, pa tudi občutek imam kot, da je vse "zmatrano". Zdej sem imel nadomestna jajca od megana pa se mi zdi, da je boljše bremzalo 😅
Kaj te vem. Na 1997 Hyundai Lantri smo do 210.000km menjali 3-4 komplete pakn spredaj. Diske nikoli.
Uradna toleranca je tako bolana, da bi vsakokrat moral menjat še diske. Realno pa diski zdržijo dosti več. Edino toplotna prevodnost se manjša, ker je manj mesa. Tako da pri ekstremnih razmerah, jih prej pregreješ.
Lahko so tudi pakne "glazed", pa je za to občutek slabši.
Če je dober mojster, ga ne polira ob hladnem rihtanju.
Sem imel Alfo polirano prvič, M2 a ne.
Polira se za to, ker se kontra špici pojavijo in ali se jih pobrusi ali pa se jih kontra pogliha. Ker je ouliranje hitreje, večina pulira.
Pol pa mi je že na žalost Alfo z grobo potegnil, da so bli risi na barvi, ki jih leta avtopralnice ne naredijo in sem si plačal sam fino puliranje pri pravem mojstru....
Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?
Giulietta, Dunlop Wintersport 4D, 205/55R16 2.5-2.6 spredaj, 2.3 zadaj. In če si stal, da boš zavil k Bauhausu v MB in je kdo mimo na križišču priletel, se je pozimi zazibala. Podvozje je bilo doplačano športno.
Lahko ti dam samo za primerjavo dimenzije, ki jih vozim:
215/40R18 in 235/40R18.
In moje zimske 215 niso ravno dost cenejše, kot opevana 19" dimenzija. 😉
Ti praviš da so čist ok 17" in da ni neke razlike, ker se pozimi počasi voziš. A v postu je bil komentar kakašna je razlika s 2" več?
A ni to vsaj malo protislovje?
Edit:
Pa predn sem popljuvan spet. Vsak naj vozi kaj če. Samo trdim, da če si "petrol head", boš dal isto dimenzijo gor. In to ni nič narobe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na Mol-u in OMV-ju ne tankam, ker imajo E10 za 95-ko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani