Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.
Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.
Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.
Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.
Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme z motorjem na notranje izgorevanje...
Spet EV ljubiteljska. EV se mora vžgat ICE pa samo pokvarit. 😮💨
Resnica je ta, da ne poznam nobenga, ki bi se mu EV ali ICE vžgal.
Poznam pa ljudi, ko jih je EV pustil na cedilu. Seveda ICE tudi.
Vse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.
Počal sem samo na hrvaških trajktih.
V Italiji nikoli.
Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.
Gospod tovariš Slivka, to je še iz socializma isto, ko je bila družba čisto drugačna.
Bo potrebno na kakšno osvežitev znanja cestno prometnih predpisov.
Drugače pa se tukaj strinjam, da je popolnoma kriva tale teta. Tak se je nazadnje v okolici nekdo ubil, ker je preko železnice peljal, brez da bi pogledal in ga je zbil vlak za pregled tirov.
Vsak mora nosit posledice za tisto kjer se ne držimo pravil.
Enkrat sem ene Dunlop SP WinterSport 3D pustil vulkanizerju za 20€...dve z 4mm,dve pa z 6mm profila...6let stare...za poleti za kakega "butlja" še za ponucati,pozimi pa za ubiti se...si malo zabremzal,in je kar letelo,kamor je hotelo😬.
Od takrat naprej-6 let je pri meni meja,pol pa me ne zanima več,kaj bo kdo z njimi počel,samo znebiti se jih hočem,in nočen nič zajebancije prek bolhe ipd...pa nimam mira iz nočne-klici,SMSi,pa daj mi jih dostavi,pa...ma dobesedno jebe se meni za takšne "smeti"...mojega avta ne bodo več videle.
Če so strukturno ok, niso spokane in se lamele ne cotajo jih prodam.
Denar ne leži na cesti in prodam marsikaj na Bolhi.
Če pa so take, da jih ne mislim prodat, jih peljem na odpad. Moj vulkanizer žal računa za stare gume, če ne vzameš novih pri njemu. Za nove pa ni konkurenčen.
Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat.
Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.
Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.
Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš.
Drugače pa takoj jermen menjat.
Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.
Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.
Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
Vse poste od @DINAMIK sem prebral. Pravi da razmišlja o Focusu ST ali o CX-30.
Za Focusa vemo, da je ST ukinjen, tako da je lahko samo bencin. Za Mazdo pa ni povedal kateri ageegat gleda. Razen če so dizli na CX-30 ukinjeni, ker ne spremljam redno ponudbe?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Nisem nasprotnik.
Vsak ima izbiro.
Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.
Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.
Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.
Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani