Skoči na vsebino
Mazda MX-30
Napisano
pred 23 minutami je NevLado napisal:

A filaš doma? Koliko časa rabiš da nafilaš iz 20-80%? A bi naredil 150 km v enem dnevu, če bi se vozil 130-150kmh po AC? Koliko je kaj poraba pri takih hitrostih?

Nimaš šans. Pri 150 km/h po AC absolutno ne, tudi 130 km/h ne. 110 km/h mogoče zdaj poleti, pozimi ne ... Prevelik upor (oblika), posledično pri višjih hitrostih (pre)velika poraba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 21 minutami je NevLado napisal:

Kaj si mislite o R5 za drugi avto? Kolikor gledam, bi ga šlo dobit že za 21k

Majhen je, bolj za 2, sicer pa načeloma okej. Glavna tehnika je podedovana od ZOE, torej že preizkušena. Je pa lep. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Anede, kam smo prišli. Jaz sem leta 1998 s Citroen Xsaro 1.8 s 112 konjiči šel 216 km/h po Garmin GPS.

 

Da ne povem, koliko je šel 2CV6 z odprtim frgazarjem in po res dolgem klancu navzdol. Toliko, da se je cagr odvrtel iz vidnega polja. Pritisk na karoserijo je bil tak, da se je pri vratih pojavila 1 cm špranja. Adrenalinsko, vam povem. Še bolj adrenalinski pa je bil potem "poskus" ustavljanja v sili, ko je pred mene skočil avto s pripeto počitniško prikolico. Prvih 100 m bremzanja je po moje samo smrdelo, brez resnega pojemka.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Šel na jug Italije na dopust. 2500+ km na elektriko. Nobenih problemov s polnilnicami ali polnjenjem. Nikoli čakal v vrsti. Tako da ni nobene panike. Razen če bi radi rinili ob petkih in sobotah popoldne na Hrvaško.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Dizel tudi. Filam BTjca na vse možne načine in vozim po vseh mogočih in tudi nemogočih poteh. Še celo po izohipsah...

Ti bo Tilen kaj več povedal o njegovem pasulju ... BT-jca se pa le drži, dokler bo šel. Novi imajo scanje (UREA) in so posledično večje sranje.

 

V bistvu šele zdaj razmem stavek "Ga ni junaka, ki ne lula ko kaka." 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kaj pa pričakuješ od človeka, ki ga označujejo za "engine pope"? Da bo hvalil EV? Itak da ne bo, če je celo življenje šraufal ICE in je to edino, kar pozna.

 

Evropa mora nehati jamrati in se podvizati, če želi ostati v EV tekmi. Sicer ne bo luštno.

 

Sam ne dvomim, da ne bi v EU znali narediti dobrih EV, samo jih nočejo, ker bi kanibalizirali prodajo ICE. Ampak to jih bo na dolgi rok stalo celega biznisa. Potem bo tehnološki razkorak do Kitajcev že prevelik in bo razlika kot med sekiro in motorko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Pa fino je, če je takrat na kablu.... 🤗😉

Sploh ni nujno. Odvisno kakšno baterijo (in kako polno) ima. Za večino ljudi, ki ne delajo po nekaj sto km na dan, da bi prišli do "rezerve", je to "non-issue".

 

EV je simpl kot pasulj - filaš in voziš. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je GregorV napisal:

Se mi je kar zdelo, da je v ZDA drugače kot v EU. 

Torej ne bo hlajenja avta preden se vsedem v njega . 😀

Za kaj takega si naslednjič kupi EV. Ohlajen avto prija, še večji as v rokavu pa je pozimi, ko ga odtajaš in ne rabiš praskati šip "sredi noči" in pri "nevemkakem" minusu zunaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

V ZDA pa lahko vžgejo avte na daljavo (ker so vsi avtomatiki in posledično v P) ter klimo ... Samo Connected Services naročnina mora biti aktivna (prvih par let zastonj).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jah, to da gume večino kilometrov naredijo po avtocesti, močno vpliva na prevoženo razdaljo. Če bi jih "krivil po Slivkinih ovinkih" vsak dan, ne bi pol toliko zdržale.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

 

Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.

 

Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.

 

Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.

 

Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.

 

Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.

 

Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.

 

Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi.

Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani.

Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.

 

Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 11 urami je mazdaman napisal:

A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?

Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...

 

Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

Tema je "Zanimivi oglasi".

Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉

Pa še dobro, da je. Zdaj ko imamo še Mazdo 6e za pohvaliti/grajati. 😃 Jo moram iti peljat en dan ... A že imajo kje testno?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

6 ročnih ali 8/9 avtomatskih v manual načinu ni isto.

 

Sem 2 mesca vozil AT i20, tako da sem probal.

Za kontrol freaka ni AT.

Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Ne boš verjel, če se ti res zalušta, lahko to počneš tudi pri avtomatskem menjalniku (no, vsaj tistih, ki omogočajo ročni način delovanja).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 4 minutami je samSimon napisal:

Tudi jaz sem 90% vožnje v končnicah in na ročnem.

V takem primeru vzameš EV z radarskim tempomatom in te tiste pol ure ali uro sam vozi po cesti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.